Ik en mijn cdj-800's zijn altijd vriendjes geweest maar nu doet hij ineens heel raar tegen mij.... Als ik namelijk de vinyl mode indruk dan blijft hij de hele tijd hangen... het is dan net of ik continue mijn hand op de gevoelige plaat heb gedrukt zodat ik de muziek zeg maar beet pak om te gaan scrachten... weet iemand hoe dit komt ? en belangrijker.... hoe ik het weg kan halen ? of moet ik daarvoor echt naar de reperateur....
Martijn
What do you think about CDJ-800 MK1 Jog probleem ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Je had natuurlijk ook even op de vorige pagina kunnen kijken en dan had je gezien dat er al een heel uitgebreid antwoord op is gegeven...
Feel&.Celebrate.Life!
This is an old Topic
No new postings for 6.988 days. Post CommentThat would be 232.9 months or a whopping 19.1 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.