Mod Edit: Dit is nu de zoveelste keer dat ik 2 posts van je moet samenvoegen! Als je na het posten nog iets toe wil voegen, druk je op edit, en maak je geen reply onder je eigen post! |
Poster: BillyArd
T4Twister : Ik kan er maar een ding over zeggen !
Hij KLINKT ZOOOO VET DAT IK DENK DAT HET EEN CLASSIC GAAT WORDEN !
ik wil m ook hebben .
wat een lekker scheurijzer !
...(de rest doet er niet toe:P)
Maar puur als midicontroller zou ik m dus ook niet kopen want dan kan het wel makkelijker .
wat opzich wel een leuk en redelijk te doen alternatief is voor een dure computer met controllers, is de Roland Juno G die heeft een 4 sporen audio recorder en een 16 sporen midisequencer dan kan je dus wel elke klank genereren door gewoon geluiden te sampelen van externe bronnen, en daarvan ism de midisequencer songs bouwen Maar tegelijkertijd is dat dan ook weer een stapje ingewikkelder dan de Sh201. |
kan een van de mods even vertellen hoe ik dit voortaan kan samenvoegen zonder dat de oude post blijft staan ? dank
Mod Edit: Dit is nu de zoveelste keer dat ik 2 posts van je moet samenvoegen! Als je na het posten nog iets toe wil voegen, druk je op edit, en maak je geen reply onder je eigen post! |
topic kan wel op slot denk ik !, alles is wel gezegd over de SH
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.