Mac Muziek vanaf een externe harde schijf met Serato DJ pro
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ChristianPrijs3    posted on 30-04-2020 17:27

Hallo allemaal,

Hoe kan ik de muziek die ik vanuit het Apple programma Muziek gedownload heb en opgeslagen op mijn Toshiba externe harddisk met eigen voeding benaderen vanuit Serato DJ Pro. Ik kan de externe harddisk niet benaderen vanuit Serato DJ Pro en ik kan dus ook de muziek die hierop staat niet benaderen. Waar kan dit aan liggen en hoe los ik dit op?

Mijn Serato DJ Pro staat geïnstalleerd op een MacMini die voorzien is van MacOS Catalina versie 10.15.4. 
Zowel Serato DJ als mijn MacMini zijn allebei voorzien van alle updates. Daar kan het dus niet aan liggen maar zou ik mogelijk de externe harddisk opnieuw moeten formatteren? Wil wil er met mij meedenken?

Bedankt voor de moeite.

Met Vriendelijke groet, Christian Prijs

What do you think about Mac Muziek vanaf een externe harde schijf met Serato DJ pro ??

Vote :   

Lead    posted on 03-05-2020 14:38

Hi Christian en welkom op DJResource.

Je kunt je muziek wellicht niet rechtstreeks benaderen maar de tracks die je gekocht hebt moeten ergens op je harde schijf staan. Zoek die op, en zet ze in de map naast je andere muziek zodat je ze van daar kunt importeren.

Heb zelf nog niet geupgrade naar Catalina, maar in die versie van OSX bestaat geen iTunes meer en is het Apple Music geworden, helaas gaat dat over streamen of luisteren van de nummers en koop je ze niet meer (als ik het goed begrijp).

Let the BASS be louder

This is an old Topic

No new postings for 1.828 days.
 Post CommentThat would be 60.9 months
or a whopping 5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

58 Users online: 8 Guests (50 Unknown)
Pages generated today : 12.178
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.122.791