Ik ben de laatste tijd veel op zoek naar dj-contesten. Ik draai voornamelijk house/groove/electro. Waar kan ik een paar goeie contesten vinden Door heel nederland is prima!!
Mzzl Jerry
What do you think about DJ-contesten ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
je komt dan met een deel dj´s je kunsten vertonen, iedereen krijgt half uurke meestal de beste mag dan meestal op fuif draaien of krijgt residentie en soms ook wat prijzen gelijk waardebonnen in vinylstore ofzo heel af en toe zijn der ook geldprijzen te winnen
Vaak zijn het discotheken, organisaties van feesten of jongerencentra die de contesten organiseren, met vaak als doel nieuwe DJ's vinden. Soms zijn er wel wat leuke prijzen te winnen. Er is altijd een jury die bepaalt wie gewonnen heeft.
Ik heb intussen ook vaak aan contesten mee gedaan maar verwacht er niet te veel van... Het is vaak doorgestoken kaart, of gewoon een manier om gratis dj's te lokken. Het is in het begin wel een goeie manier om wat zaalervaring op te doen. Je kan er zeker wel wat van leren en soms als je veel geluk hebt vragen ze je nog eens terug.
Als je meedoet met zo'n contest, neem dan veel vrienden mee. Heb je 'n grotere kans om te winnen,(hoe meer mensen in de zaal, hoe groter de omzet) en maakt 't eigenlijk niet meer uit hoe of wat je draait.
Maar ja, dat is mijn ervaring.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.