DJ-contesten
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

JerryOwens    posted on 06-07-2006 20:13
Hallo,

Ik ben de laatste tijd veel op zoek naar dj-contesten. Ik draai voornamelijk house/groove/electro. Waar kan ik een paar goeie contesten vindenConfused Door heel nederland is prima!!

Mzzl Jerry

What do you think about DJ-contesten ??

Vote :   

Vk5    posted on 07-07-2006 18:33
DiscJunkie2    posted on 08-07-2006 10:54
Wat is zo'n Contest precies?
Dj's die gewoon in een half uur moeten laten horen hoe ze draaien?

Of zit er meer achter?
gethigh    posted on 08-07-2006 11:01
je komt dan met een deel dj´s je kunsten vertonen, iedereen krijgt half uurke meestal
de beste mag dan meestal op fuif draaien of krijgt residentie en soms ook wat prijzen gelijk waardebonnen in vinylstore ofzo
heel af en toe zijn der ook geldprijzen te winnen
DiscJunkie2    posted on 08-07-2006 11:02
Oké Happy, laughing.
Bedankt voor je reactie.

Je draait met je eigen spullen in een hal ofso? En dan om het half uur komt er een andere Dj zijn kunsten vertonen?

Er is een deskundige Jury ofzo die beslist welke Dj heeft gewonnen? Of de Dj's onder elkaar kiezen welke het beste was?

Jorrit    posted on 08-07-2006 11:42
Vaak zijn het discotheken, organisaties van feesten of jongerencentra die de contesten organiseren, met vaak als doel nieuwe DJ's vinden. Soms zijn er wel wat leuke prijzen te winnen.
Er is altijd een jury die bepaalt wie gewonnen heeft.
Basrose    posted on 08-07-2006 11:48
Ik heb intussen ook vaak aan contesten mee gedaan maar verwacht er niet te veel van... Het is vaak doorgestoken kaart, of gewoon een manier om gratis dj's te lokken. Het is in het begin wel een goeie manier om wat zaalervaring op te doen. Je kan er zeker wel wat van leren en soms als je veel geluk hebt vragen ze je nog eens terug.

gethigh    posted on 08-07-2006 11:51
ze durven soms zelfs geld vragen om te mogen meedoen
dit vindt ik echt zielig
sonik    posted on 08-07-2006 12:01
Als je meedoet met zo'n contest, neem dan veel vrienden mee.
Heb je 'n grotere kans om te winnen,(hoe meer mensen in de zaal, hoe groter de omzet) en maakt 't eigenlijk niet meer uit hoe of wat je draait.

Maar ja, dat  is mijn ervaring.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

104 Users online: 14 Guests (90 Unknown)
Pages generated today : 14.698
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.823.157