Web radio zoekt dj
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

topbeats    posted on 24-04-2019 13:08

Hallo jij daar...

Ik ben Eric B. de eigenaar van Topbeats radio. 

We zijn een web radio met een eigen server en eigen software beheer. 

Ik ben op zoek naar een 10 tal dj's voor onze web radio.

Wij rekenen geen kosten en bieden een legaal plaats binnen onze team. 

Wat wij zoeken is een betrouwbaar persoon die samen met ons iedere week een live uitzending maakt op voorkeur vaste dagen en tijden. 

Software om te kunnen draaien kunnen wij je bezorgen, en je kan meteen beginnen. 

Jij bent de dj en bepaald wat jij wil draaien, wij zijn geen piraat of hardrock station maar een station waar de beat uit je speakers komt. 

neem nu nog contact met ons op

We horen je graag snel terug bij: 

Topbeats radio 

www.topbeats.nl

What do you think about Web radio zoekt dj ??

Vote :   

Tekhead    posted on 06-05-2019 11:07

Poster: topbeats

Hallo jij daar...   Ik ben Eric B. de eigenaar van Topbeats radio.  We zijn een web radio met een eigen server en eigen software beheer.  Ik ben op zoek naar een 10 tal dj's voor onze web radio. Wij rekenen geen kosten en bieden een legaal plaats binnen onze team.    Wat wij zoeken is een betrouwbaar persoon die samen met ons iedere week een live uitzending maakt op voorkeur vaste dagen en tijden.  Software om te kunnen draaien kunnen wij je bezorgen, en je kan meteen beginnen.  Jij bent de dj en bepaald wat jij wil draaien, wij zijn geen piraat of hardrock station maar een station waar de beat uit je speakers komt.    neem nu nog contact met ons op We horen je graag snel terug bij:    Topbeats radio  www.topbeats.nl

Draaien vanop jullie locatie of van thuis uit ?

Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Mod edit by Lead on 06-05-2019 11:52 (1%)

This is an old Topic

No new postings for 2.197 days.
 Post CommentThat would be 73.2 months
or a whopping 6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

205 Users online: 12 Guests (193 Unknown)
Pages generated today : 37.884
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.645.635