Nieuw jogwheel CDJ200
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

PatrickBeuken    posted on 04-07-2006 21:02
Mijn CDJ200 is gevallen en nu zit er een hele dikke groef op het jogwheel... (Voor de rest geen schade Happy, laughing) Maar weet iemand of ik dat onderdeel ergens los kan bestellen, hoeveel het kost en of ik dat zelf erin zou kunnen zetten? Want nu ziet hij er best lelijk uit...

What do you think about Nieuw jogwheel CDJ200 ??

Vote :   

Lead    posted on 04-07-2006 21:35
De jog shuttle is bij een officiele dealer zo te bestellen (RB Sound of Stock Audio). Vervangen kun je zelf, recht omhoog trekken en recht naar beneden drukken....

Let op: schade die je veroorzaakt is voor eigen rekening.

Let the BASS be louder
phoz    posted on 05-07-2006 08:32
zelf fixenConfused
robbert    posted on 05-07-2006 11:01
Nou ik denk dat als je naar RBsound gaat ze hem er ook nog wel voor je opzetten..
Ik heb ervaren dat de service daar erg goed is.
Lead    posted on 05-07-2006 17:48
Door een dealer/service punt laten doen is het beste wat je kunt doen. Dan weet je tenmisnte zeker dat hij later nog werkt.. en als het fout gaat is het makkelijk als je iemand anders dan jezelf de schuld in de schoenen kunt schuiven.
Let the BASS be louder
greup    posted on 05-07-2006 18:07
na jongens een nieuw jogwheel plaatsen is het zelfde als met lego spelen. Als het jog het enige probleem is, dan kun je dit makkelijk zelf doen.

het is gewoon ff dat rondje om de potmeter doen
PatrickBeuken    posted on 06-07-2006 15:28
Ok... als het zo simpel is ga ik eens contact opnemen met een dealer Happy, laughing
Lead    posted on 06-07-2006 20:47
Trek de jog recht omhoog... begin gaat zwaar maar dan schiet hij ineens los. De nieuwe druk je er zo op.

Ga dit nu niet allemaal even proberen, de jog kan lam worden van slijtage en dan door gaan glippen ! Tevens kun je de detector stuk drukken en dit valt NIET onder je garantie.
Let the BASS be louder

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

226 Users online: 49 Guests (177 Unknown)
Pages generated today : 62.347
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.714.359