lead | something |
---|---|
Item te koop | Gemini UMX-5 |
Hi Vi1981,
Welcome op DJResource Door jouw posting heb ik de template die je aangeboden krijgt als je iets te koop aanbiedt in dit forum aangepast. De volgende keer zal dat aanpassen gemakkelijker gaan en er beter uit zien
Misschien een idee om een foto van je mixer toe te voegen (uploaden kan in de Imagedump, de link naar plaatje kun je daar makkelijk knippen en als plaatje toevoegen aan je posting, mensen willen toch zien wat ze eventueel willen kopen
BTW hier is de UMX-5 Mixer in de Gearbase
hello,
ik krijg een 'access restricted' als ik een foto wil toevoegen van de mixer?
oh in je album... hmmm ik doe daar even iets aan... ogenblikje
Je kunt ook de Imagedump gebruiken, die is meer voor dat soort plaatjes dan je album (link in de footer of Imagedump)
Maar nu kun je hem ook in je Gallery zetten als je wil
lukt nog steeds niet...
Probeer de afbeelding in de Imagedump te uploaden, heb daar de beveiliging ook weer weg gehaald. Had er een slot op gegooid want een of andere mafkees had nogal rare plaatjes zitten uploaden net nadat hij zich geregistreerd had (dude is inmiddels gebanned en alles verwijderd).
Als hij daarin staat zie je links van het plaatje 3 link, pak de middelste en onderaan je posting klik je in de knoppenbalk van de tekst editor op die foto en plak dan de url in bovenste vakje. Dan kan het haast niet anders dan er een plaatje komt te staan... laat anders even weten waar het precies mis gaat. (wat zie je, wat gebeurt er dan)