Hey forummers,
Mijn naam is Milo, kom uit Alkmaar en ik heb me zojuist aangemeld voor het forum.
Ik producer af en toe wat elektronische muziek.
Nu ben ik eigenlijk op zoek naar een forum waar feedback op producties kan worden gegeven.
Nu wil ik niet de aso uithangen door meteen een eigen topic aan te maken voor feedback, dus, kan iemand mij in de juiste richting wijzen op het forum. Of is dit forum geen community voor feedback omtrent muziekproductie?
Groetjes,
Milo
PS:
Dit is het niveau tot nu toe:
https://soundcloud.com/klaxonmusicofficial/avicii-love/s-QhCUu
https://soundcloud.com/klaxonmusicofficial/klaxon/s-0jAUh
Het stelt allemaal nog niet veel voor. Maar wil veel leren door feedback.
Hey Klaxon,
Welkom op DJResource, er is hier precies te doen denk ik wat je zoekt
Er is een Productions sectie waar je een productie kan uploaden zodat mensen commentaar kunnen geven.
Er wordt dan automatisch een topic op het forum aangemaakt waaronder mensen commentaar kunnen geven.
Commentaar kan hier op DJReosurce eigenlijk door iedereen op alles gegeven worden.
Have fun !
Hallo Milo
Je muziek klinkt mooi, goed gedaan.
heb je nog meer?
groeten
Oh kleinigheidje, wellicht je topic titel aanpassen door je usernaam achter 'voorstellen' te zetten, dan zegt het net even iets meer.
Zie dit topic voor meer info wat je op het forum kunt doen : [DJR] Forum Functions
Je kunt overigens ook de Soundcloud tag gebruiken om hier je tracks vanaf soundcloud te spelen.
Je copieert dan de hele embed code van Soundcloud en zet dit tussen (zonder spaties in de tag): [ soundcloud ] <i frame.... [ / soundcloud ]
Dit kan ik alleen niet doen bij jouw tracks omdat je ze op private hebt staan, maar wellicht zie je de embed code daar zelf wel staan
Als niet lukt hoor ik het wel
Poster: PERCY
Hallo Milo Je muziek klinkt mooi, goed gedaan. heb je nog meer? groeten
Hi Percy, Ja zoveel, maar ben nog aan het zoeken naar het genre wat ik wil maken, maak nu van , nu disco tot techno, tot edm tot hip-hop, tot tech-house haha
@ Lead, Thanks voor de reacties, ga het allemaal eens uitpluizen. Ik denk niet dat soundcloud privates via embed kunnen worden gedeeld btw.
Hey Milo,
Welkom bij DJR
Thanks jongens!
Welkom @DJResource
Welkom!
Hee een naamgenoot! Dat maak ik, en jij denk ik ook, niet vaak mee! Welkom!
Wow, ja inderdaad, 2 Milo's kom je niet zo vaak tegen. Is sowieso een naam die je niet zo vaak hoort
Hallo iedreen , ik zit met een vraagje weet er in godsnaam nog iemand waar een goeie afterclub is in belgie of zijn deze allemaal gesloten ?
Hey Robbe, dat is een goede vraag. Ik ken er geen maar kan mijn belgische collega's vragen.
Hoewel op dit moment met de Corona toestanden weet ik niet of die nog open zijn. Hier in Nederland geld in ieder geval een uiterste sluitings tijd op dit moment van middernacht.