[M] jump mixje (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

IbiziX    posted on 03-07-2006 20:38
dit is de mix die ik beloofd had hier te posten (zie topic: jumpstyle top mix)

en speciaal voor dj ferrox: het is een mixje met een klein foutje in :p (van liedje 2 naar liedje 3 is het einde van liedje 2 er teveel aan)

deze mix had ik gemaakt voor jumpstation.be om daar te gaan draaien maar kheb nog altijd geen reactie terug gehad :s

graag reactie maar als ik geen reactie teruggeef is dat omdat ik op reis ben :p
hoe meer reacties dat ik krijg als ik terug ben van de reis hoe blijer dat ik zal zijn (goede of slechte) :d

velen zullen zeggen dat hij wat langdradig is maar het zijn toffe nummertjes dus voor mij is hij niet langdradig en voor mijn vrienden ook nie (lol :p)

download link staat in de hidden message!

veel luisterplezier!

Hidden Message

Reply to view the Secret Message

What do you think about [M] jump mixje ??

Vote :   

IbiziX    posted on 29-07-2006 18:51
muziek komt van internet (legaal!!!!!!!) <= ik download ze wel eerst illegaal om te weten wat de goeie nummertjes zijn en welke niet :p
maar jeckyll & hyde - frozen flame komt van ECT

ik zal nog niet beginnen met plaatjes maar er komen wel 2 cd-spelers en een mixer met effecten aan :p
dancedimension    posted on 29-07-2006 19:43
jumpstation is wel relex als je daar inkomt, ik ken er ook een stel die daar bij zitten, zitten of zaten bij me op school. Btw. is er ook een site met live streaming voor, club, dance, house etc? heb al is gezocht maar kon niks vinden. Daarnaast draai ik ook wel jump, maar minder integenstelling tot het bovenstaande.

En nu even luistere naar de mix.. Winking my eye

EDIT: de mix is nog steeds niet online
User edit by dancedimension on 29-07-2006 @ 19:45:03 (11%)
the-melody    posted on 30-07-2006 09:24
Poster: dancedimension
jumpstation is wel relex als je daar inkomt, ik ken er ook een stel die daar bij zitten, zitten of zaten bij me op school. Btw. is er ook een site met live streaming voor, club, dance, house etc? heb al is gezocht maar kon niks vinden. Daarnaast draai ik ook wel jump, maar minder integenstelling tot het bovenstaande.

En nu even luistere naar de mix.. Winking my eye

EDIT: de mix is nog steeds niet online
 www.t-spirit.nl
IbiziX    posted on 30-07-2006 12:36
mix is wel online gwn op de link klikken die ik heb gepost en dan naar beneden scrollen , op free klikken, 30 seconden w8en, combinatie van letters en nummers intypen in kadertje, op ok klikken en downloaden maar

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

220 Users online: 38 Guests (182 Unknown)
Pages generated today : 62.548
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.714.560