CDJ800: klik
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

the-melody    posted on 27-06-2006 17:55
Hoi membersHappy, laughing Ik was zojuist een setje aan het draaien, en ik sloot men set af bla bla bla... Toen ik men cd uit men 800 haalde hoorde ik een 'klik' en hij was luid genoeg om te horenWinking my eye Even met andere cd's geprobeert en daar was het ook bij. Dus nu mijn vraag: heeft iemand ervaring met die klik, is dit schadelijk en moet ik dit laten maken? Greetz Melody.

What do you think about CDJ800: klik ??

Vote :   

Cyrille    posted on 27-06-2006 18:07
Ja dat klikje heb ik ook wel eens.. Klinkt niet erg schadelijk bij mij. Als je de cd erin doet en je beweegt m een beetje op en neer voordat je cdj de cd inslikt is het over. Bij mij tenminste..
the-melody    posted on 27-06-2006 18:08
ok straks ff proberen, thanks:d
Lead    posted on 27-06-2006 23:12
Als je de CD tegen houd tijdens de EJECT of vast houd als hij hem inslikt kan er een tandwieltje verschieten. Dit is hoorbaar als een klik. Als je de CD eruit haalt en de CDJ aan/uit zet reset hij zichzelf en wellicht hoor je hem nog 1 keertje klikken bij het opstarten.

Iets wat 1 keer optreed is niets om zorgen over te maken. Iets wat constant optreed wel, ga er dan even mee naar de winkel om naar te laten kijken.
Let the BASS be louder
the-melody    posted on 28-06-2006 19:48
hij geeft nogaltijd die klik:s zal er dan maar naar de winkel met gaan den'k...
Day-One    posted on 29-06-2006 23:50
misschien een stom idee maar heb je geprobeerd met de sleutel een cd uit te halen!? (ondanks dat dit zonder kan) maar is het proberen waard dacht ik..
the-melody    posted on 30-06-2006 09:40
heb ik wel al eens gedaan, maar dat is al 5 maanden geleden ofzo. Toen had ik die klik nog niet
Lead    posted on 30-06-2006 09:45
Poster: Day-One
misschien een stom idee maar heb je geprobeerd met de sleutel een cd uit te halen!? (ondanks dat dit zonder kan) maar is het proberen waard dacht ik..

Kun je mij uitleggen wat je ermee denk op te lossen ??

Ik vind dit niet echt een slim advies want er zit geen CD in de speler die er niet meer uit komt doordat er geen stroom op het toestel staat.... Die sleutel is er NIET om geklik in je speler op te lossen!
Let the BASS be louder
Camino    posted on 01-07-2006 12:25
kijk ook eens of je cd de rand van de gleuf aanraakt... dit probleem had ik vroeger ook en kreeg ik dus ook een klik. zeg maar het laadsysteem stond krom tenopzichte van de gleuf waardoor de cd tegen de kant kwam toen hij er in en uit ging
Rubenn    posted on 15-07-2006 13:13
ik had t ook,, maar degenen die er naar gekeken hadden zeiden dat er een stukje schuim weg was die normaal dat geluid tegen houdt. ze zeiden dat ik me er verder geen zorgen over hoefde te maken.
the-melody    posted on 15-07-2006 13:14
de klik blijft nog altijd aanhouden maar ik maak me er geen zorgen meer om...Happy, laughing
Jorrit    posted on 15-07-2006 14:26
Poster: the-melody
de klik blijft nog altijd aanhouden maar ik maak me er geen zorgen meer om...Happy, laughing

heel verstandig ja, over een paar weken als het slot in mechanisme helemaal naar z'n gootje gedraait is zegt de dealer: had je maar eerder moeten komen.
the-melody    posted on 15-07-2006 14:29
kijk even naar de post van Rubenn, als het dat is dan moet ik me er verder geen zorgen overmaken. Ik wacht wel totdat ie kapot is, en als er niks aan de hand is gebeurt dat ook niet direct en dan mag de dealer zeggen wat ie wiltHappy, laughing
Jorrit    posted on 15-07-2006 14:33
Bij rubenn is dus een stukje schuim weggehaald, bij jou niet.
Ik wacht wel totdat ie kapot is, en als er niks aan de hand is gebeurt dat ook niet direct en dan mag de dealer zeggen wat ie wilt

Beter voorkomen dan genezen. Maargoed, je moet et lekker zelf weten... ik zou naar de dealer gaan... zowiezo....
Rubenn    posted on 15-07-2006 18:12
jorrit bij mij was dat stukje schuim verdwenen, ze hebben t niet weggehaald, en hij klikt nu nog steeds. ze zeiden dat ze ze er niks aan konden doen en dat het geen kwaad kon.

grtz
Jorrit    posted on 15-07-2006 18:13
oke verkeerd begrepen dus.
Nou is dit natuurlijk nog geen garantie dat het bij The-melody hetzelfde verhaal is...
the-melody    posted on 16-07-2006 13:18
ga er morgen met naar de winkel, maar nu zegt mijn vader dat er vele bedrijven vakantie hebben, heeft pioneer dit dan ook?
Lead    posted on 17-07-2006 08:17
Pioneer gaat niet op vakantie of dicht. Ook de service centra blijven open. Hoewel er meestal wel minder personeel is in de zomervakantie, zal je player gewoon hersteld worden.
Let the BASS be louder

This is an old Topic

No new postings for 7.011 days.
 Post CommentThat would be 233.7 months
or a whopping 19.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

233 Users online: 44 Guests (189 Unknown)
Pages generated today : 62.803
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.714.815