allofmp3.com / legalsounds / emusic legaal (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

tym    posted on 27-06-2006 16:19
er zijn verschillende -"legale"- mp3 download sites op het net..
check even bij deze 3 int speciaal:
- emusic
- legalsounds
- allofmp3

de grap is dat je bij deze sites voor $0,10 een liedje download en albums gaan de deur uit voor $1,98.. Dat is voor 192kbps mp3, maar je kan ook betere kwaliteit voor iets duurder krijgen (volges mij allofmp3)..
mag ik hiermee (+buma rechten blabla) nou draaien of niet?! hoezo zijn iTunes ed. dan zoveel duurder? Dat kan toch neit kloppen of wel?
allofmp3 zegt dat ze legaal zijn, maar ik lees voornamelijk op basis van Russische wetten (http://music.allofmp3.com/help/help.shtml?prm=legal&rnd=390375)

? Happy, laughing

What do you think about allofmp3.com / legalsounds / emusic legaal ??

Vote :   
Winston    posted on 12-07-2006 20:49
Nu snap ik waarom bv. Ferry Corsten en Marco V veel eigen werk draaien. Wat een rompslomp.
Tic Toc
greup    posted on 12-07-2006 22:11
Poster: Winston
Nu snap ik waarom bv. Ferry Corsten en Marco V veel eigen werk draaien. Wat een rompslomp.

Gewoon een vinyl of legaal cd'tje mee nemen is geen echte rompslomp. De organisatie zorgt wel voor de rest!

Het organiseren is alleen een ramp geworden!
ZO moet er geloof ik een totale playlist van het avond gemaakt worden en worden afgegeven aan buma. ( dan zou die het geld weer bij de juiste personen kunnen deponeren)

This is an old Topic

No new postings for 6.948 days.
 Post CommentThat would be 231.6 months
or a whopping 19 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

98 Users online: 66 Guests (32 Unknown)
Pages generated today : 15.823
Most visitors online this month : 390
Lifetime Pageviews since 2003 : 240.679.365