ik ga binnekort in me kamer een klein boothje neerzetten

nothing fancy, gewoon een tafel waar me shit op komt eigenlijk. De tafel zal "uit de muur komen".. dus hij heeft alleen aan de linker kant poten en dan aan de rechterkant is hij aan de muur vastgezet. Komt door de plaats waar ik hem wil hebben (sja ik heb niet echt veel ruimte tot mn beschikking ;s).
nou ben ik benieuwd wat jullie de ideale hoogte en breedte (en misschien ook diepte?) vinden.. zelf zat ik te denken aan een centimetertje of 80/85 hoog (ben zelf 1,78 oid). Mn cdspelers gaan dan natuurlijk ook nog uitsteken.
Breedte zo'n 1mtr30.. ik heb 2cdj500 II's en een DJX700.. daarnaast wil ik nog wel wat ruimte over hebben dus 130cm leek me wel ok.. als ik nog wil uitbreiden met een platenspeler, kan ik mn cd speler(s) altijd nog ophogen op een stand ofzo..
diepte ongeveer 50?
okee dan tweede vraagje is... iedereen die het echt strak aanpakt bouwt natuurlijk een echte booth met dus ook opberg ruimte eronder! Hoe ga ik dat aanpakken?

ik wil wel ruimte hebben om eventueel een versterktertje later eronder te gooien.. Ruimte voor mn cd mapje, plaatjes, misschien koptelefoon en heb ik ook nog een subwoofer bij mn huidige "installatie" :p.. dus weet ik niet helemaal wat ik eronder moet zetten/bouwen/kopen.. ! iemand suggesties? alvast bedankt

zodra ik begin met bouwen post ik wel een paar fototjesss..