Voor mijn feesten wil ik graag ook dj gear huren.. Alleen mijn probleem is waar:S ik woon zelf in Den Haag.. Dus kennen jullie bedrijven die dj gear verhuren in omgeving den haag of bedrijven die het naar dne haag transporteren. Ik zoek de betere verhuur apparatuur zoals pioneer cdj 1000 mk2 en denon dn X1500 enz..
Bedankt,
What do you think about Verhuur Licht en Geluid ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
ik krijg ook niet echt de indruk dat je weet hoeveel zoiets gaat kosten,
een cdj 1000 kost ongeveer 50/60 euro per dag om te huren en als je een mixer huurt zal het ook ongeveer rond deze prijs hangen, wil je een complete set huren cd spelere mixer versterkers en boxen moet je toch al snel aan een paar hondert euro denken
het buget is natuurlijk punt 1 als je gaat huren, nummer 2 hoeveel mensen worden er verwacht?
de pijzen die djmamo aangeeft vind ik aan de hoge kant, een goede set geluid is idd wel duurder.. (afgaand op het bedrijf waar ik af en toe spullen huur) het vinden van verhuur bedrijven in en rond den haag moet toch echt wel een fluitje van een cent zijn.............!
de prijzen van mano zijn gewoon realistisch. in de randstad hier betaal je gemiddeld 150 euro voor een booth bestaande uit 2* cdj 1000mk2/3 en 1* djm 600/800
Dan komt daar dus nog eens een geluidsset overhee.... Ook weer 150 erbij.. Zit je dus al op 300 euro.
Geen abnormale bedragen voor een gemiddeld hoogstaand verhuurbedrijf hoor.
Dit zijn inderdaad realistische tarieven. 50 euro per component voor de DJ Booth (mixer is soms een paar euro goedkoper).
RL Showequipment op de Neherkade verhuurt deze spullen zeker weten, maar volgens mij heb je ook nog een verhuurbedrijf wat meer richting het centrum (Aveco of zoiets).
Let the BASS be louder
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.