Hoe denken jullie over muziek downloaden
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

JerryOwens    posted on 23-06-2006 17:31
Ik download regelmatig wat muziek (legaal en illegaal) Tegewoordig zal iedereen dat wel doen.

Nu vroeg ik mij af.

Hoe denken jullie over het downlaoden van muziek. Is het goed of slecht voor de muziek industrie en wat zijn de gevolgend voor deze industrie??

Ik ben opzich niet tegen maar heb er verder niet echt een maing over. Ik vind van alle argumenten (voor of tegen) wel wat te zeggen.

Mzzl Jerry

What do you think about Hoe denken jullie over muziek downloaden ??

Vote :   
Lead    posted on 23-06-2006 17:36
Heb je al gezocht naar dit onderwerp ??

Er zijn al vele topics hierover. De meest uitgebreide, hoewel deze start met een andere vraagstelling kun je daar al wel veel meningen vandaan halen.:

DJResource Forums > Muziek downloaden, mag het wel of niet ?

Let the BASS be louder
Twizz    posted on 23-06-2006 17:37
je neemt me de woorden uit mijn mond...:P
laten we daar verder gaan.
User edit by Twizz on 23-06-2006 @ 17:38:14 (66%)
greup    posted on 23-06-2006 17:38
Het is absolut slecht voor de een bepaalde tak van de muziek industrie. Echter is het wel een beetje hun eigenshuld door niet op tijd mee te gaan met de rages op internet.

Daarbij komt dat het kopen van legale muziek gewoon te duur is voor een startende drive-in.

Het downloaden voor thuis gebruik is iets wat men allemaal zelf moet weten.. echt vind ik dat als je muziek als kapitaalgoed hebt, dat je dan wel de voor de benodigde rechten moet betalen.

Ook een groot probleem is de onduidelijkheid over downloaden. Zo mag je bijvoorbeeld wel downloaden.... maar neit uploaden ( het zelfde principe als bij wied dus) en mag je wel downloaden voor gebruik in huishoudelijke kringen, maar mag je het niet gebruiken als kapitaal goed. En om het op cd te mogen zetten ( of uberhaupt te mogen kopieeren ) meot je een jaarlijkse 90 euro overmaken op de rekening van buma.

Excuus had je post van lead niet gezien.
User edit by greup on 23-06-2006 @ 17:38:55 (5%)
JerryOwens    posted on 23-06-2006 17:44
Poster: Lead
Heb je al gezocht naar dit onderwerp ??

Er zijn al vele topics hierover. De meest uitgebreide, hoewel deze start met een andere vraagstelling kun je daar al wel veel meningen vandaan halen.:

DJResource Forums > Muziek downloaden, mag het wel of niet ?

SORRY, BEN NIEUW HIER!!!!

Jerry

Mod Edit:
no probs, daarom vertellen we het Winking my eye
Mod edit by Lead on 23-06-2006 19:22 (1%)
Lead    posted on 23-06-2006 19:21
Onzin reacties heb ik verwijderd.

bij deze gaan we verder : hier

Let the BASS be louder

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

261 Users online: 51 Guests (210 Unknown)
Pages generated today : 75.947
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.727.959