Roken en-of drinken bij de DJ-Booth (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : Roken en/of drinken bij de DJ-Booth

-Ik rook en/of drink er gewoon bij
-Ik rook en/of drink er niet boven
-Boeiend, de apperatuur is toch niet vanmij.
-Als k het zie, spreek k die gene aan

Voting is only possible for our Members
RoyBeware    posted on 23-06-2006 10:09
Hier was volgensmij nog geen topic over.

Ben wel is benieuwd hoe mensen hier over denken.

Drink je boven je dj booth? (Fris, want alcohol is al een topic over :D)
Rook jij boven je dj booth?

Ook als andere draaien, wat voor regels heb je dan als het jou apperatuur is, of waar je zelf elk weekend op draait in een discotheek...

What do you think about Roken en-of drinken bij de DJ-Booth ??

Vote :   

the-melody    posted on 23-06-2006 10:13
ik drink gewoon altijd water/cola erbijHappy, laughing En moest het mij materiaal zijn, tjah als je dorst hebt drink je toch enkel voorzichtig zijn... En waar'k nu regelmatig draai, moet'k gewoon men drinken naast men platentas(sen) zettenHappy, laughing En roken, nee doe'k niet!
User edit by the-melody on 23-06-2006 @ 10:16:12 (14%)
RoyBeware    posted on 23-06-2006 10:13
Zal ik ook maar ff reageren.

Meestal waar ik tot nu toe draai in De Koog (Langedijk)
daar heb ik meestal mijn eigen dj booth staan, of die van iemand anders staat er.

Ik rook zelf niet, dus dat is simpel, en drinken doe ik er ook niet boven.

Ik zet achter tegen de muur een tafeltje of kruk neer, waar dan een asbak staat en een flesje drinken. Voor de gene die roken, vraag ik altijd of ze er niet boven willen roken. Ook de gene die zijn eigen dj set heeft staan, heeft die regel ook.

volgensmij wel iedereen....

Verder heb ik altijd:

Ga zuinig met andermans spullen om.
Wat stuk, betalen of hopen dat die gene goed verzekerd is :D
Geen vreemde achter de dj booth.

_Ivan_    posted on 23-06-2006 10:25
Ik drink en rook niet boven de dj booth (Ik rook helemaal niet) Happy, laughing
Feel&.Celebrate.Life!
greup    posted on 23-06-2006 11:01
ik drink en rook wel tijdens het draaien, maar ik zorg altijd dat de dank op een tafel achter mij staat en de sigaretjes worden in een asbak naast de spelers afgetikt. Ongeacht of het mijn spullen zijn, of die van anderen. In een disco is het namelijk nogal zo dat dj's denken gewoon hun sigaretjes af te mogen tikken boven de spelers.... "toch niet van mij"
dj-t    posted on 23-06-2006 11:31
Roken vind ik zoon slechte gewoonte:S
en wat greup zegt, als je zo bent om je sigaret bij iemand anders zijn apparatuur af tetikken vind ik ik gewoon arogantWinking my eye dus daar ben ik het mee eens greupHappy, laughing

ja, er zullen mensen zeggen dat ze er niet mee eens zijn.
en drinken, geen alchol maar cola waarom niet?

DJ_Inspiration    posted on 23-06-2006 11:56
Ja, zo heeft een vriend van me zijn toen 2 weken oude CDJ-800's eens verhuurd voor een grote fuif.
De dag erna kwamen ze terug met een sigaretten brandvlek kort bij de display van een CDJ-800..

Ikzelf rook niet, dus dat is makkelijk Happy, laughing
Drinken doe ik wel bij mijn gear, maar niet erboven. Ik zet het meestal zo ver mogelijk uit de buurt ervan maar soms zet ik het gewoon ernaast en als ik dan eraan drink, doe ik het naar achter gericht zodat mijn gear geen risico loopt.
dj-t    posted on 23-06-2006 11:59
Dat bedoel ik, Dat vind ik ArogantHappy, laughing
hoop dat hij ze heeft late dokkenWinking my eye
greup    posted on 23-06-2006 12:08
helaas is er weinig tot geen controle mogelijkheid op die app. Je kun moeilijk een hele avond gaan kijken of een dj wel netjes z'n peukie uitdrukt voordat die gaat draaien....

Maar goed, ook met deze dingetjes moet je helaas rekening houden met je verhuurprijzen

jussied    posted on 23-06-2006 13:00
ik rook wel, maar zeker niet boven een dj booth,en drinken ben ik ook erg voorzichtig mee,zet ik zo ver mogelijk weg.
en als ik het bij iemand anders zie zou ik diegene er zeker op aan spreken.
Stephanie    posted on 23-06-2006 13:27
Mijn glaasje fris staat altijd ver weg van de apparatuur en van m'n cd/dvd map. Ook al er iemand met drinken boven de apparatuur of m'n mappen komt hangen vraag ik vriendelijk even op te letten. Is altijd wel begrip voor. Roken doe ik zelf niet.....dus daar heb ik helemaal geen last van. Voor mensen om me heen geldt hetzelfde als met drinken.

Verhuur doen we alleen in complete producties, dus dan is er altijd iemand van ons bij, en die houdt goed in de gaten of er geen onnodig risico met drinken wordt genomen bij de apparatuur.
Illusion    posted on 23-06-2006 15:13
Ik drink geen alcohol tijdens het draaien, en ik rook ook niet. Ik drink alleen fris, tijdens m'n optredens, en net als stephanie zet ik m'n fris ver weg van m'n apparatuur. Ik rook alleen af en toe als ik eens uitga:p but no more
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
DNR    posted on 23-06-2006 15:16
ik rook niet en drinken doe ik niet bij de booth... t zal maar mis gaan.
PatrickBeuken    posted on 23-06-2006 18:08
Roken doe ik sowieso niet. Ik drink wel altijd tijdens het draaien, want ik heb geen zin om de hele avond droog te staan. Pas stootte ik per ongeluk een glas bier om, maar gelukkig zat m'n apparatuur in flightcases en liep het bier er gewoon onderdoor.
Lukaz    posted on 23-06-2006 19:08
hmm ik drink en rook gewoon als ik aan het draaien en als iemand voorzichtig is als ik achter de platen staat ben ik dat welWinking my eye dus geen probleem, ik heb nog nooit iets stuk gemaakt
Jorrit    posted on 23-06-2006 19:27
Poster: Luka_Z
hmm ik drink en rook gewoon als ik aan het draaien en als iemand voorzichtig is als ik achter de platen staat ben ik dat welWinking my eye dus geen probleem, ik heb nog nooit iets stuk gemaakt

Dan ben je er vroeg bij, met je 15 jaar!
phoz    posted on 23-06-2006 20:49
Maar meestal is het toch ook als er kortsluiting is, dat direct je zekeringen omslaan of doorbranden , dus grote schade is er nooit, gewoon nieuwe zekeringen opzetten
Obernik    posted on 23-06-2006 20:55
ik rook niet, dus daar hoef ik me al niet veel van aan te trekken.

Ik drink zeker wel in de buurt van mijn gerief, maar zet nooit iets in de buurt neer. Zo kan ik het ook niet per ongeluk omstoten.
greup    posted on 23-06-2006 21:25
Poster: phoz
Maar meestal is het toch ook als er kortsluiting is, dat direct je zekeringen omslaan of doorbranden , dus grote schade is er nooit, gewoon nieuwe zekeringen opzetten

en die onder gelopen faders dan?? en denk jij dat als je er een nieuwe zekering in zet dat die het dan wel ineens gaat doen? lijkt me toch eerst dat hij dan grondig gereinigt moet worden...

Enne.... het publiek, denk je dat die ff 15 min tot een uur gaat wachten totdat de dj z'n booth weer in elkaar gezet heeft
Day-One    posted on 23-06-2006 21:30
Dat spul kan tegen een stootje...en als dat stuk gaat tja..jammer dan...pioneer opsturen en de rest is geschiedenis..(gaat toch ooit stuk) btw als je goed spul hebt kan het vast tegen een stootje..toch?!

Elk normale dj weet dat je niet "boven"op dat ding met je drank moet..roken kan je zowieso niet (echt) als je aan het inmixen bent...(rook ogen brand?!?!) dus die dingen mogen best tussendoor.
djjw    posted on 23-06-2006 21:32
bij mij komt er geen drank of rook bij de apperatuur,
maakt niet uit of het nou bij de mixer/cd spelers is of bij
de versterkers /limiter, als ik het zie maak ik meteen duidelijk dat
dat niet de bedoeling is.

het is niet mijn apperatuur,maar ik heb er wel de verantwoordelijkheid over,
en ik ga niet voor lul staan , omdat iemand anders z'n drankje zo dicht bij
mogelijk wil hebben staan.
greup    posted on 23-06-2006 21:35
Poster: Day-One
Dat spul kan tegen een stootje...en als dat stuk gaat tja..jammer dan...pioneer opsturen en de rest is geschiedenis..(gaat toch ooit stuk) btw als je goed spul hebt kan het vast tegen een stootje..toch?!

Elk normale dj weet dat je niet "boven"op dat ding met je drank moet..roken kan je zowieso niet (echt) als je aan het inmixen bent...(rook ogen brand?!?!) dus die dingen mogen best tussendoor.

Ja, maar geen enkel electrisch app. kan ECHT tegen vocht. Dateq en rodec ( en ik geloof dat Ecler en Urei er ook wel redelijk tegen kunnen) kunnen behoorlijk tegen vocht.
User edit by greup on 23-06-2006 @ 21:35:56 (1%)
Lukaz    posted on 24-06-2006 13:46
Poster: Jorrit
Dan ben je er vroeg bij, met je 15 jaar!

jah inderdaad.. slechte gewoonte maar wel lekker
Dirkvh    posted on 24-06-2006 14:40
Roken, doe ik al nooit. En drinken staat meestal er naast op een tafel, of op een flightcase agter mij. Nooit dichtbij de apparatuurWinking my eye
Winston    posted on 24-06-2006 18:01
Roken doe ik niet. Dorst heb ik wel vaker. Maar dan blijft het drankje altijd minimaal 1 m van het dichtsbijzijnde apparaat.
Tic Toc
Vibemaster-D    posted on 24-06-2006 19:29
ik rook niet en ga het niet doen.

En drinken doe ik niet boven de booth zet het drinken er altijd achter op een tafeltje of er naast maar niet op mijn DJ meubel in iedergeval en niet boven versterkers.

103 Users online: 14 Guests (89 Unknown)
Pages generated today : 13.866
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.822.325