Bpm studio (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : Wat vinden jullie van BPM Studio?

-gaat
-goed
-Slecht
-Bpm Studio???

Voting is only possible for our Members
dj-t    posted on 22-06-2006 20:07
wat vinden jullie van het progamma BPM studio?
ik bedoel het veral voor drive-in shows!

*heb de search gebruikt, maar kwam niet zoon topic tegenWinking my eye

[edit:]
heb je probleem even voor je opgelostWinking my eye(dankzij jeweetwelwie)
User edit by dj-t on 29-06-2006 @ 18:07:52 (49%)

What do you think about Bpm studio ??

Vote :   

dj-t    posted on 01-07-2006 21:19
ja ieder zoo zijn eigen mening, ik wil later niet echt gaan draaien. ik wil meer verhuur richting in gaan. dus zoon pc is nog niet zo slecht voor mij.
en ja het kost meschien een beetje maar wat betaal je voor de cdj 800? ook genoeg. en cd's? ik wil de legaale richting uit gaan, dus of ik nou cd's moet kopen of het downloaden legaal?

en ja dat kan ik opzoeken, ik heb ze in een winkel gekocht en daar ben ik het na gaan vragen.Winking my eye
Twizz    posted on 01-07-2006 21:27
Poster: Yarne
mss een dom vraagje maar wat is het verschil tss mixen en drive-inConfused

==> "dat van die cue point klopt dat is wel handig, maar dat is dan ook wel meer voor mixen, ik heb een drive-in."

drive-in is niet een werkwoord. drive-in is de mobiele discotheek. de booth met alles eromheen zou je kunnen zeggen. je hebt bijvoorbeeld een drive-in show, en met de apparatuur die je hebt kun je mixen.
_Ivan_    posted on 01-07-2006 21:30
Drive in show betekent dat jij met je apparatuur bij iemand langs gaat die een feest geeft en geen apparatuur heeft.
Mixen is gewoon de overgangen van nummers A --> B
Feel&.Celebrate.Life!
Yarne    posted on 01-07-2006 23:55
ah ok maar ik verwar mixen met draaien (voor mij is da hetzelfde :D) maar blijkbaar ni
dj-t    posted on 02-07-2006 18:56
weet iemand waar bpm studio het goedkoopst is.
en wat vinden jullie van bpm studio twee derhandsConfused

GD    posted on 03-07-2006 08:16
Over het snelle reageren op aanvraagjes, wat dus met BMP kan. Ik ken mensen met een cheap-ass laptop met n administratieprogrammatje(cd manager ofzo) bij het draaien. Als je je koffer systematisch indeelt, zijn die verzoekjes ook geen probleem. Ik vind t draaien met TT en cd-spelers gewoon leuker. Lijkt me niks om t te doen met een scherm. Iets als virtual-DJ vind ik meer software om het DJ'en eens te proberen, voordat je gear aanschaft.
User edit by GD on 03-07-2006 @ 08:17:57 (4%)
dj-t    posted on 03-07-2006 13:02
ik vind laptop niet eens zo goed werken, ik heb er mee op pc en laptop gedraaid pc was beter terweil de laptop duurder was, ligt meschien ook aan de kwalitijdWinking my eye
Twizz    posted on 03-07-2006 13:42
Poster: dj-t
weet iemand waar bpm studio het goedkoopst is.
en wat vinden jullie van bpm studio twee derhandsConfused

even googlen, dan vind je het zo.
Hier geen webshop-links neerzetten.

Maar twan, jij kon dat programma toch goedkoop aankomen bij jeweetwelwie.(ik ben zijn naam kwijt) die man van fantasy.

en, aangezien ik dat ook aan het doen ben kun jij "meschien" ook maar eens beter aan de "kwalitijd" van je posts werkenWinking my eye, dj-t.

nog een tip, heb je wel eens andere programma's geprobeerd. Want ik heb het idee dat je je íets teveel richt op alleen dit programma.

En je hebt één laptop geprobeerd. Dus niet zo snel zeggen dat ze slecht werken.
De laptop van mijn broer werkt namelijk uitstekend.

This is an old Topic

No new postings for 6.890 days.
 Post CommentThat would be 229.7 months
or a whopping 18.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

208 Users online: 8 Guests (200 Unknown)
Pages generated today : 8.568
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.817.027