Poster: T4Twister
hoe bedoel je? ik ben het misschien wel een beetje met je eens, maar vind je dit slechte apparatuur ofzo? het is natuurlijk wel budgetgear maar het is niet slecht ofzo.
wav is beter dan mp3 en wma, alhoewel er tussen wma en mp3 niet zoveel verschil zit.(dat is wat ik merk)
maar dan moet je onthouden dat je computer veel sneller vol zit. want een mp3 bestand van ong. 3mb is ong 20 mb in wav.
Poster: djmamo
Ik zie dat er weer erg veel mensen BPM hebben gebruikt en zo dus een heldere en duidelijk en zeker een eerlijk antwoord hebben geplaatst (niet dus)
Poster: djmamo
oke de kosten zijn enigzins hoog maar je krijgt er wel wat voor (als je je "huur" van je muziek niet meer betaald blijven de nummers gewoon van jou, je hebt er voor betaald want ook daar wordt buma stemra over betaald, dus dat het dan niet meer van jou is is onzin. staat in het contract wat je met alcatech afsluit)
Poster: dennisv
ik gebruik het al een Tijdje het is een heel goed programma maar voor een echte prof CD speler betaal je al bijna net zo vele voor ALLEEN het programma (dus niet met remote control want die zijn f*cking duur) ik vind het heerlijk zeker op feesten waarbij van die rot kinderen 20 liedjes komen aanvragen. bovendien ik koop mijn cd's en rip ze op mijn DJ Computer dat is legaal
Poster: IbiziX
BPM studio is goed en heb ik gekocht maar tis heel duur voor wat het is :s
je hebt virtualDJ veel goedkoper en 't is veel beter!!!!!!
Poster: phoz
Je doet toch alles om betere kwaliteit te hebben ( daarom bestaat digitaal enzo )
Ik koop liever een hdd bij zodat ik betere kwaliteit zou kunnnen leveren
en yarne, misschien omdat je nieuw bent heb je de edit() knop nog niet ontdekt., maar svp niet replyen op jezelf.
Poster: dj-t
ja klopt, heb het opgezocht
en toen pas die adevertentie geplaatst
is beetje gek he geen info
en zwemmen in het geld doe ik niet maar ik heb er geen 2 weken voor gespaartzullen we het houden op een jaartje iets minder