Bpm studio (1/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : Wat vinden jullie van BPM Studio?

-gaat
-goed
-Slecht
-Bpm Studio???

Voting is only possible for our Members
dj-t    posted on 22-06-2006 20:07
wat vinden jullie van het progamma BPM studio?
ik bedoel het veral voor drive-in shows!

*heb de search gebruikt, maar kwam niet zoon topic tegenWinking my eye

[edit:]
heb je probleem even voor je opgelostWinking my eye(dankzij jeweetwelwie)
User edit by dj-t on 29-06-2006 @ 18:07:52 (49%)

What do you think about Bpm studio ??

Vote :   

dj-t    posted on 22-06-2006 20:08
shit foutUnhappy kan iemand het veranderen in  goed gaat en slechtConfused
DNR    posted on 22-06-2006 20:11
het is mn vaste speler op de pc. ben er erg tevreden mee. moet alleen nog een keer een legale versie kopen. maar voor een drive-in kun je het goed gebruiken. vooral als je t een beetje druk hebt ondertussen kun je zo de auto switch aanzetten.
dj-t    posted on 22-06-2006 20:14
Dankje wel voor de veranderingWinking my eye
Twizz    posted on 22-06-2006 20:16
alsjeblieft:P
ik he gaat gekozen, zo geweldig vind ik het niet, door de prijs.
User edit by Twizz on 22-06-2006 @ 20:16:59 (27%)
DNR    posted on 22-06-2006 20:18
de prijs is inderdaad hoog, maar als je een beetje goed lopende drive-in hebt dan denk je daar ook niet meer zo over.

owhjah, die controller die verkrijgbaar is ziet er erg mooi uit en is denk ik ook heel makkelijk in gebruik. alleen er zit een nadeel aan bpm, het speelt geen wma af, (bij mij tenminste). dan krijg je van dat vaag gepiep.
User edit by DNR on 22-06-2006 @ 20:19:02 (54%)
dj-t    posted on 22-06-2006 20:28
500 euro aan software?
ik vind het een hoop, en er komt nog eens 80 euro per maand (meestal verplicht ) op voor de muziek. (elke maand nieuwe muziek update)

dan nog een pc en een controller van ongeveer 1000 euro

kleine 2000 euro ben je voor het complete setje ben je wel kwijt.

en wma speelt hij niet af kloptUnhappy 
phoz    posted on 22-06-2006 20:36
wav is betere geluidskwaliteit?
dj-t    posted on 22-06-2006 20:37
Beter als wat?
antwan    posted on 22-06-2006 20:47
dan zal je inderdaad de prof (legale) versie moeten hebben die pakt bijna alle bestanden.
@ dj-t: je bent niet verplicht om een muziek abb. te nemen en een pc heb je al, (alleen nog een geluids kaarten aanschaffen!+- €150),en de controller die kan je al kopen op M-plaats voor zo'n € 200

mijn meening over BPM Studio? één woord.....GEWELDIG!!!!!
User edit by antwan on 22-06-2006 @ 21:06:28 (6%)
Twizz    posted on 22-06-2006 20:53
Poster: phoz
wav is betere geluidskwaliteit?

wav is beter dan mp3 en wma, alhoewel er tussen wma en mp3 niet zoveel verschil zit.(dat is wat ik merk)

maar dan moet je onthouden dat je computer veel sneller vol zit. want een mp3 bestand van ong. 3mb is ong 20 mb in wav.
soundcollector    posted on 23-06-2006 08:44
ik vind het super goed ik heb hier mee gewerkt in een café waar ik moest draaien echt super bolde het ding de controller is super makkelijk in gebruik
Collin    posted on 23-06-2006 10:47

Ik heb zo'n demonstratie gezien van de BPM studio , vind het wel grappig werken

maar wel erg duur , wat hier al eerder is gezegd voor een goed lopende drive in

show leuk , maar ik blijf zelf toch liever met cd's werken omdat ik dat mooier vind.
dj-t    posted on 23-06-2006 11:26
Poster: DjCollinBosgraaf

Ik heb zo'n demonstratie gezien van de BPM studio , vind het wel grappig werken

maar wel erg duur , wat hier al eerder is gezegd voor een goed lopende drive in

show leuk , maar ik blijf zelf toch liever met cd's werken omdat ik dat mooier vind.

met cd's werken is mooierWinking my eye alleen ik heb een drive-in en het is een heel gesjouw om al  die cd's mee tenemen.

nou ik heb er dan nog geen 5000, (nog lang niet) maar ff na tellen hoeveel koffers je dan moet mee nemem:S en nou staat het op 1 computer.

als je dj bent en je gaat ergenst draaien, hoef je geen apparatuur mee tenemenWinking my eye
maar met een drive-in heb je al zoveel bij.
User edit by dj-t on 23-06-2006 @ 11:26:56 (4%)
DonBasco    posted on 23-06-2006 14:10
Poster: dj-t
met cd's werken is mooierWinking my eye alleen ik heb een drive-in en het is een heel gesjouw om al  die cd's mee tenemen.

nou ik heb er dan nog geen 5000, (nog lang niet) maar ff na tellen hoeveel koffers je dan moet mee nemem:S en nou staat het op 1 computer.

Als je je cds in dunne plastic hoesjes doet ipv in jewel-cases kan je makkelijk 500 cds in een koffer, dus dan zijn die 5000 titels ook geen probleem.

Maar on-poll (variant van on-topic), ik vind het voor drive-in werk best oke, maar vind de voordelen niet opwegen tegen de nadelen (feel)
Drive-ins kunnen in mijn optiek beter gaan voor cdspelers die mp3 ondersteunen. Het is dan vrij eenvoudig om een complete collectie mee te nemen op relatief weinig cds.
DNR    posted on 23-06-2006 15:24
Poster: dj-t
500 euro aan software?
ik vind het een hoop, en er komt nog eens 80 euro per maand (meestal verplicht ) op voor de muziek. (elke maand nieuwe muziek update)

dan nog een pc en een controller van ongeveer 1000 euro

kleine 2000 euro ben je voor het complete setje ben je wel kwijt.

en wma speelt hij niet af kloptUnhappy 

voor een ''groote'' drive-in is dit bijna niets.
greup    posted on 23-06-2006 15:48
Dit is ook eigenlijk niet voor de particulieren bedoeld. Dit zijn systemen die pas voor de bedrijven aantrekkelijk worden.

Daarbij komt ook nog dat 80 euro per maand een LEASE prijs is.... De nummers zullen nooit jou bezit zijn ( daarom is het ook zo goedkoop)  Op het momment dat jij het contract beeindigd zul je de rechten van de verkregen muziek kwijt zijn.

dj-t    posted on 23-06-2006 16:02
Poster: greup
Dit is ook eigenlijk niet voor de particulieren bedoeld. Dit zijn systemen die pas voor de bedrijven aantrekkelijk worden.

Daarbij komt ook nog dat 80 euro per maand een LEASE prijs is.... De nummers zullen nooit jou bezit zijn ( daarom is het ook zo goedkoop)  Op het momment dat jij het contract beeindigd zul je de rechten van de verkregen muziek kwijt zijn.

ja maar ik wil het progamma wel kopen, kan ik via een andere drive-in.
die hebben dat progamma ook, en als ik het via hun koop, (kost me niets extras) hoef ik dat abbenement van 80 euro nietWinking my eye
DNR    posted on 23-06-2006 16:06
ben je van plan het on the road the gebruiken?
dj-t    posted on 23-06-2006 17:16
ja, drive-in heWinking my eye
greup    posted on 23-06-2006 17:28
nu ga ik je weer even een stomme opmerking maken hoor....

Enlarge: My dj-booth

Als ik dit zie staan........

Ik denk dat jij geen reet hebt aan een computer programma van 500 euro!
Er  zijn voor jou drive-in nog veelste veel andere dingen die moeten gebeuren als ik dit zo zie! z'n computer programma is voor jou nog een luxe artikel op het momment
dj-t    posted on 23-06-2006 17:43
ja wel, ik spaar voor ietsWinking my eye daarom heb ik ook geld, nouWinking my eye

en ik wil iets luxeWinking my eye
User edit by dj-t on 23-06-2006 @ 17:44:20 (47%)
Twizz    posted on 23-06-2006 17:45
Poster: greup
nu ga ik je weer even een stomme opmerking maken hoor....

Enlarge: My dj-booth

Als ik dit zie staan........

Ik denk dat jij geen reet hebt aan een computer programma van 500 euro!
Er  zijn voor jou drive-in nog veelste veel andere dingen die moeten gebeuren als ik dit zo zie! z'n computer programma is voor jou nog een luxe artikel op het momment

hoe bedoel je? ik ben het misschien wel een beetje met je eens, maar vind je dit slechte apparatuur ofzo? het is natuurlijk wel budgetgear maar het is niet slecht ofzo.
dj-t    posted on 23-06-2006 17:48
ben het met je eens erik:P

het is niet zo super duur, en ik wil wel eens wat proffesioneelersWinking my eye
en BPM leek mij een perfect progamma.
ik ben vaker op pad met mun discotheek dan je denkt hoor
djmamo    posted on 23-06-2006 17:53
Ik zie dat er weer erg veel mensen BPM hebben gebruikt en zo dus een heldere en duidelijk en zeker een eerlijk antwoord hebben geplaatst (niet dus)

voor diegene die het nog nooit hebben gebruikt: gebruik het een keer voor een dag of meerdere keren en kom dan terug met je mening.

voor diegene die het wel hebben geprobeert: je zult net als mij er van overtuigd zijn dat het een top player is en dat het erg fijn werkt.

oke de kosten zijn enigzins hoog maar je krijgt er wel wat voor (als je je "huur" van je muziek niet meer betaald blijven de nummers gewoon van jou, je hebt er voor betaald want ook daar wordt buma stemra over betaald, dus dat het dan niet meer van jou is is onzin. staat in het contract wat je met alcatech afsluit)

en het is veel stabieler dan cd's spelers slaat niet over en er kunnen geen krassen op je muziek komen.

en binnen 10 sec kun je een verzoekje draaien, doet dat maar eens met een cd of plaat.

ik ben er helemaal voor

www.moonentertainment.nl
Twizz    posted on 23-06-2006 17:55
maar even een vraagje tussendoor:

is het TE duur? dan bedoel ik, is het zijn geld wel waard?

ja maar melody om t ff heel duidelijk te hebben wat andere mensen vinden.
User edit by Twizz on 23-06-2006 @ 18:04:14 (82%)

42 Users online: 18 Guests (24 Unknown)
Pages generated today : 14.448
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 240.238.865