Ervaringen edirol pcr m30
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Reemz    posted on 22-06-2006 17:33
Ik ben van plan om binnenkort onderstaand midi keyboard aan te schaffen. Ik weet dat de kwaliteit goed is want Edirol is onderdeel van Roland.

Wie o wie heeft er ervaring met onderstaande midi keyboard en kan mij wat meer vertellen over de werking van dit keyboard en de funtionaliteiten met het programma Reason 3.0 ?

User edit by Reemz on 22-06-2006 @ 17:33:36 (11%)

What do you think about Ervaringen edirol pcr m30 ??

Vote :   

_Ivan_    posted on 22-06-2006 17:34
<off>
Als ik vragen mag wat zou zo'n keyboard kosten?
<on>
Feel&.Celebrate.Life!
Twizz    posted on 22-06-2006 17:35
ik dacht dat dit een synthesizer was.. ik dacht al wat is hij toch klein.
maar wat is het voordeel van al die knopjes enzo. mij lijkt simpel beter, zoals de keystation van m-audio.
Reemz    posted on 22-06-2006 17:38
Poster: _Ivan_

Als ik vragen mag wat zou zo'n keyboard kosten?

Ca € 169,00

@T4Twister:

Ik denk dat de Edirol wel handiger is met Reason dan met de keyboard van M-Audio. Met de rotators en faders kan je veel meer creatiever zijn. Je kan namelijk effecten onder de draaiknoppen zetten en de faders gebruiken om het goeie geluidsniveau af te stellen. Volgens mij kunnen nog meer dingen maar dat weet ik niet vandaar dat ik dit topic heb geopend.
BillyArd    posted on 23-06-2006 10:31
Is heel simpel.
je gaat gewoon naar de automation mapper van reason , laat daar een scan doen naar de usb poort waarop je hem aansluit(of anders midipoort) vervolgens vraagt reason om aan een knop te draaien of een toets in te drukken en configureert dan zelf de poort met een basis layout voor de knoppen.
Wil je echt alle knoppen customizen dan moet je zelf toewijzen via de learn functie !
Twizz    posted on 23-06-2006 18:12
Poster: Phenix

Ca € 169,00

@T4Twister:

Ik denk dat de Edirol wel handiger is met Reason dan met de keyboard van M-Audio. Met de rotators en faders kan je veel meer creatiever zijn. Je kan namelijk effecten onder de draaiknoppen zetten en de faders gebruiken om het goeie geluidsniveau af te stellen. Volgens mij kunnen nog meer dingen maar dat weet ik niet vandaar dat ik dit topic heb geopend.

tnx dat wilde ik ff wete

This is an old Topic

No new postings for 7.018 days.
 Post CommentThat would be 233.9 months
or a whopping 19.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

227 Users online: 84 Guests (143 Unknown)
Pages generated today : 156.710
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.675.625