Poster: djmamo
ben ook van mening dat je pas je eigen dj mag noemen als je er ook daadwerkelijk geld mee verdiend.
edit. dus al iemand een cd speler heeft en een mixer is dan meteen dj?
dus elke cafe/kroeg eigenaar zou dan dj zijn en iemand die een audio winkel heeft zou dan ook dj zijn?
je bent pas een dj als je er werk in hebt en anders ben je nog maar gewoon een studentje dat stage loopt, je weet wel hoe het werkt maar je kan het nog niet
Onzin, en neem mij niet kwalijk, maar zo'n antwoord kan alleen maar van iemand komen die het echt TE HOOG in zijn bol heeft zitten, of zich in ieder geval meer of beter vind als ee gemiddeld persoon.
Ik ken genoeg mensen, bijvoorbeeld mensen die een radio show maken, en dan heb ik?het nog niet eens over mixen want een Edwin Evers is net zo hard een deejay als Tiesto, die de titel Deejay meer dan waard maken.
Mensen die er (nog) niet aan verdienen, maar dit in de toekomst misschien wel willen als zij de kans krijgen. Mensen die de sterren van de hemel mixen, in veel gevallen net zo goed als de bekende namen, soms zelfs beter. Mensen die helemaal voor de muziek gaan. Mensen die beats ademen en overgangen poepen. Mensen die hun ziel en zaligheid op een goede manier in hun sets en / of shows stoppen, en dat zijn dan geen deejays omdat zij er geen geld mee verdienen?
Dat is wel erg kortzichtig en kort door de bocht.
Wat zijn het dan, deejay wannabees? Aspirant deejays? Programmamakers? Plaatjes draaiers?
Houd op zeg, wat een onzin.
Iedereen, of hij er nu wat aan verdient of niet, die met een juiste instelling met muziek anderen staat te entertainen, te vermaken op een?dance feest, bruiloft of tijdens een radio show, het maakt niet uit, dat is een deejay.
Je hebt alleen deejays in diverse catogorien:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Deejay