quote: |
Poster: IbiziX ik draai met pc maar kan perfect draaien zonder pc! ik draai met pc omdat je er meer mogelijkheden mee hebt!!!!!!!! als je eens opzoekt van pcdj's zal je er veel meer vinden met pc dan zonder pc! |
Poster: T4Twister
of noemen jullie zo iemand als mij nog geen dj.
Poster: JerryOwens
quote: Tis nie zo dat als je met een pc draait dat je dan geen dj bent. Je bent het in ieder geval geen dj als je je pc voor je laat mixen. Als je het op gehoor kunt, ga je misschien ooit een dj worden anders niet.
Poster: IbiziX
ik draai met pc maar kan perfect draaien zonder pc! ik draai met pc omdat je er meer mogelijkheden mee hebt!!!!!!!!
als je eens opzoekt van pcdj's zal je er veel meer vinden met pc dan zonder pc!
Poster: Lead
Tja, ik wilde eigenlijk hetzelfde verhaal als Stephanie neerzetten. Je hebt 3 groepen DJ's: Bedoom DJ, DJ en de professional.
Poster: Roy-776
Ik vind dat je je eigen dj mag noemen, als je ook er wat van bakt.
En ook af en toe op feestjes draait.
Oke, niet iedereen zal het lukken om in een discotheek te draaien.
Poster: Nvie
Ik ben met een groot aantal mensen eens, er zitten een heel groot aantal prutsers tussen, om maar niet vervelend te doen, maar op die fora's van de nederlandse webshops durf ik gewoon te zeggen dat een groot aantal van hen niet eens weet wat beatmixen of mixen uberhaupt inhoud.
Poster: trance
niet alleen op de fora van de nederlandse webshops. met het volgende maak ik mij waarscheinlijk niet populair, maar ook hier zijn er van die mensen. een boel zelfs
Poster: trance
niet alleen op de fora van de nederlandse webshops. met het volgende maak ik mij waarscheinlijk niet populair, maar ook hier zijn er van die mensen. een boel zelfs
Poster: Djillusion
Het is moeilijk te zeggen wanneer iemand dj is, het heeft veel met je kwaliteiten te maken. Ik vind dat iemand zich dj mag noemen, als:
- Hij een goede redelijke dj set thuis heeft staan.
- Hij een en ander weet over het dj gebeuren (mixen, equalizers, equipment).
- Hij zelf redelijk/goed kan mixen
- Hij ervaring heeft in clubs/discotheken/drive-in shows.
Poster: PhenixWanneer mag iemand zich DJ noemen volgens jou....
Mischien ook iets om bij stil te staan:
"Als de "DJ" niet beperkt word door het materiaal/de platen die deze ter beschikking krijgt.. en er wat leuks van maakt.."