What do you think about Wat voor code heeft jouw site ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
ben momenteel met Flash en PHP bezig maar doe er niet zooo veel aan.. soms in de kleine uurtjes nog even een beetje sleutelen.. :P zal ook nog wel een beste tijd duren voordat die Online komt.. haha
zal mijn eigen ook wel is zeggen PHP en MYSQL bij - Cup site !!!! Dj site van Fantasy 164 !!! Webshop( binnenkort) !! Clan systeem ( binnenkort) ! Forum ( binnenkort ) en dan nog men eigen website :p
Ik gebruik bij AboutDJ, PHP, XHTML en CSS gekoppeld aan een SQL database en een beetje AJAX.
Als straks alle browsers volledig xml ondersteunen word de complete site xml, scheelt ontzettend veel qua snelheid en bandbreedte en xhtml is niets anders dan een tussenstap naar xml.
Met een beetje mazzel is AboutDJ voor het grootste deel aan het eind van het jaar xml, zou me aardig in de kosten schelen in ieder geval
wat zijn de verschillen tussen al die 'dingen', ik wil zelf ook site maken/bouwen zo goed als dat gaat. maar ik weet niet hoe en wat. (dit kan ik anders ook in een nieuw topic zetten als dat nodig is)
Daar staat niet hoe je een site bouwt, maar kun je wel alles vonden over de programmeertaal.
Let the BASS be louder
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community