Een goede/ultieme producing computer (4/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Twizz    posted on 20-06-2006 15:56
heej

tis beetje voor jullie allemaal maar ook voor mezelf bedoelt.
de topic-titel zegt het al, waar moet een ultieme producing computer.
je mag hier een droomcomputer idee plaatsen, maar ik zou ook wel graag willen weten waar een produce-coopmuter voor normaal gebruik aan moet voldoen. dan bedoel ik: het geheugen, welk programma(mac, windows), welke software, wat voor geluidskaarten, eventuele ingangen, en of dat dvd ook handig is.
en welk merk natuurlijk. tzou eventueel ook fijn zijn als die computer al bestaat en de naam genoemd word.

ik hoop dat dit topic iets word, want ik heb een raar gevoel dat het een flop word:D
oja anders kun je deze ook ff probere: ////www.djresource.eu/Forum/topic/2878/p/1/highlight/Goede+pc/
mr dat is niet helemaal wat ik bedoel

tnx
T4Twister
User edit by Twizz on 20-06-2006 @ 16:02:47 (21%)

What do you think about Een goede/ultieme producing computer ??

Vote :   

the-melody    posted on 25-10-2006 20:04
Mja die mac mini, lijkt me een leuk ding. Enkel zou ik kijken om het te upgraden naar 1gig. Dan ben je zeker dat ie snel genoeg is. Werk hier ook met 1gig ram, en is gewoon perfect.
barthawk    posted on 25-10-2006 20:13
Poster: the-melody
Mja die mac mini, lijkt me een leuk ding. Enkel zou ik kijken om het te upgraden naar 1gig. Dan ben je zeker dat ie snel genoeg is. Werk hier ook met 1gig ram, en is gewoon perfect.

idd 1gig. heb je echt wel nodig om te voorkomen dat de muziek gaat kraken. ik heb een 2.8ghz dual core met 1gig. en alles loopt er soepel op..
soundcollector    posted on 25-10-2006 21:09
ge moet eens op google music store in typen en dan et derde in pakke
die manne maken u een goede pc
grootste muziek winkel van europa
Dj_Fantasy    posted on 25-10-2006 22:09
wat denken jullie misschien van deze laptop voor opname, vooral thuisgebruik en on the road??
.::LINK::.
dj2dj.nl
Vibemaster-D    posted on 26-10-2006 16:50
ik heb zelf een pentium D 950 > Intel 975X MB - 1 GB intern - WD Raptor X 150 GB 10KRPM HDD - nvidia GF6600 - Plextor PX761SA - dvdrom - Sound blaster audigy 4 platinum (of pro degende met dat externe kastje). 2x Samsung 913N - XP pro (maar ik gebruik dit ook voor gewoon gebruik en niet alleen voor producing.)
waarom XP pro ?? omdat ik ook wel eens op de server moet inloggen vandaar.
Twizz    posted on 26-10-2006 17:59
ik wil geen laptopHappy, laughing

maar ik hoorde gister dat je niet uitsluitend op apple computers mac os x kunt zetten.
is het misschien slim om dat een computer te kopen(iintel processor) en er dan gewoon mac os x op te installeren? waar ik bang voor ben is dat de software mac os x dan wel het prijskaartje iets omhoog haalt.

Poster: Dj_Fantasy
wat denken jullie misschien van deze laptop voor opname, vooral thuisgebruik en on the road??
.::LINK::.

hmmmm... dat geen laptop moet ik niet zeggen.. maar ik denk dat ik toch voor een normale computer  ga.
User edit by Twizz on 26-10-2006 @ 18:01:12 (84%)

This is an old Topic

No new postings for 6.892 days.
 Post CommentThat would be 229.7 months
or a whopping 18.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

292 Users online: 182 Guests (110 Unknown)
Pages generated today : 120.369
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.467.147