Hoi, ik heb hier 2 actieve monitoren staan van HQ POWER met elk een 8 inch woofer erin, ik heb ze 3 maanden geleden gekocht en heb ze gekocht voor 540€, ik verkoop ze voor 400€, buitenkansje dus!
Bekabeling alles zit erbij,
Wie intresse heeft en specificaties wil hebben stuur me een PM!
What do you think about [TK] 2 x 8 inch actieve monitor HQ POWER ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Hoi Robbie, Heb hem gesproken. Hij gaat het groter aanpakken en meteen voor een set Mackie SRM450 hij had niet zozeer monitors nodig(dat had ik begrepen) maar gewoon speakers die hij eventueel ook als monitor kon inzetten mocht het nodig zijn. Sorry succes met de verkoop verder Billy
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.