Ik ben op zoek naar een led product. Wat ik zoek is een led vlak van 5 bij 5 het liefst RGB maar allen wit ook prima, Het moet het liefs op 230V. Ik heb zelf al zo iets liggen thuis maar weet het merk niet. Dus als iemand zo iets weet of een leverancier of een merk naam weet voor led producten.
What do you think about Vraagje over LED product ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Bedoel je Moodlight ?? Dit zijn panelen van 50x50cm.... Of er 5x5 cm paneeltjes bestaan betwijfel ik... In die maat zou ik meer denken aan LED spotjes oid.
Nee zijn 5 bij 5 als ik thuis ben maak ik er een foto van heb er 12 maar heb er 600 nodig en ik vermoed dat het uit spots komt maar weet niet zeker anders word het solderen :P:P 600 x 12 x 2 zijn 14400 soldeer puntjes maal 1 min per puntje 14400 min dat is dan 240 uur of ook wel 10 dagen achterelkaar solderen. en dan is het nog te betwijfelen of het goed gaat.:P:P:P neu geen optie :p
uhm denk dat je er wel in de buurt komt gemiddeld :P:P maar zelf maken is id geen optie ik heb een oude 230V matrix liggen en ik wil een soort grote tekst wand maken achter wit doek. Vandaar de kleine oppervlaktes.
Op klussen. Gebruik nu al een bak beamers maar is wel kik als je ook nog een back licht achter het doek heb, maakt het geheel wat voller.
En ik wil de elementen zo maken dat ik ze ook aan een dj bar kan hangen. De matrix ondersteunt ook audio input, en kan daarmee een VU meter maken zodat je van die golfen krijgt. Maar zit nog in mn hoofd moet eerst even een paar testjes doen.
P.S. geen greats :P:P:P
User edit by killerbee on 20-06-2006 @ 10:30:56 (1%)
op batibouw of een of andere beurs stond zo een led paneel van 5x10 meter, daar stond dan zo een vrouw in te dansen, was wel vervelend als je er voorbij moest lopen, geeft nogal scherp licht
ik had ergens eens gezien had iemand een led kubus gemaakt, langs de binnenkant ook leds, daar kon die dan via pc driedimensionale dingen mee laten zien, was echt bom
Poster: soundcollector da kost volges mij pas poen
das nie te koop denk ik, die zijn al paar jaar daar mee bezig, met die 3d cube, staan op die site nog fotos van ook en ook van andere projecten
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.898 days. Post CommentThat would be 229.9 months or a whopping 18.9 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...