Terug beginnen draaien
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

EclipX    posted on 19-06-2006 15:29
Zoals jullie mischien weten, ben ik een paar maand geleden gestopt met draaien & heb alles verkocht: mixer, tt's & 400 vinyls Unhappy, door een domme reden, maar sinds kort, heb ik weer zin voor te beginnen draaien. Zou ik alles weer aankopen? Er zijn 2 dingen die me doen denken:

Financieel
Heeft het wel zin?

Grtz,

EclipX

What do you think about Terug beginnen draaien ??

Vote :   

the-melody    posted on 19-06-2006 15:30
welkom back:p Ik zou beginnen met goedkoopWinking my eye nadien kun je hoger gaanHappy, laughing
greup    posted on 19-06-2006 15:31
Heb jij 400 vinyls verkochtConfused

pff als jij zo met je schatjes om gaat dan vraag ik me af of het niet beter is er gewoon maar vanaf te blijven.

Of gewoon ff een setje cd-spelers gaan halen.

EclipX    posted on 19-06-2006 15:32
Poster: greup
Heb jij 400 vinyls verkochtConfused

pff als jij zo met je schatjes om gaat dan vraag ik me af of het niet beter is er gewoon maar vanaf te blijven.

Of gewoon ff een setje cd-spelers gaan halen.

Ja ik weet het, domme zet van mij héél erg domme zet, als je berekent dat één vinyl ongeveer 10€ kost, x 400 = ongeveer 4000€, en dat geld heb ik nu niet Unhappy
djjw    posted on 19-06-2006 15:39
ja, ik ben het wel eens met greup, een setje cd spelers is toch
wel DE oplossing om weer te beginnen,
ik zou dan wel goede cd spelers kopen...

stukken voordeliger ivm het aankopen van muziek..
DJ-TQ    posted on 19-06-2006 15:39
gewoon 2de hands spul halen, daar zit soms wel wat redelijks tussen en wat greup zei is dat je ook cd-spelers kan halen.

Suc6!!
Reemz    posted on 19-06-2006 16:07
Ik zou inderdaad ook CD spelers aanschaffen. 

Veel platenversies zijn namelijk ook tegen betaling te downloaden en zijn een stukje goedkoper dan platen.

En wat je de laatste tijd vaak ziet gebeuren is dat de DJ niet meer met een koffer vinyl aan komt zetten maar met een map cd's. Dus ook met het draaien van CD's kan je nog steeds op feesten terecht komen.

_Ivan_    posted on 19-06-2006 17:07
zonde dat je dan gestopt bentWinking my eye maar ik denk dat het verstandigst dan is om dan met setje cd-spelers weer te gaan starten
Feel&.Celebrate.Life!
Winston    posted on 19-06-2006 17:40
Poster: EclipX
. Zou ik alles weer aankopen? Er zijn 2 dingen die me doen denken:

Financieel
Heeft het wel zin?

Financieel heb je het voor over?
Heb jezelf erg veel zin?

Beide ja geantwoord, kun je herstarten.
Tic Toc
greup    posted on 19-06-2006 18:44
eigenlijk had je voordat je je platen had verkocht even elke plaat digitaal op je comp moeten zetten. Dan had je nu nog je hele collectie, alleen dan op cd.

Als je weer wilt beginnen, wat zou je budget dan zijn?

Waarom had je het verkocht trouwens?
emre90    posted on 19-06-2006 20:34
Begin deze keer gewoon met cd spelers. Cds zijn veel goedkoper en je kan ook lekkur heel snel downloaden, op cd branden en draaien(Die gedownloadde liedjes gebruik je dan alleen voor prive gebruik).
Day-One    posted on 20-06-2006 14:11
Poster: emre90
Die gedownloadde liedjes gebruik je dan alleen voor prive gebruik).

@emre90
dit is niet helemaal waar hoor!!maar goed andere topic!
Gupy    posted on 20-06-2006 14:19
Denk er nog maals over na. Ik ben ook gestopt en had alleen nog maar een setje TT over een een XTC mixertje....na een jaar heb ik die ook weggedaan omdat ik ze echt niet gebruikte.

Nu is natuurlijk iedere persoonlijke situatie anders, daar kan ik je niet in adviseren, maar als je je spullen weggedaan hebt  is dat niet zonder reden geweest.

En....je voelt je niet minder DJ als je geen apparatuur meer hebt....en verlerenConfused?nooit...denk ik.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

118 Users online: 24 Guests (94 Unknown)
Pages generated today : 21.728
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.830.187