What do you think about Laidback luke aangehouden ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Tja.... da's het risico. In theroie mag hij alleen meenemen waarvan hij de originelen ook heeft, en deze ook bij zicht heeft. Anders loopt hij inderdaad de kans om zwaar de pineut te zijn...
Ook voor luke. Je zou toch eigenlijk wel verwachten van een DJ die al wel meerdere malen in het buitenland gedraaid heeft precies weet wat wel en niet mag bij de douane.
Je koop platen, daar betaal je voor. Maar omdat je ervoor kies om ze in een andere vorm mee te nemen dan dat je ze gekocht hebt krijg je problemen ??
Het is lastig te checken of voor luke om te bewijzen maar ik zie het probleem niet... Hij heeft de rechten toch betaald, dus mag hij die muziek draaien ??
Maar je weet dat als je alleen kopieen meeneemt dat je dan aangehouden wordt omdat je op dat moment niet kan bewijzen of je het origineel in je bezit hebt.
Als ik een gloednieuwe camera koop net voordat ik naar het buitenland gaat en ik kom terug in Nederland en ze houden me aan bij de grens dan verdenken ze me van importeren van goederen tenzij ik de aankoopbon kan overleggen.
Dat weet je van te voren dus moet je zorgen voor bewijs of niet zeuren....
No new postings for 7.614 days. Post CommentThat would be 253.8 months or a whopping 20.9 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.