hoi, ik ben nu al ff bezig met m'n website en de layout heb ik eindelijk kunne maken via photoshop, alleen nu heb ik alles in delen geknipt en zo geprobeerd via NVU en dreamweaver op een html pagina te kunnen krijgen maar dit lukt mij dus niet!!?? graag hulp hiermee!! de huidige layout ziet er als volgt uit
en hoe het mij is gelukt is te zien op DEZE website!
dj2dj.nl
What do you think about website wilt maar niet werken!! ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
en toen heb ik geprobeerd alles te plakken in een dreamweaver document maar lukt niet, dus ook geprobeerd met nvu meer daar lukt het ook niet!! weet soms iemand nog een andere manier voor gewoon met html??
Omdat mijn kennis van website uiterst klein is, normaal was er afgesproken dat Phoz voor een degelijk website ging zorgen, maar ik heb hem dus al een lange tijd nimr op msn gezien!
Poster: fantasy164 Omdat mijn kennis van website uiterst klein is, normaal was er afgesproken dat Phoz voor een degelijk website ging zorgen, maar ik heb hem dus al een lange tijd nimr op msn gezien!
ja kzit nu met dreamweaver, maar ik krijg problemen met m'n frames ik heb nu zo een voorgemaakte frame van dreamweaver genomen, en dan wil ik alles opslaan, maar hoe moet het dan:s
begin met de getting started te lezen.. of zoek naar een video van lynda.com die hebben wat cursussen daarvoor... alles word op video uitgelegt en zo kan je het makkelijk leren. Als je goed zoekt zijn ze wel ergens te downloaden
dat is nou net een probleem 8-) mijn download limiet is op voor deze maand (ja nu al) en ikzou gewoon willen weten hoe je ze moet opslaan!!?? ik heb alles gemaakt gewoon, doe SAVE ALL, maar wat dan??
werk met tables Quote 2 Lead -> Dreamweaver is voor alles ( met websites ) ---> Morgen begin ik aan je web. (examens gedaan ) PM me weeral is wat je wilt.
ik ben nu bezig met de frames opnieuw te maken bijna klaar en dan zal ik het nog eens proberen. BTW Phoz: dit is ff een tijdelijke website die ik wil maken mocht bij jouw de server ooit plat liggen ofzo
ok, ik heb nu als 1ste index.html gedaan en hij werkt dus totaal nog niet wat doe ik dan verkeerd:s Nou heb ik op m'n voorpagina alleen maar de framesettings
dj2dj.nl
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.900 days. Post CommentThat would be 230 months or a whopping 18.9 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...