Poster: dj-t
wat jammer van jullie relatie. dat het uit is:P
het zijn alle bij top merken, ik persoonlijk zou voor dynacord gaan.
ik vind persoonlijk jbl niet zo goed klinken vergeleken met dynacord.
Poster: greup
dat kan je nooit beoordelen als ik dit zo lees.
Volgens mij heb jij bijde nooit gehoord, en anders had je je mening wel even mogen onderbouwen. Ook klinkt de top range van JBL een heel stuk anders dan de iets wat schreeuwerige budget range.
Poster: T4Twister
ontopic:
ik vind jbl helemaal niet slecht ofzo, maar ik zou toch voor dynacord gaan omdat die heel compacte setjes heeft. het is zijn geld ook dubbel en dwars waard. maar bij dynacord gaat het volgens mij ook vooral om het "compactzijn".
dat kan je nooit beoordelen als ik dit zo lees.
Volgens mij heb jij bijde nooit gehoord, en anders had je je mening wel even mogen onderbouwen. Ook klinkt de top range van JBL een heel stuk anders dan de iets wat schreeuwerige budget range.
Ook weer een slecht onderbouwde mening trouwens. Wat is het verschil in sound bij deze twee specifieke types.
Boxen kun je nou eenmaal niet op merk beoordelen, je moet ze altijd als individu gaan beluisteren.
klopt maar ik vind nogmaals JBL niet zo goed klinken, dynacord is een merk speakers die er om bekend staat veel drukvermogen televeren.
en dat vind ik goed van dynacord, en ik vind dat JBL dat NIET heeft
daar hoef ik de set niet voor tebeluisteren, want ik heb ook wel vaak voor JBL sets gestaan of soms mee gedraait. DUS IK HEB HET OVER HET ALGEMEEN!!!
JBL in het algemeen valt niet over te oordelen. Want er zit gewoon te veel verschil in de top-speakers van jbl en in de budget ranges.
en de srx behoord toch zeker tot de hogere series van jbl.
Poster: T4Twister
twan heeft ze ckers wel gehoord. maar nooit allebei tegelijk(denk ik). tja twan is een heuze oneliner dus voor twan is dit al heel wat.(sry twan:D)
ontopic:
ik vind jbl helemaal niet slecht ofzo, maar ik zou toch voor dynacord gaan omdat die heel compacte setjes heeft. het is zijn geld ook dubbel en dwars waard. maar bij dynacord gaat het volgens mij ook vooral om het "compactzijn".
Poster: gethighpaar fijne merken
meyer sound, niet echt iets speciaals
jbl, iets meer hifi sound dan pa over het algemeen, missen soms wat vermogen
electro voice, ze hebben een zeer breed gamma en goede kwaliteit vanwegen hun wel bekende bouw van de kisten
turbosound, ze zeggen wel eens dat die meer blazen dan muziek spelen, maar hun nieuwe reeks gaat echt wel RETEHARD en ze zijn maar 40x40x30cm groot 146db peak op 500watt rms
hk audio, hebben meer budget setjes en voor kleinere drive ins, ook niet echt iets speciaals
dynacord, werken geloof ik nogal wat samen met electro voice, electro voice versterkers zijn trouwens dynacordvergeet ik er nog een?
mackie: dat is ook een goed merk (van rcf tog?)
tijdje terug had ik 2 rcf 300a speakers gehuurd
klonken ook goed maar niet voor de grotere evenementen
Poster: robbert
Wij willen mackie, wij willen mackie!
ja opzich jbl ik heb een tijdje terug een set zien hangen van purple sound,
die was wel leuk ging lekker hard. en klonk redelijk goed
het nadeel was als je op 3 kwart afstand was van de zaal viel het geluid weg en dat hebben heel veel jbl sets
en dat heeft dynacord niet, zo als ik al eerder zij, het zijn echt van die druk speakers. electro vois speakers (hoe je het ook spelt) zitten er in,
en die staan om druk vermogen bekend:P
ja opzich jbl ik heb een tijdje terug een set zien hangen van purple sound,
die was wel leuk ging lekker hard. en klonk redelijk goed
het nadeel was als je op 3 kwart afstand was van de zaal viel het geluid weg en dat hebben heel veel jbl sets
en dat heeft dynacord niet, zo als ik al eerder zij, het zijn echt van die druk speakers. electro vois speakers (hoe je het ook spelt) zitten er in,
en die staan om druk vermogen bekend:P