[DJR] Bug Report (45/46)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Lead    posted on 14-06-2006 21:41
We try to design the website so it is compatible in most browsers, but because we don't have a test-version of all browsers we don't always do it right....

In the rare case that you might find any page that has an incorrectness in layout, performance or what so ever.... please post the link to that page in this topic.

If there is a line on the screen indicating an error in a certain level, please also copy that line.

Also give a short description of your findings, we'll soon check it.
Let the BASS be louder
Mod edit by W.i.M on 24-04-2010 18:06 (1%)

What do you think about [DJR] Bug Report ??

Vote :   

Sebasz    posted on 24-02-2010 14:58
Zeg ik heb een vraagje Cool, hoe komt het dat systemen ineens niet meer werken? Zoals niet meer kunnen reageren op booth's zonder dat er verandering heeft plaatsgevonden? Blijf het altijd maar erg vreemd vinden dat dit de enige site is die ik ken die zulke problemen heeftCool
Xtremer    posted on 24-02-2010 17:41
Poster: Sebasz
Zeg ik heb een vraagje Cool, hoe komt het dat systemen ineens niet meer werken? Zoals niet meer kunnen reageren op booth's zonder dat er verandering heeft plaatsgevonden? Blijf het altijd maar erg vreemd vinden dat dit de enige site is die ik ken die zulke problemen heeftCool

Volgens mij heeft dit te maken met databases. Als je ineens naar een andere server verhuist zit je toch ook met je databases die goed mee moeten. Daarnaast is DJR zelf gescript door Lead/W.i.M.

Wat mij opvalt bij dat vage probleem van smileys die niet meer werken en links die terug linken naar DJR is dat het probleem zich alleen nog voordoet zodra het 1e bericht in een nieuw topic word verzonden. Ik heb zojuist een topic aangemaakt over dustcovers voor de CDJ-2000's en toen werkte alles prima. Zodra de 1e reactie binnenkwam deden de links en smileys het niet meer.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
tairip    posted on 24-02-2010 17:44
Inderdaad, jou link werkt ook niet! Ik dacht dat dat alleen het geval was bij oude topics en loinks gemaakt in de overzetperiode.
Estacy    posted on 24-02-2010 17:55
een smily kon ik ook niet invoegen, en een plaatje werkte ook niet mer.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Sebasz    posted on 24-02-2010 20:46
Poster: Xtremer

Volgens mij heeft dit te maken met databases. Als je ineens naar een andere server verhuist zit je toch ook met je databases die goed mee moeten. Daarnaast is DJR zelf gescript door Lead/W.i.M.

Wat mij opvalt bij dat vage probleem van smileys die niet meer werken en links die terug linken naar DJR is dat het probleem zich alleen nog voordoet zodra het 1e bericht in een nieuw topic word verzonden. Ik heb zojuist een topic aangemaakt over dustcovers voor de CDJ-2000's en toen werkte alles prima. Zodra de 1e reactie binnenkwam deden de links en smileys het niet meer.

Wat heeft het zelf gescript hebben ermee te maken dan? Iedereen maakt toch zelf iets. En zoals ik al aangaf is dit bij uitstek de enige website waar ik dit met enige regelmaat zie?Cool
En het lijkt me sterk dat ze om de week van database server wisselen
Xtremer    posted on 24-02-2010 21:12
Wat heeft het zelf gescript hebben ermee te maken dan? Iedereen maakt toch zelf iets. En zoals ik al aangaf is dit bij uitstek de enige website waar ik dit met enige regelmaat zie?Cool
En het lijkt me sterk dat ze om de week van database server wisselen

KLIK onthoud dat 1 klein dingetje een hele hoop kan verpesten. Het moet dus tijdens die verhuizing gebeurd zijn vandaar dat ik over die databases begonCool.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Sebasz    posted on 24-02-2010 22:03
Oh hehe dat topic had ik niet gezienSmile
Lead    posted on 24-02-2010 22:30
Oh, lees ook deze, net gemaakt : DJResource 2010 Schoonmaak
Let the BASS be louder
Lead    posted on 25-02-2010 00:01

Poster: Tekhead
Meld even dat het mij niet lukt om een reactie te posten bij djbooth topic

Comments geven in de DJ Booths moet weer lukken als het goed is....
Let the BASS be louder
Laidback    posted on 25-02-2010 17:29
ik kom er net achter dat als ik iets post en dit later wil editten hij de edit niet uitvoerd.
je komt in het EDIT schermpje/vakje, typt hier wat in, klikt op Submit maar hij toont dat dan niet.
Lucalicious    posted on 25-02-2010 18:08
bij mij werkt het wel gewoon hoor...
(moet er trouwens niet een nieuw topic aangemaakt worden aangezien we al op 1110 posts zitten?)
Laidback    posted on 25-02-2010 18:47
Poster: Lucalicious
bij mij werkt het wel gewoon hoor...
(moet er trouwens niet een nieuw topic aangemaakt worden aangezien we al op 1110 posts zitten?)

raar.. gebruik hier Safari.. magoed..
nieuw topicje maakt lead wel denkik.
main    posted on 25-02-2010 19:27
ik gebruik firefox, kon eerst nog wel m'n posts aanpassen nu niet meer (mijn post in het 'timecode info' topic)
Lead    posted on 26-02-2010 02:52
Poster: Laidback
...nieuw topicje maakt lead wel denkik.

Het is geen regel voor alle topics, dit is voornamelijk alleen een grove indicatie wanneer het tijd is om over een nieuwe topic te gaan denken Winking my eye

Het nieuwe topic komt wel als we overschakelen.... dan is het reden voor een nieuw bug-report...
Let the BASS be louder
Sandr    posted on 26-02-2010 09:38
Poster: Laidback
ik kom er net achter dat als ik iets post en dit later wil editten hij de edit niet uitvoerd.
je komt in het EDIT schermpje/vakje, typt hier wat in, klikt op Submit maar hij toont dat dan niet.

Same here, wilde net een edit maken in het commerciele hardstyle topic maken maar dat lukt niet. Je kan inderdaad wel alles invullen in het tekstvak maar op het moment dat je submit zet hij je oude post weer neer...
Play that funky music white boy....
KingDing3ling    posted on 26-02-2010 10:14
Poster: Sandr
Same here, wilde net een edit maken in het commerciele hardstyle topic maken maar dat lukt niet. Je kan inderdaad wel alles invullen in het tekstvak maar op het moment dat je submit zet hij je oude post weer neer...
 Same here...bij de quiz vraag.
Adrien1989    posted on 26-02-2010 13:14
Posten in Google Chrome gaat niet bij mij, in IE wel.
Estacy    posted on 26-02-2010 13:39
hier lukt het posten wel.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Adrien1989    posted on 26-02-2010 18:28
Nu werkt het wel weer in Chrome na drie dagen niets.
Dolivieira    posted on 26-02-2010 18:40
Edit doet het weer niet ?
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
main    posted on 26-02-2010 18:41
ik kan alleen mijn startposts editten, de rest niet.
Lucalicious    posted on 01-03-2010 19:16
ik zeg het ook maar ff:
heb net in de LL een driebubbelpost zo'n beetje moeten doen omdat de edit niet werkte.
qwasta    posted on 01-03-2010 19:21
klopt bij mij werkt de edit ook niet
Tekhead    posted on 01-03-2010 19:23
Poster: KingDing3ling
Poster: Sandr

Same here...bij de quiz vraag.

idd, werkt ook niet bij mij, wacht zelf n u tot iemand iets post zodat ik niet moet dubbelposten, grrrr

Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
niiicola    posted on 01-03-2010 19:31
Bij mij wel gewoon!

EDIT: Kijk maar!
Gewoon.
User edit by niiicola on 01-03-2010 @ 19:31:56 (95%)

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

306 Users online: 84 Guests (222 Unknown)
Pages generated today : 55.130
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.443.504

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy
2001 © 2025Terms of Use