Poster: Sebasz
Zeg ik heb een vraagje, hoe komt het dat systemen ineens niet meer werken? Zoals niet meer kunnen reageren op booth's zonder dat er verandering heeft plaatsgevonden? Blijf het altijd maar erg vreemd vinden dat dit de enige site is die ik ken die zulke problemen heeft
Poster: Xtremer
Volgens mij heeft dit te maken met databases. Als je ineens naar een andere server verhuist zit je toch ook met je databases die goed mee moeten. Daarnaast is DJR zelf gescript door Lead/W.i.M.
Wat mij opvalt bij dat vage probleem van smileys die niet meer werken en links die terug linken naar DJR is dat het probleem zich alleen nog voordoet zodra het 1e bericht in een nieuw topic word verzonden. Ik heb zojuist een topic aangemaakt over dustcovers voor de CDJ-2000's en toen werkte alles prima. Zodra de 1e reactie binnenkwam deden de links en smileys het niet meer.
Wat heeft het zelf gescript hebben ermee te maken dan? Iedereen maakt toch zelf iets. En zoals ik al aangaf is dit bij uitstek de enige website waar ik dit met enige regelmaat zie?En het lijkt me sterk dat ze om de week van database server wisselen
Zeg ik heb een vraagje, hoe komt het dat systemen ineens niet meer werken? Zoals niet meer kunnen reageren op booth's zonder dat er verandering heeft plaatsgevonden? Blijf het altijd maar erg vreemd vinden dat dit de enige site is die ik ken die zulke problemen heeft
Poster: Tekhead
Meld even dat het mij niet lukt om een reactie te posten bij djbooth topic
Poster: Lucalicious
bij mij werkt het wel gewoon hoor...
(moet er trouwens niet een nieuw topic aangemaakt worden aangezien we al op 1110 posts zitten?)
Poster: Laidback
...nieuw topicje maakt lead wel denkik.
Poster: Laidback
ik kom er net achter dat als ik iets post en dit later wil editten hij de edit niet uitvoerd.
je komt in het EDIT schermpje/vakje, typt hier wat in, klikt op Submit maar hij toont dat dan niet.
Poster: Sandr
Same here, wilde net een edit maken in het commerciele hardstyle topic maken maar dat lukt niet. Je kan inderdaad wel alles invullen in het tekstvak maar op het moment dat je submit zet hij je oude post weer neer... Same here...bij de quiz vraag.
Poster: KingDing3lingPoster: Sandr
Same here...bij de quiz vraag.
idd, werkt ook niet bij mij, wacht zelf n u tot iemand iets post zodat ik niet moet dubbelposten, grrrr