Zo weer een middagje gedebugged... Helaas is door een ongeluk ieders URL verdwenen uit je profiel. Het was de bedoeling om niet werkende weg te halen zodat mensen niet meer op niet werkende huisjes klikken in het forum. Sorry hiervoor, zou iedereen zijn url opnieuw kunnen invullen ?
Poster: Illusion
...Misschien wel handig voor mensen die de track niet ter download willen aanbieden.
Ik kan het niet uitschakelen. Als ik het wegvink, en klik op ok. Dan krijg ik deze foutmelding:
...
Zou nu opgelost moeten zijn, kun je het nogmaals proberen ?
Poster: Bloedworst
Ik was te vroeg blij.
Kan weer niet uploaden in producties weer die error ff000000.
Als ik de discription niet invul zegt ie teminste nog fill in the discriptions, marja als ik dat doe, ja hoor ff000000.
Ik word helemaal maf #@??
Ik heb je file even bekeken, maar die mist idd iets. Bij uploaden wordt namelijk niet naar de extensie alleen gekeken om te bepalen of er een MP3 wordt geupload. Ook de opbouw van de file wordt bekeken, deze mp3 kwam niet door de keuring, even opnieuw renderen dan zou het goed moeten gaan.
Poster: Stefjuuh
zet je WYSIWYG editor ns uit (bij je profielinstellingen) Ik kon ook geen enters tikken. Ik las wel ergens dat shift+enter of ctrl+enter scheen te helpen..
Zou nu weer goed moeten gaan.
[EDIT] Over de WYSIWYG editor... wist je al dat je
rechts kunt klikken op het tekstvak (eventueel met een stukje tekst geselecteerd) ? Je krijgt dan afhankelijk van wat er mogelijk is een aantal opties te zien die veel gebruikt worden. Scheelt weer kiezen uit het menu