[DJR] Bug Report (39/46)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Lead    posted on 14-06-2006 21:41
We try to design the website so it is compatible in most browsers, but because we don't have a test-version of all browsers we don't always do it right....

In the rare case that you might find any page that has an incorrectness in layout, performance or what so ever.... please post the link to that page in this topic.

If there is a line on the screen indicating an error in a certain level, please also copy that line.

Also give a short description of your findings, we'll soon check it.
Let the BASS be louder
Mod edit by W.i.M on 24-04-2010 18:06 (1%)

What do you think about [DJR] Bug Report ??

Vote :   

Winston    posted on 08-06-2009 17:15
Werkt bij mij dus wel. De originele quote van iemand anders verdwijnt automatisch, en alleen de quote van de post blijft waar ik quote hebt geklikt blijft.

Quote in quote moet ik nog steeds handmatig doen als ik dat perse wil. Ik weet niet hoe de members die problemen met de quote krijgen dat voor elkaar krijgen.

en nogmaals:

Het is geen bug. Zie hier. Volgens mij heeft carlosa handje van om quotes in qoutes te doen, zodanig dat vervolg quotes raar begint te doen.

Trouwens vindt ik dat teveel wordt gequoted.

De ongeschreven regels zijn:

• quote zo min mogelijk, geef vnl je eigen mening, argumenteer waarom jou mening het best is.
  • als je reageert op een post vlak boven niet quoten
  • als je reageert op een post van een member een paar post boven, die niet meer heeft gepost type: @ (member):
  • als je besluit te quoten, delete alle tekst waar je niet op regeert en laat alleen de tekst staan waarop je reageert.
  • een quote in een quote is zelden nodig, wie een discussie wil volgen zal wel alles lezen en heeft totaal geen behoefte aan onoverzichtelijke quotes, die juist storend zijn.
Tic Toc
User edit by Winston on 08-06-2009 @ 17:46:09 (100%)
Lead    posted on 08-06-2009 18:43
Poster: Winston
Werkt bij mij dus wel. De originele quote van iemand anders verdwijnt automatisch, en alleen de quote van de post blijft waar ik quote hebt geklikt blijft.

Quote in quote moet ik nog steeds handmatig doen als ik dat perse wil. Ik weet niet hoe de members die problemen met de quote krijgen dat voor elkaar krijgen.
....

Klopt inderdaad. Qoute werkt maar met 1 (de laatste) quote. Qooutes in qoutes worden weg gehaald... Dat is nergens voor nodig en zou dingen eerder minder duidelijk maken dan dingen ophelderen.

Je regels zijn eigenlijk precies in lijn met de guidelines.
Let the BASS be louder
Roov    posted on 08-06-2009 22:25
Ik krijg deze error bij het uploaden van mijn nummer bij productions : File Error (49443302)
Bartjens    posted on 08-06-2009 22:27
Weet niet of ik de enige ben, maar wanneer ik reageer in een topic en ik zet een enter tussen 2 regels in, is deze niet zichtbaar in de uiteindelijke post.

Is dit expres gedaan om ruimte te besparen of "gewoon" een bugje?
Edit: wanneer je ctrl + enter doet, werkt het wel...
www.djbrowbeat.com
User edit by Bartjens on 08-06-2009 @ 23:22:24 (27%)
ccc    posted on 08-06-2009 23:03
Poster: Lead

Klopt inderdaad. Qoute werkt maar met 1 (de laatste) quote. Qooutes in qoutes worden weg gehaald... Dat is nergens voor nodig en zou dingen eerder minder duidelijk maken dan dingen ophelderen.

Je regels zijn eigenlijk precies in lijn met de guidelines.

Maar dat zou dus betekenen dat als ik een post quote waar een quote instaat(en het dus fout gaat) ik die gehele post moet gaan aanpassen en goed moet gaan kijken welke haakjes en quotes ik moet weghalen. En wat dus tot een poos geleden niet het geval was en gewoon goed ging.
tairip    posted on 09-06-2009 02:12
Dat probleem heb ik ook ccc, ik had namelijk gequote op de quote waar de fout al in zat! Waardoor het dan dus fout gaat.
Lead    posted on 09-06-2009 19:30
Poster: ccc

Maar dat zou dus betekenen dat als ik een post quote waar een quote instaat(en het dus fout gaat) ik die gehele post moet gaan aanpassen en goed moet gaan kijken welke haakjes en quotes ik moet weghalen. En wat dus tot een poos geleden niet het geval was en gewoon goed ging.

quote 1
Let the BASS be louder
Lead    posted on 09-06-2009 19:31

quote 1

nu quote ik de vorige post waardoor ik dus terecht maar 1 wordt quote...

edit: edit deze posting
test gemaakte quote

Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 09-06-2009 19:32 (58%)
Lead    posted on 09-06-2009 19:31

Weer quote van de vorige posting en weer zie ik netjes precies de tekst die ik nodig heb om te reageren...
Bij de mensen met het probleem... welke versie browser gebruiken jullie ?? Ik FF3 en die lijkt te werken.
Let the BASS be louder
Basrose    posted on 09-06-2009 19:34
Ik probeerde vanmiddag een berichtje te posten met mijn mobiel en had hier ook een bericht geqote maar deze werd niet verzonden. Heb het een aantal keer geprobeerd maar hij bleef in hetzelfde scherm terugkomen... weet niet of ik de enige ben met dit probleem.
Winston    posted on 09-06-2009 19:35

quote:

quote 1

Tic Toc
Lead    posted on 09-06-2009 19:35

edit: edit deze posting

Quote 2 postings terug met dubbele quote erin) en die neemt precies de tekst over diet nodig is...

Mocht je de tekst willen hebben uit een van de quotes moet je die niet uit een ge-quote post pakken, maar uit de post waarin de tekst origineel geplaatst is.
Let the BASS be louder
Winston    posted on 09-06-2009 19:36
Poster: Winston

quote:

ik type nu na de < / quote >

Tic Toc
Lead    posted on 09-06-2009 19:37

quote 1

Vaag winston, want ik pak waarschijnlijk dezelfde post als jij, maar ik krijg dit als resultaat.

Ik moet wel zeggen dat ik standaard een lege regel aanhou na een < / q u o t e >, misschien dat het daaraan ligt ?

EDIT : Winston, misschien een idee om FF2 in te ruilen voor FF3 ?? Kijken of dat scheelt ?
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 09-06-2009 19:38 (34%)
Winston    posted on 09-06-2009 19:38
Dus als je quote quote dan / quote in de bron hebt en dan weer quote klikt, dan komt de volgende keer dat je quote je tekst die je daarna typt na de / quote in het quote vakje.

Maar dat is onnodig om te onderzoeken vindt ik. Carlosa maakte een begin met zo een foute quote in quote.
Tic Toc
User edit by Winston on 09-06-2009 @ 19:40:03 (24%)
Lead    posted on 09-06-2009 19:39
dat denk ik ook..... vandaar datt ik het even bekeek.... maar hier werkt alles zoals het bedacht is...
In ieder geval wel wat dit quoten betreft.
Let the BASS be louder
Basrose    posted on 09-06-2009 19:41
Poster: Basrose
Ik probeerde vanmiddag een berichtje te posten met mijn mobiel en had hier ook een bericht geqote maar deze werd niet verzonden. Heb het een aantal keer geprobeerd maar hij bleef in hetzelfde scherm terugkomen... weet niet of ik de enige ben met dit probleem.

Werkt nu wel via mobiel.. Misschien net de enter.
User edit by Basrose on 09-06-2009 @ 19:42:31 (16%)
niiicola    posted on 09-06-2009 19:46

Weer quote van de vorige posting en weer zie ik netjes precies de tekst die ik nodig heb om te reageren...
Bij de mensen met het probleem... welke versie browser gebruiken jullie ?? Ik FF3 en die lijkt te werken.

Ik Maxthon 2.5.1 werkt ook super!
Gewoon.
ccc    posted on 09-06-2009 20:12
Ik ben erachter dat hij het niet elke keer fout doet.
Lijkt op een combinatie van iets. Ik zal er eens opletten. Ik gebruik overigens ook Firefox 3
User edit by ccc on 09-06-2009 @ 20:13:19 (100%)
Phenix    posted on 10-06-2009 23:01
Bij mij worden mijn enters niet geplaatst.
Als ik een tekst typ met enters dan worden mijn enters verwijderd, de tekst begint wel op een nieuwe regel, maar de witregel die ik tussen 2 alinea's maak is dan weg.
(gebruik overigens Google Chrome)
http://www.djmillhouse.nl
User edit by Phenix on 10-06-2009 @ 23:11:49 (19%)
LouisCasper    posted on 10-06-2009 23:05
Poster: Phenix
Bij mij worden mijn enters niet geplaatst.
Als ik een tekst typ met enters dan worden mijn enters verwijderd, de tekst begint wel op een nieuwe regel, maar de witregel die ik tussen 2 alinea's maak is dan weg.
(gebruik overigens Google Chrome)

Same here, ik gebruik Safari 4
http://www.louiscasper.com
niiicola    posted on 11-06-2009 12:40
Dat heb ik ook soms met Maxthon 2.5.1
Gewoon.
Bloedworst    posted on 14-06-2009 15:59
Bij uploaden bij productions krijg ik steeds dezelfde (file error?ff000000) melding.
snap er geen biet van, heb echt alles geprobeerd verschilende sample rates alle in mp3 uiteraard, opnieuw me tracks getranspoteerd create audio track dus direct, ook analoog opgenomen zeg maar dus afspelen, en in wavelab opnemen (duplex) met en zonder mastering van AAMS. Echt alles
Met zonder firewall of virus scanner, en via me andere computer heb ik het ook geprobeerd, maar zonder succes. dit is echt leipe shi*, please help.
FML    posted on 15-06-2009 10:52
Het Verwijderen van topic zonder de topic starter daar van op de hoogte te brengen!!
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
Sebasz    posted on 16-06-2009 12:06
Error: Error #2101: De tekenreeks die aan URLVariables.decode() is doorgegeven, moet een URL-gecodeerde queryreeks zijn met naam-waardeparen.
at Error$/throwError()
at flash.net::URLVariables/decode()
at flash.net::URLVariables()
at flash.net::URLLoader/onComplete()

Bij de productions player

81 Users online: 13 Guests (68 Unknown)
Pages generated today : 17.312
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.405.686