Poster: Winston
Werkt bij mij dus wel. De originele quote van iemand anders verdwijnt automatisch, en alleen de quote van de post blijft waar ik quote hebt geklikt blijft.
Quote in quote moet ik nog steeds handmatig doen als ik dat perse wil. Ik weet niet hoe de members die problemen met de quote krijgen dat voor elkaar krijgen.
....
Poster: Lead
Klopt inderdaad. Qoute werkt maar met 1 (de laatste) quote. Qooutes in qoutes worden weg gehaald... Dat is nergens voor nodig en zou dingen eerder minder duidelijk maken dan dingen ophelderen.
Je regels zijn eigenlijk precies in lijn met de guidelines.
Poster: ccc
Maar dat zou dus betekenen dat als ik een post quote waar een quote instaat(en het dus fout gaat) ik die gehele post moet gaan aanpassen en goed moet gaan kijken welke haakjes en quotes ik moet weghalen. En wat dus tot een poos geleden niet het geval was en gewoon goed ging.
quote 1
test gemaakte quote
nu quote ik de vorige post waardoor ik dus terecht maar 1 wordt quote...
quote:
Maar dat zou dus betekenen dat als ik een post quote waar een quote instaat(en het dus fout gaat) ik die gehele post moet gaan aanpassen en goed moet gaan kijken welke haakjes en quotes ik moet weghalen. En wat dus tot een poos geleden niet het geval was en gewoon goed ging.
quote 1
nu quote ik de vorige post waardoor ik dus terecht maar 1 wordt quote...
edit: edit deze posting
Poster: WinstonPoster: Lead
quote:
ik type nu na de < / quote >
quote 1
Poster: Basrose
Ik probeerde vanmiddag een berichtje te posten met mijn mobiel en had hier ook een bericht geqote maar deze werd niet verzonden. Heb het een aantal keer geprobeerd maar hij bleef in hetzelfde scherm terugkomen... weet niet of ik de enige ben met dit probleem.
Weer quote van de vorige posting en weer zie ik netjes precies de tekst die ik nodig heb om te reageren...
Bij de mensen met het probleem... welke versie browser gebruiken jullie ?? Ik FF3 en die lijkt te werken.
Poster: Phenix
Bij mij worden mijn enters niet geplaatst.Als ik een tekst typ met enters dan worden mijn enters verwijderd, de tekst begint wel op een nieuwe regel, maar de witregel die ik tussen 2 alinea's maak is dan weg.(gebruik overigens Google Chrome)