Poster: DAW
Dit gaat men vast fixen zodra men tijd heeft, het lijkt er op dat er iets niet geheel goed gaat in de database met enkele tabellen.
Geduld en het komt allemaal goed als de Admins tijd hebben om het te herstelen.
Poster: Bartjens
Maar het is wel handig om te melden, zodat de admins het ook weten tog?Daarvoor is dit topic.
Poster: Flexii
als je op de homepagina kijkt, is een heel gedeeldte weggevallen rechtsonder,, could not connect staat er.
Poster: DJADMIN
Bij Booths geeft die een foutmelding, zie er maar 1 per pagina !
Gaan we nu allemaal zeggen dat we het probleem hebben, terwijl het bekend is en we gewoon geduldig moeten afwachten tot het is opgelost. Denk dat de heren wellicht een dame die het beheer doen dit gaan verhelpen zodra ze tijd hebben.
Gaan we nu allemaal zeggen dat we het probleem hebben, terwijl het bekend is en we gewoon geduldig moeten afwachten tot het is opgelost. Denk dat de heren wellicht een dame die het beheer doen dit gaan verhelpen zodra ze tijd hebben.
Poster: ccc
Telkens als ik quote op een quote gaat het fout. Dit heb ik sinds een week. Meerdere mensen dit opgevallen?
Poster:?djmamoPoster:?Tomazos
blablabla
Poster: tairip
Quoten doet raar, als men quote dan verschijnt de nieuw getypte tekst nog in de quote balk ondanks dat het na de < Quote > tags getypt is.
Zie: ////www.djresource.eu/Forum/topic/14087/p/1/edit/251175/
Poster: Winston
ff testen of dit echt zo is.
edit: niet dus, of kan het gebeuren dat de bug bij sommigen wel optreed en bij anderen niet. Ik had gewoon na de < / quote >, 2 regels overgeslagen, en toen getypt.
Trouwens vindt ik dat teveel wordt gequoted.
De ongeschreven regels zijn:
- quote zo min mogelijk, geef vnl je eigen mening
- als je reageert op een post vlak boven niet quoten
- als je reageert op een post van een member een paar post boven, die niet meer heeft gepost type @ (member):
- als je besluit te quoten, delete alle tekst waar je niet op regeert en laat alleen de tekst staan waarop je reageert.