[DJR] Bug Report (38/46)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Lead    posted on 14-06-2006 21:41
We try to design the website so it is compatible in most browsers, but because we don't have a test-version of all browsers we don't always do it right....

In the rare case that you might find any page that has an incorrectness in layout, performance or what so ever.... please post the link to that page in this topic.

If there is a line on the screen indicating an error in a certain level, please also copy that line.

Also give a short description of your findings, we'll soon check it.
Let the BASS be louder
Mod edit by W.i.M on 24-04-2010 18:06 (1%)

What do you think about [DJR] Bug Report ??

Vote :   

LouisCasper    posted on 12-05-2009 12:59
Ik heb ook een fout bij booths:

Query Failed
0:
http://www.louiscasper.com
Mod edit by Lead on 12-05-2009 22:52 (40%)
DAW    posted on 12-05-2009 14:22
Niet alleen de booth doet het zo nu en dan niet zoals het hoort. Het klopt dat je zo nu en dan verschillende fout meldingen krijgt vanuit de SQL. Lead of één van de andere Admins zal dit vast fixxen zodra ze tijd hebben Thumbs Up

Denk dat we gewoon even geduld moetgen hebben Cool

http://EOSfotografie.nl
Flexii    posted on 12-05-2009 14:46
als je op de homepagina kijkt, is een heel gedeeldte weggevallen rechtsonder,, could not connect staat er.
DAW    posted on 12-05-2009 14:54
Dit gaat men vast fixen zodra men tijd heeft, het lijkt er op dat er iets niet geheel goed gaat in de database met enkele tabellen.

Geduld en het komt allemaal goed als de Admins tijd hebben om het te herstelen.
Bartjens    posted on 12-05-2009 14:55
Poster: DAW
Dit gaat men vast fixen zodra men tijd heeft, het lijkt er op dat er iets niet geheel goed gaat in de database met enkele tabellen.

Geduld en het komt allemaal goed als de Admins tijd hebben om het te herstelen.

Maar het is wel handig om te melden, zodat de admins het ook weten tog? Winking my eye Daarvoor is dit topic.
www.djbrowbeat.com
User edit by Bartjens on 12-05-2009 @ 14:55:44 (8%)
DAW    posted on 12-05-2009 15:00
Poster: Bartjens

Maar het is wel handig om te melden, zodat de admins het ook weten tog? Winking my eye Daarvoor is dit topic.

Maar allemaal het (zelfde) melden is beetje overkill :P De ene keer werkt het deel andere keer werkt het niet en krijg je een SQL melding terug. Lijkt er op dat tabellen niet geheel functioneren zoals het hoort, maar dit zullen de admins tzt onderzoeken lijkt me. Cool

Het is namelijk niet alleen de booth sectie die problemen geeft, maar enkele andere onderdelen ook. Dit zijn de onderdelen die informatie uit de database halen. Gewoon geduld hebben tot dat men tijd heeft om het op te lossen.
User edit by DAW on 12-05-2009 @ 15:02:17 (55%)
Bouncy    posted on 12-05-2009 19:50
Op mac OSX 10.5.6 met safari 4.0 op m'n macbook heb ik af en toe een lay-out foutje aan de linkerkant bij het menu!

DJResource Topic Report
Nandi    posted on 12-05-2009 21:17
Ik heb juist het zelfde op mijn mac!
ThijsG    posted on 12-05-2009 21:27
ik ook op mijn mac en macbook(leopard en tiger), tegelijk met het probleem van de DJbooths/rechtsonder, na refreshen is dit soms weg.
Yorick    posted on 12-05-2009 21:39
Bepaalde afbeeldingen kan ik niet zien op me mac

Voor browsen gebruik ik safari
_Ivan_    posted on 12-05-2009 21:43
same here... ook een mac book...
Feel&.Celebrate.Life!
DAW    posted on 12-05-2009 22:02
Gaan we nu allemaal zeggen dat we het probleem hebben, terwijl het bekend is en we gewoon geduldig moeten afwachten tot het is opgelost. Denk dat de heren wellicht een dame die het beheer doen dit gaan verhelpen zodra ze tijd hebben.
Lead    posted on 12-05-2009 22:50
Poster: Flexii
als je op de homepagina kijkt, is een heel gedeeldte weggevallen rechtsonder,, could not connect staat er.

Sorry jongens, was gisteren nogal laat geworden en het leek te werken toen ik ging slapen.
Foutje op de voorpagina is opgelost in ieder geval. Wel vreemd, was vanmiddag ergens op een Mac en niet ingelogd en toen zag alles er normaal uit.

Poster: DJADMIN
Bij Booths geeft die een foutmelding, zie er maar 1 per pagina !

Opgelost

Als het goed is zou nu alles weer moeten werken...
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 12-05-2009 22:54 (43%)
_Ivan_    posted on 13-05-2009 00:19
Gaan we nu allemaal zeggen dat we het probleem hebben, terwijl het bekend is en we gewoon geduldig moeten afwachten tot het is opgelost. Denk dat de heren wellicht een dame die het beheer doen dit gaan verhelpen zodra ze tijd hebben.

Het kan ook een technisch probleem zijn bij je zelf, het is dan fijn om te horen of andere hetzelfde probleem hebben of dat je de enigste bent.. We willen immers allemaal DJR werkend houdenHappy, laughing
Feel&.Celebrate.Life!
Bouncy    posted on 13-05-2009 08:23

Ja, loop niet zo te zeuren, als het probleem door meerdere word bevestigd, betekend dat dat de admins er iets aan moeten doen, en niet de gebruiker!

Als je jezelf er aan irriteert, dan lees je dit topic toch niet meer?
Lead    posted on 13-05-2009 09:13
Klaar nu, want volgens mij werkt alles.

De meldingen in dit topic zijn ok, want als er ineens zoveel reacties staan (die een probleem omschrijven) betekent dit dat de nood hoog is.

@ Ivan & Bouncy : de problemen zijn verholpen, dus ontopic reageren in dit topic kan alleen als je een nieuw probleem wilt melden. Reageer niet meer op zaken die zijn opgelost, anders blijven dingen terug komen.

Let the BASS be louder
cross-over    posted on 13-05-2009 09:33
Lead,
foutje zit er nog altijd in bij edit van mijn topic in productions:
////www.djresource.eu/Productions/file/240/Raise-your-Hands/

het topic in de description (See als topic on this production:   Cross Over -  Raise your Hands) bestaat niet meer.
misschien is dat de reden?

Query Failed
SELECT ID from productions_files WHERE genre=27
1054: Unknown column 'topicid' in 'field list'
http://soundcloud.com/lau-daniels
User edit by cross-over on 13-05-2009 @ 09:35:46 (77%)
Roov    posted on 25-05-2009 17:53
Deze error krijg ik als ik een DJ Booth foto wilt uploaden

Query Failed
SELECT folder,filename FROM gallery_pic WHERE folder = 'users/Roov' AND filename = 'DJ Roov's Booth 2009 (Large).JPG'
1064: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 's Booth 2009 (Large).JPG'' at line 1
ccc    posted on 02-06-2009 22:48
Poster: ccc
Telkens als ik quote op een quote gaat het fout. Dit heb ik sinds een week. Meerdere mensen dit opgevallen?

Jooow het lijkt erop dat het bij meer mensen fout gaat.

Zie bijvoorbeeld de post van Mamo ////www.djresource.eu/Forum/topic/14183/p/4/Je-eigen-discotheek/#last

Ik heb het ook vaker. Ik post iets, het systeem maakt de quote dan fout. Achteraf moet ik het dan handmatig aanpassen, en daardoor valt het niemand op. Maar er is iets mis.
ThijsG    posted on 03-06-2009 07:49
Dit heb ik ook ja, je moet je quote eindigen met nog een keertje '(/quote)' en dan ()=<>. Dan eindig je 2 X en da tmoet omdat je ook met 2 quotes begint.
Maar dit helpt alleen als de post begint met 'quoteposter1' 'quoteposter2'. En dan weket ?nog niet zeker.
Test(uit het aangegeven topic):
Poster:?djmamo
Poster:?Tomazos

blablabla

En ik kan er rustig onder door typen omdat ik 2X (/quote) heb gezegd op het eind.
User edit by ThijsG on 03-06-2009 @ 07:51:35 (79%)
ccc    posted on 07-06-2009 21:16
Juist op die manier ja.

Ik merk ook dat ik geen filmpjes meer kan toevoegen via de html editor.

tairip    posted on 08-06-2009 16:49
Quoten doet raar, als men quote dan verschijnt de nieuw getypte tekst nog in de quote balk ondanks dat het na de < Quote > tags getypt is.

Zie: ////www.djresource.eu/Forum/topic/14087/p/1/edit/251175/
Winston    posted on 08-06-2009 17:05
Poster: tairip
Quoten doet raar, als men quote dan verschijnt de nieuw getypte tekst nog in de quote balk ondanks dat het na de < Quote > tags getypt is.

Zie: ////www.djresource.eu/Forum/topic/14087/p/1/edit/251175/

ff testen of dit echt zo is.

edit: niet dus, of kan het gebeuren dat de bug bij sommigen wel optreed en bij anderen niet. Ik had gewoon na de < / quote >, 2 regels overgeslagen, en toen getypt.

Trouwens vindt ik dat teveel wordt gequoted.

De ongeschreven regels zijn:

• quote zo min mogelijk, geef vnl je eigen mening
  • als je reageert op een post vlak boven niet quoten
  • als je reageert op een post van een member een paar post boven, die niet meer heeft gepost type @ (member):
  • als je besluit te quoten, delete alle tekst waar je niet op regeert en laat alleen de tekst staan waarop je reageert.
Tic Toc
User edit by Winston on 08-06-2009 @ 17:12:15 (100%)
Estacy    posted on 08-06-2009 17:08
het is vooral als je een quote maakt van iemand die een quote in zijn tekst heeft, dan werkt hij niet helemaal.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Winston    posted on 08-06-2009 17:13
Poster: Winston

ff testen of dit echt zo is.

edit: niet dus, of kan het gebeuren dat de bug bij sommigen wel optreed en bij anderen niet. Ik had gewoon na de < / quote >, 2 regels overgeslagen, en toen getypt.

Trouwens vindt ik dat teveel wordt gequoted.

De ongeschreven regels zijn:

• quote zo min mogelijk, geef vnl je eigen mening
  • als je reageert op een post vlak boven niet quoten
  • als je reageert op een post van een member een paar post boven, die niet meer heeft gepost type @ (member):
  • als je besluit te quoten, delete alle tekst waar je niet op regeert en laat alleen de tekst staan waarop je reageert.

@ Estacy: ff testen
Tic Toc

161 Users online: 9 Guests (152 Unknown)
Pages generated today : 43.668
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.432.042