Poster: tairip
Gewoon op het woordje DJ Shop in het menu!
Poster: Flexii
ja dat probeer ik hierboven toch net uit te leggen aan qntr0l het gaat niet om de menu knop maar om het djshop in de homepage,, kijk naar deze foto:
Poster: Bartjens
Bij het 3de plaatje in m'n gallery komt de foutmelding 404.... Kun je misschien ff fixen?
Poster: tairip
De 2e en 3e van onderen doen het niet! P.s. kan je die niet weg gooien, de eerste doet het namelijk wel!
Poster: Bartjens
Maar als hem wil verwijderen krij ik dit:
Poster: Lead
deze bedoel je :
Are you sure you want to continue without including an Image Description? Without it the image may not be accessible to some users with disabilities, or to those using a text browser, or browsing the Web with images turned off.
Betekend : Je hebt geen omschrijving voor het plaatje ingevult (3de vakje), mensen met een visuele hadicap (blind) weten dus nooit wat je gepost hebt.
Maar de andere reden is dat dit ook gebruikt wordt als ALT tekst voor plaatjes, mochten ze ooit offline komen. Dan krijg je deze tekst te zien in plaats van dat rare tekentje
De tweede regel is wellicht ook handig om dezelfde tekst in te zetten, dat is de HOOVER tekst... als je met je muis boven het plaatje 'hangt' zie je gele tekst, da's de hoover tekst.
Poster: Lead
Het oude ?? huh er is niets veranderd, er is alleen bij gekomen...
Ik zal een nieuwe tutorial schrijven binnenkort met verse screenshots
(of biedt iemand anders zich daarvoor aan?)
Ik ben bezig een plaats te maken voor dat soort eenmalige plaatjes op DJResource (ImageDump), kan dat ook gelijk getest worden
Poster: jannickv
een tutorial van hoe plaatjes invoegen? kan ik wel maken voor je :p
edit: mij lukt alles perfect