[DJR] Bug Report (29/46)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Lead    posted on 14-06-2006 21:41
We try to design the website so it is compatible in most browsers, but because we don't have a test-version of all browsers we don't always do it right....

In the rare case that you might find any page that has an incorrectness in layout, performance or what so ever.... please post the link to that page in this topic.

If there is a line on the screen indicating an error in a certain level, please also copy that line.

Also give a short description of your findings, we'll soon check it.
Let the BASS be louder
Mod edit by W.i.M on 24-04-2010 18:06 (1%)

What do you think about [DJR] Bug Report ??

Vote :   

Lead    posted on 04-09-2008 02:56
Poster: Prozei
ik zit nu weer in nederland maar hoe kom ik van m'n turkse vlag af
...

Uitloggen en inloggen ... welkom terug :D
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 04-09-2008 02:56 (100%)
cross-over    posted on 04-09-2008 09:31
Lead, "posted forum replies"  history werkt bij mij dus niet. Krijg alleen de laatste 5 te zien.

ik gebruik ie7 , FF op diverse systemen getest maar overal geen history. Misschien iets in mijn proflie?
http://soundcloud.com/lau-daniels
Lead    posted on 04-09-2008 12:54
Nee, ik had alleen Forum Topics gechecked en die doet het.
Forum Postings is wat anders Winking my eye
Let the BASS be louder
Lead    posted on 04-09-2008 13:22
Nu werkt ook het laatste postng overzicht weer. Was kleinigheid welke even weg gepoetst moest worden....
Let the BASS be louder
qntr0l    posted on 04-09-2008 13:26
Volgens mij werkt alles weer redelijk naar behoren of niet? Ik kan fatsoenlijk een topic maken, een post editten en overal op klikken zonder gezeik te krijgen. Gefeliciteerd Lead!

Ik heb alleen één verzoekje. Ik mis hier op het forum heel erg de optie dat je posts kan verwijderen. Misschien is dat een optie om te implementeren, of is dit erg lastig. Zo zie je dat veel members bijvoorbeeld (al dan niet perongeluk) een dubbele post maken. Deze kan men dan niet verwijderen. Met deze knop wordt het allemaal misschien net wat overzichtelijker en hebben jullie als moderators / administrators minder werk Happy, laughing.
Lead    posted on 04-09-2008 13:37
Die optie komt niet. Alleen admins kunnen postings verwijderen.

Voor dubbele postings is er een topic reply knop... Maar die moeten gewoon niet gemaakt wordt Winking my eye
Iedereen ziet toch die mooie rode EDIT knop staan.....

Oh, er zijn nog 2 dingen die niet volledig werken : Productions en Deejays... Nog even geduld.
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 04-09-2008 13:37 (44%)
qntr0l    posted on 04-09-2008 13:45
Poster: Lead
Die optie komt niet. Alleen admins kunnen postings verwijderen.

Voor dubbele postings is er een topic reply knop... Maar die moeten gewoon niet gemaakt wordt Winking my eye
Iedereen ziet toch die mooie rode EDIT knop staan.....

Oh, er zijn nog 2 dingen die niet volledig werken : Productions en Deejays... Nog even geduld.

Haha, in die twee delen van de site kom ik toch nooit Winking my eye.

Ik doel met die verwijder knop dan alleen op posts van jezelf he! Zou geen negatieve kant aan zo'n optie kunnen bedenken, alleen maar positieve, zoals:
- Minder werk voor modjes
- Het forum wordt net wat overzichtelijker (niet alle dubbele posts worden gemeld en moderators zien ook niet alles)
Lead    posted on 04-09-2008 14:10
en als iemand nu een bepaalde posting verwijderd (van zichzelf) waardoor de 20 postings die eronder staan nergens meer op slaan ??

Dan zou eigenljik gelijk de rest van het topic ook verwijderd moeten worden....
Let the BASS be louder
qntr0l    posted on 04-09-2008 14:40
en als iemand nu een bepaalde posting verwijderd (van zichzelf) waardoor de 20 postings die eronder staan nergens meer op slaan ??

Dan zou eigenljik gelijk de rest van het topic ook verwijderd moeten worden....

Juist, dat bedoel ik. Ik weet niet of dit onder spammen valt, maar op diverse scooter fora's (scooter-freaks, scooterforum) heb je de mogelijkheid om posts te verwijderen. Verwijder je de eerste post van een (door jezelf geopend) topic dan zal dit hele topic (inclusief posts van andere members) verwijdert worden Happy, laughing.
User edit by qntr0l on 04-09-2008 @ 14:40:33 (3%)
Lead    posted on 04-09-2008 16:46
Juist en we zijn hier op DJResource, en hier behoort die functionaliteit alleen aan de admins toe Winking my eye

Dan is straks iedereen info kwijt omdat iemand zo zonder reden zijn topic aan het verwijderen gaat.

Postings toegevoegd aan het forum vormen hier een integraal deel van en worden volgens onze regels nooit verwijderd (uitzonderingen daar gelaten). Een topic wordt hooguit gesloten zodat de info bewaard blijft in ons archief voor het nageslacht Winking my eye
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 04-09-2008 16:47 (10%)
qntr0l    posted on 04-09-2008 19:19
Juist en we zijn hier op DJResource, en hier behoort die functionaliteit alleen aan de admins toe Winking my eye

Dan is straks iedereen info kwijt omdat iemand zo zonder reden zijn topic aan het verwijderen gaat.

Postings toegevoegd aan het forum vormen hier een integraal deel van en worden volgens onze regels nooit verwijderd (uitzonderingen daar gelaten). Een topic wordt hooguit gesloten zodat de info bewaard blijft in ons archief voor het nageslacht Winking my eye

Oké zo kun je het inderdaad ook bekijken. Maakt mij ook verder niet uit, was maar een ideetje Happy, laughing.
zalo    posted on 05-09-2008 20:05
zou het kunnen dat bij de gearbase en typ-venster uit de lay-out springt?
Dyno    posted on 15-09-2008 19:36
Lead, PMmen werkt blijkbaar ook ff niet, dus post ik het hier maar ff.
2x geprobeerd te replyen op je PM, maar 2x nix.

Ik krijg nu "Banner does'nt exist" te zien als ik mijn banner wil uploaden...
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
Dyno    posted on 18-09-2008 17:13
Even een kikje, want waarschijnlijk is bovenstaande ff niet opgevallen ...

---edit---

Hmm, wel dus!
Banner is vernieuwd.

Thanx Lead.
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
User edit by Dyno on 18-09-2008 @ 17:16:02 (100%)
Basrose    posted on 18-09-2008 17:35
Werkt de pm nu wel goed dan? (lead je hebt een pm van mij Happy, laughing )
User edit by Basrose on 18-09-2008 @ 17:35:36 (3%)
Xtremer    posted on 18-09-2008 17:50
Bij mij werkt het PM-en weer, zowel op IE 7/8, Firefox, Safari en Google Chrome:P.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Lead    posted on 20-09-2008 12:40
Laatste nieuws : De Productions toevoegen en commentaar geven zou weer moeten werken.
Let the BASS be louder
jannickv    posted on 21-09-2008 01:06
uhm ik kan me niet herrinneren dat dit ooit zo is geweest maar waarom werken in het gasten boek

de breaks ( <br/> ) niet?
User edit by jannickv on 21-09-2008 @ 01:06:51 (1%)
Cyspoz    posted on 23-09-2008 07:24
Er zijn volgens mij opnieuw problemen met de PM. Als je een PM wil sturen lead dan komt die in mijn eigen mailbox terecht, ook al staat er Lead als geadresseerde.

En PM ging over deze DJ-Booth of je die even wilde fixen.
Lead    posted on 28-09-2008 01:06
PM werkt hier prima.

Verder moet de Deejays Module ook weer helemaal werken. Er is alleen een achterstand met approven van profielen. De meeste komen niet online omdat er nog gegeven missen. Check dat dus eerst nog even Winking my eye
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 28-09-2008 01:07 (2%)
Convert    posted on 29-09-2008 20:23
Ik probeer nu al 2x PM naar je te sturen Lead maar er komt niks in me outbox. Dus stel hier de vraag:

Ik wil graag foto's uploaden in de beschrijving van me booth, heb nu via 2 upload sites geprobeert maar ik zie ze nog steeds niet verschijnen Winking my eye
Lead    posted on 30-09-2008 00:35
Ik had vandaag meerdere PM's maar geen van jouw. Welke browser gebruik je ?

Foto's kun je in je album zetten en dan in de tekst zetten, dan blijven ze bewaard Winking my eye
Let the BASS be louder
qntr0l    posted on 30-09-2008 09:37
Lead, ik heb je ook PM gestuurd, maar deze komt ook niet in mijn Outbox te staan! Ik gebruik gewoon de nieuwste versie van IE. Nouja, dan stel ik mijn vraag / probleem hier wel!

[MOD EDIT: dit bericht hoort niet op het forum]

Mvg, Thomas
Mod edit by Lead on 30-09-2008 10:54 (94%)
Basrose    posted on 30-09-2008 10:02
volgens mij is dit topic hier niet voor bedoeld... En wat betreft je verhaal.. Ik denk toch dat dit een kwestie ia die je met de dealer moet oplossen...
Lead    posted on 30-09-2008 10:57
Vreemd, ik gebruik ook IE7 en kan wel gewoon PM's versturen, staat Javascript wel aan ??

Je dealer is verantwoordelijk voor het oplossen van problemen met een bepaalde speler. Je moet het dus in eerste instantie met hem oplossen. Kom je er met hem niet uit, dan neem je contact op met Pioneer (0900-PIONEER).

Gelieve hier niet meer over te posten in dit topic, dat wordt gezien als offtopic spam: dit is het Bug Report.
Let the BASS be louder

215 Users online: 117 Guests (98 Unknown)
Pages generated today : 80.497
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.877.534