[DJR] Bug Report (26/46)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Lead    posted on 14-06-2006 21:41
We try to design the website so it is compatible in most browsers, but because we don't have a test-version of all browsers we don't always do it right....

In the rare case that you might find any page that has an incorrectness in layout, performance or what so ever.... please post the link to that page in this topic.

If there is a line on the screen indicating an error in a certain level, please also copy that line.

Also give a short description of your findings, we'll soon check it.
Let the BASS be louder
Mod edit by W.i.M on 24-04-2010 18:06 (1%)

What do you think about [DJR] Bug Report ??

Vote :   

W.i.M    posted on 11-08-2008 00:25
Tussenstand zover werkende zaken
Commentaar op de gehele website in alle modules
Posten op het forum

Niet werkend
Alles waar een plaatje geupload moet worden
Topics aanmaken op het forum

Volledig werkende modules
Search
Profile (behalve avatar)
Guestbook
Contact
News
Downloads
Overview
Parties
Quiz
Topics
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Mod edit by W.i.M on 11-08-2008 00:31 (24%)
Lead    posted on 11-08-2008 02:44
Laatste update :

Gallery
Let the BASS be louder
Xtremer    posted on 11-08-2008 10:03
Mooi zo:D! Kan weer editten nu nog de Booths enzo:P, succes!
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Convert    posted on 11-08-2008 12:39
Ja, het gaat de goede kant op, wou ook topic maken maar toen zag ik dat ik geen poll had ingevult daardoor wou die hem niet posten toen vulde ik de poll in maar poste die hem nog niet, maar ik zag dit toen dus heb nog niet weer geprobeert.

iig veel succes Happy, laughing
W.i.M    posted on 11-08-2008 13:45
Er kunnen topics aangemaakt worden, wat echter nog niet werkt zijn de polls.
zalo    posted on 12-08-2008 00:26
kan het zijn dat het pijltje in de 'dj booths' om naar de volgende te gaan niet werkt of ligt dat aan mij?

waarom staat die booth van moxegy er 2 maal?
User edit by zalo on 12-08-2008 @ 00:27:27 (50%)
W.i.M    posted on 12-08-2008 00:36
Poster: zalo
kan het zijn dat het pijltje in de 'dj booths' om naar de volgende te gaan niet werkt of ligt dat aan mij?

waarom staat die booth van moxegy er 2 maal?

Ik heb er een verwijderd, de pijltjes om naar de volgende booth te gaan werkt hier bij mij in ieder geval.
Phenix    posted on 12-08-2008 00:38
@ Zalo: Bij mij werken die pijltjes gewoon hoor, om naar de volgende booth pagina te gaan:P

Edit: W.i.M was me voor :P

@ W.i.M: Bij de booth van Moxegy is nu zijn gearlist leeg en zijn de 3 reacties die erbij stonden ook weg, mss is er iets mis gegaan toen je er 1 had verwijdert Cool
http://www.djmillhouse.nl
User edit by Phenix on 12-08-2008 @ 00:41:41 (100%)
Lead    posted on 12-08-2008 01:57
Waarschijnlijk tijdens een edit Winking my eye

De DJ Boooth was nog niet aangegeven als werkend :p
Let the BASS be louder
Jorrit    posted on 12-08-2008 07:28
ik krijg m'n pm inbox en outbox niet meer geleegd...
Lead    posted on 12-08-2008 09:45
PM box moet nog... zie net dat toevoegen van topic in forum niet in 1 keer goed lijkt te gaan... Confused
Let the BASS be louder
MoXeGy    posted on 12-08-2008 20:21
Het Pm,en werkt zelf ook nog niet en om eventjes op zalo te reageren: Dat was een Bug Winking my eye
Kan een van de modjes mijn booth verwijderen zodat ik een nieuwe aan kan maken? er was namelijk iets fout gegaan Winking my eye
Bas_del_Mar    posted on 12-08-2008 21:15
Hey allemaal!

Ik krijg het niet voor elkaar om foto's te plaatsen bij mijn topic in het Selling & Buying forum. Had het bericht gemaakt, wilde later fotos plaatsen en hier en daar een witregel, maar dit ging niet. Elke keer als ik op 'submit' klik nadat ik het heb veranderd, krijg ik de oude tekst weer terug, onveranderd. Dit gebeurt ook als ik het in de HTML code aanpas.
MoXeGy    posted on 12-08-2008 22:47
klopt, dit is ook in het booth sectie, waarschijnlijk zijn ze hier al mee bezig(zie bovenstaande bericht boven de header van de pagina)
Lead    posted on 13-08-2008 02:36
POSTINGS zijn replies op een openingstopic
Postings kun je alles weer mee doen. De openingstopic kun je aanmaken, editten gaat nog niet goed.

DJBooths is ook klaar, dus daar alles ook weer moeten werken.
Tevens functioneren de links weer zoals vanouds

Nog maar een keertje het status rapport :

Tussenstand zover werkende zaken
Commentaar op de gehele website in alle modules
Posten (replies) op het forum

Niet werkend
Alles waar een plaatje geupload moet worden
Topics aanmaken op het forum

Search
Profile (behalve avatar)
Guestbook
Contact
DJBooths
Links
News
Downloads
Overview
Parties
Quiz
Topics
Gallery

Poster: MoXeGy
Kan een van de modjes mijn booth verwijderen zodat ik een nieuwe aan kan maken?...

Er staan al wat commentaartjes, je weet dat er een EDIT knop staat bij de DJ booth ?? Als je wilt haal ik hem zo weg hoor, geen probleem Winking my eye
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 13-08-2008 02:54 (8%)
Lead    posted on 13-08-2008 22:53
Update : De Gearbase is ook weer volledig functioneel
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 13-08-2008 22:53 (1%)
MoXeGy    posted on 13-08-2008 23:11
hmm, het pm'en werkt hier volgens mij nog niet?
Overigens mag je me booth wel weghalen. Ik weet dat er een edit knop staat maar dan kan ik een nettere maken + er is alweer iets veranderd.
Lead    posted on 14-08-2008 01:44
Ik zal hem verwijderen voor je. Het PM-en staat nog op de agenda.... we hebben de eerste 3 jaar geen PM systeem gehad, zolang zal het niet duren

Het voten op de voorpagina moet weer werken in ieder geval.

NIEUW : Zoals jullie zien bij mij kunt zien: je kunt ook PNG bestanden als avatar gebruiken. Als je een bestand opslaat als PNG-24 kun je de achterond transparant maken zodat je avatar geen blokje is, maar een icoon opzich. Hier is in het verleden ergens een keer om gevraagd en tijdens het debuggen kwam ik er toch langs
Let the BASS be louder
Lawrenz    posted on 14-08-2008 10:32
Bug: ik wil m'n oude verkooptopic van m'n platenspelers een schopje geven, maar als ik op Submit druk (omdat er staat dat er 92 dagen niks in gepost is) verschijnt er geen tekstvak!
Convert    posted on 14-08-2008 18:33
zelfde geld hier ik wil namelijk mijn verkoop topic van Platen GZ ook ff kickje geven Winking my eye

EDIT: Kan mijn topic ook niet meer editten Unhappy
User edit by Convert on 14-08-2008 @ 18:56:38 (53%)
Max-E    posted on 14-08-2008 20:57
als ik me topic edit, dat kan wel maar ik blijf alles vast aan elkaar, spaties ertussen, enters ertussen, t blijft raargenoeg aanmekaargetypt!!!!!!(sorry, niet grappig:P)
Lead    posted on 15-08-2008 00:09
zie je de tekst editor (smiletje) wel, of zie je gewoon een vak waar je je tekst in moet tikken ?

Poster: Lawrenz
Bug: ik wil m'n oude verkooptopic van m'n platenspelers een schopje geven, maar als ik op Submit druk (omdat er staat dat er 92 dagen niks in gepost is) verschijnt er geen tekstvak!

Opgelost...
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 15-08-2008 00:11 (100%)
Convert    posted on 15-08-2008 01:30
Thanx Lead, heb hem weer een schop gegeven Winking my eye
PaulBrugel    posted on 15-08-2008 13:54
Heb net geprobeerd mezelf voor te stellen, maar wat een gekul zeg. Ik kan geen topics aanpassen, wijzigen, verwijderen. Dan maar wat gerammeld op mijn toetsenbord, en dat pakt hij wel? Je mag het weghalen hoor. Ik ga het morgen nog eens proberen.
tairip    posted on 15-08-2008 14:50
Poster: PaulBrugel
Heb net geprobeerd mezelf voor te stellen, maar wat een gekul zeg. Ik kan geen topics aanpassen, wijzigen, verwijderen. Dan maar wat gerammeld op mijn toetsenbord, en dat pakt hij wel? Je mag het weghalen hoor. Ik ga het morgen nog eens proberen.

Ik weet niet of je voorgaande posts ook leest? Er zijn wat probleempjes die ze zo snel mogelijk op proberen te lossen! Winking my eye

231 Users online: 149 Guests (82 Unknown)
Pages generated today : 92.772
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.889.809