[DJR] Bug Report (25/46)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Lead    posted on 14-06-2006 21:41
We try to design the website so it is compatible in most browsers, but because we don't have a test-version of all browsers we don't always do it right....

In the rare case that you might find any page that has an incorrectness in layout, performance or what so ever.... please post the link to that page in this topic.

If there is a line on the screen indicating an error in a certain level, please also copy that line.

Also give a short description of your findings, we'll soon check it.
Let the BASS be louder
Mod edit by W.i.M on 24-04-2010 18:06 (1%)

What do you think about [DJR] Bug Report ??

Vote :   

PaulBrugel    posted on 07-08-2008 09:32
Heb net ook een mail ontvangen van de modilator, kan mijzelf niet voorstellen op het voorsteltopic.  Ze zijn ermee bezig! Tis wat he. Moet ik nog even wachten
TBoneT    posted on 07-08-2008 12:20
dan maar hier plaatsen:

Hello everyone,

General information:
I'm Tjerk Wolterink, just 24 years old
Study technical and computer science to live and to meet enschede and the Achterhoek.

Producing specific:
Actually I'm not really a DJ but more an amateur producer who wants to learn.
I make music using a bunch of VST and Renoise www.renoise.com
I am therefore of the real die-hard tracker world (ImpulseTracker, FastTracker).
Previously (when I was 15) I started with impulse tracker and there was really good at it.
Ben then stopped a long time and when I came back and VST's behind Renoise I
re going to try.
But now I have a real Nu-Hardstyle fan, I would like to become the wire return,
if time permits.
I made earlier mainly trance and wants me now focus mainly on hardstyle.

I ga about 10 minutjes a Demo-No myself on this site in the Productions page.

Greeting and ajetow
Roov    posted on 07-08-2008 13:43
Ja daar heb ik ook last van, meerdere hebben daar last van op het moment
A-flex    posted on 07-08-2008 13:44
Nu kan ik ze wel zien heel raar. die post hierboven was men eerste nieuwe post die ik kon zien. Dus elke nieuwe die ik nu plaats kan ik lezen maar die ik gisteren gepleetst heb of 20 min geleden niet.
Roov    posted on 07-08-2008 14:09
Eerst zag ik je bericht wel, maar nu niet meer. De edit knop werkt ook nog  niet, dat weet je he, als je die gebruikt is je bericht weer weg!
nicknaughty    posted on 07-08-2008 14:31
ben misschien de 30000ste al, maar als ik mijn djbooth wil adden, zegt ie dat er gen files zijn geupload, terwijl ik ze wel selecteerde, en ze voldeden aan de eisen. hetzelfde geld voor een topic adden in andere forum onderdelen, en het editten van posts resulteerd in een leeg bericht.

that about sums it up for me Happy, laughing
Roov    posted on 07-08-2008 15:06
Nicknaughty, bij niemand lukt dat. Er is een grote update van PHP 4 naar PHP 5 geweest en een groot deel van de site (waar Lead en W.i.M nu hard aan bezig zijn) doet het nu soms, of helemaal niet meer. Even wachten totdat alles is opgelost dus :P
Phenix    posted on 07-08-2008 17:12
Ik kan trouwens ook geen pm sturen
en een post posten met een smile erin, toen ging het hier mis
http://www.djmillhouse.nl
jannickv    posted on 08-08-2008 03:19
waarom is de late leeuw dicht?
mijn post was toch niet zo onzinneg dat daarvoor de ll dicht moet??
brecht    posted on 08-08-2008 10:46
Hopelijk wordt het snel opgelost... Want het begint saai te worden op de duur als je niet veel meer kan doen.

MVG,Brecht

Succes lead
Phenix    posted on 08-08-2008 22:22
Het Nieuws Dagblad Forum doet het ook niet meer, ik kan alleen maar naar de homepage en niet een artikel aanklikken of ligt dat aan iets anders?
http://www.djmillhouse.nl
Sebasz    posted on 09-08-2008 00:33
ik ben het eens met brecht, wordt inderdaad helaas saai zo. normaal keek ik meerdere keren per dag, nu zo 1 keer in de 2 dagen.
omdat elke keer als ik iets wil posten dan lukt het niet en ben ik heel het bericht kwijt.. zo heb ik er ook niet veel zin meer in :P
bartjeu    posted on 09-08-2008 12:49
Dit suckt echt :/
Nandi    posted on 09-08-2008 13:15
Jepz vind het ook nietmeer leuk nu :s
Xitrate    posted on 09-08-2008 13:17
Niemand vind het leuk natuurlijk.. maar om nou steeds te zeggen dat je het niet leuk vind schieten we ook niks mee op. Laten we nou maar even geduld hebben en het beste ervan maken, het zal allemaal wel goed komen.
JollyJunkie    posted on 09-08-2008 13:31
Je kan er ook gewoon rekening mee houden en geen post met smileys of links of quotes doen. Dan werkt het gwn, je zou vragen waar je normaal een topic vor aaanmaakt ook gwn ff in de LL kunnen doen. We kunnen nog gwn posten hoor!
JollyJunkie    posted on 09-08-2008 13:32
Owjaah ook je berichten niet edit-ten Winking my eye (smileys zonder ze uit dat aparte venster selecteren kan wel, ik deed nu ; + ) dan wordt het dus ; ) aan elkaar = Winking my eye
jannickv    posted on 09-08-2008 17:40
mensen heb een beetje gedult aub...
de mensen die weten wat er kan mis gaan met php hoor je niet klagen hoor! die weten wat je allemaal doormaakt soms!

het kan een tijdje duuren voor alles weer op zijn plooien komt...
maar eens terug zal het vlotter en sneller zijn dan ooit tevoren Winking my eye

dus heb nog een beetje geduld Winking my eye

dingen waarvoor je dus geen bug report moet plaatsen zijn

- hé als ik mijn post edit is hij weg
- ik kan niet posten
- en al de andere dingen die hier nog maar 10 keer gezegt zijn Winking my eye

tip: typ enkel dingen met je toetsenbord! blijf van de knopjes bovenaan voorlopig af! dan gaat het mis...
als je gewoone letters typt [a-z] en [A-Z] (dubbele punten en alle dingen die je zit in dit topic mogen dus ook)

W.I.M en Lead doen er alles aan dit zo snel mogelijk op te lossen... maar het zijn ook maar mensen..

mensen met een fulltime job Winking my eye
die moeten het dus na hun werk-uren doen... wat dus wil zeggen snachts. ik zie lead hier dikwijls tot 3 uur snachts aan djr werken.
jannickv    posted on 09-08-2008 17:41
owja en met dingen als dit suckt echt schietten we ook niet echt op Winking my eye

ik kan mijn post niet editten dus sorry voor de dubbelpost
NickName    posted on 10-08-2008 10:41
DJsites.eu werkt niet meer goed, SmallJPG.com werk niet meer goed, nieuws dagblad.nl werkt niet meer goed. alle linken komen bij de homepage uit...
Xtremer    posted on 10-08-2008 18:27
Lead? Is er al bekend hoelang het nog ongeveer duurt totdat DJR weer in orde is?
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Lead    posted on 10-08-2008 18:48
We zijn druk bezig alleen zijn we maar met z'n tweeen. Aangezien afgelopen week voor mij in teken van de FFWD heeft gestaan en Wim ziek was kwam het allemaal even ongelukkig uit. Zoals je ziet beginnen er al weer het een en ander te werken.

Smalljpg.com is inmiddels al weer up and running.

DJResource moet in de aankomende week ook weer op orde komen dus langer als een paar dagen zou het niet meer mogen duren.
Let the BASS be louder
Lawrenz    posted on 10-08-2008 18:59
Da's tenminste goed nieuws, succes met het fixen Winking my eye
W.i.M    posted on 10-08-2008 22:33
Postings in het forum kunnen weer worden gemaakt. Deze kun je ook weer editen. Wat nog niet werkt is het toevoegen van topics en het editen ervan. We hopen dat dit zo spoedig mogelijk wordt gemaakt.
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
tairip    posted on 10-08-2008 23:25
Cool My heroes

245 Users online: 111 Guests (134 Unknown)
Pages generated today : 216
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.893.761