[DJR] Bug Report (24/46)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Lead    posted on 14-06-2006 21:41
We try to design the website so it is compatible in most browsers, but because we don't have a test-version of all browsers we don't always do it right....

In the rare case that you might find any page that has an incorrectness in layout, performance or what so ever.... please post the link to that page in this topic.

If there is a line on the screen indicating an error in a certain level, please also copy that line.

Also give a short description of your findings, we'll soon check it.
Let the BASS be louder
Mod edit by W.i.M on 24-04-2010 18:06 (1%)

What do you think about [DJR] Bug Report ??

Vote :   

jannickv    posted on 29-07-2008 02:27
en veronderstel dat je daarmee bedoeld dat je ze in de vuilbak hebt gekieperd en niet dat ze mensen hebben uitgescholden voor "jij vuile pcjunk" :p
Roov    posted on 29-07-2008 08:26
Lead had na gister ineens binnen 3 minuten 60 posts bij :P
Lead    posted on 31-07-2008 03:19
Poster: Bouncy

Kijk eens naar een aantal behringer mixers, volgens dat heeft lead z'n hele huis vol staan met behringer (en ook andere dingen)

Erfenis van de eerste test conversies. Nu zou mijn naam nergens meer onterecht moeten staan.
Let the BASS be louder
JollyJunkie    posted on 31-07-2008 13:37
Ik weet niet of het alleen bij mij si maar ik kan die smiley die met een hamer op zen kop slaat niet meer invoegen... 
Roov    posted on 31-07-2008 13:37
Vreemd Winking my eye
Ik ook niet :S
Lead    posted on 01-08-2008 00:03
CoolCoolCool

Hier doet hij het (nu dan) prima Winking my eye

De WYSIWYG editor is geupdate, dit is het enige stukje coding wat we van anderen gebruiken. Als er een major update is, is het altijd slim er vroeger of later toch eens naar te kijken. Deze v3 zou beter moeten zijn en ik heb er 2 knopjes bij gemaakt die vooral ik veel ga gebruiken.

De smiles vergt altijd wat aandacht aangezien de standaard set waardeloos is en we graag onze vertrouwde set smiles erin zien.

Wel toeval zeg dat je die ene wist te vinden, alle anderen waren goed Cool
Let the BASS be louder
tairip    posted on 01-08-2008 00:12
Ik heb bij de WYSIWYG editor onderin een balkje met path erin! Enig idee wat ik hiermee moet?
Berbo    posted on 01-08-2008 00:25
pardon fout gekeken
User edit by Berbo on 01-08-2008 @ 00:25:34 (84%)
Lead    posted on 01-08-2008 00:25
Als je een kleur/stijl gebruikt wordt het aangegeven als je die stijl hebt als je gaat tikken. Als je de stijlen gebruikt wel handig Winking my eye

Als je iets copieert van een andere website en niet dat clipboard icoon gebruikt om te filteren zie je het ook staan. Opruimen doe je door tekst te selecteren en op het icoontje te klikken links van het kwastje.

Misschien stimuleert het mensen om een nette opmaak achter te laten Cool

Poster: Lead
...(nu dan) prima...
  :D
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 01-08-2008 00:31 (100%)
Lead    posted on 04-08-2008 18:54
Door niet ingecalculeerde zaken werken er momenteel een aantal tekst invoer velden niet meer waardoor je geen comments meer kan geven op sommige plaatsen en waardoor het toevoegen van topic/content aan de site op sommige plaatsen (tijdelijk) niet meer werken.

We doen op dit moment onze uiterste best om een en ander weer aan de praat te krijgen.

Sorry voor dit tijdelijke ongemak en via dit topic wordt je op de hoogte gehouden.
Let the BASS be louder
zalo    posted on 04-08-2008 20:52
Zou het kunnen dat de search niet werkt?
Lead    posted on 04-08-2008 21:58
yep.

Net zoals posten van comments en toevoegen van pics/djbooths/gear/news etc

Is een probleem met de invoervelden, wordt hard aan gewerkt in ieder geval
Let the BASS be louder
Lawrenz    posted on 05-08-2008 08:52
Ook in topics waar "There has not been posted in this topic for 83 days." staat kun je niet posten, er verschijnt niks als je op de submit knop drukt. Hoort dat ook daarbij?
JayTaph    posted on 05-08-2008 21:37
Lead:

Is het geen idee als je automatisch top-5 lists (1 per week / per stijl) kunt posten, waarbij dan een soort van algemene top-100 lists gegeneerd worden?

Soort van recordbase dus ipv elke keer weer die top-5 postings die continue rondzwerven door het forum?
Berbo    posted on 05-08-2008 23:17
potverdorie ik vergeet het steeds weer....
er stond:

en dat er dan een enorme muziekdatabase ontstaat? Cool
met natuurlijk een nieuw memberlevel: Musicjunkie Cool
_Ivan_    posted on 06-08-2008 00:21
kan mijn posts niet editen(wordt blanco naar editen), kan soms geen eens een post plaatsen!
Hoe zijn deze problemen toch ontstaan?
Feel&.Celebrate.Life!
Berbo    posted on 06-08-2008 00:25
grappig dat mensen daar nu pas achterkomen :P
je kan soms geen post plaatsen en als je je post edit, word hij helemaal blanco. dit heeft iedereen.
het komt omdat de provider heeft geupdate van PHP4 naar PHP5, en de site hier niet helemaal op was voorbereid.

_Ivan_    posted on 06-08-2008 00:31
Ik kwam er overigens niet net achter hoor, ik kamp al dagen met problemen. Kon eerst niet inloggen, inmiddels weer wel maar editen en het maken van posts bleef aan de lastige kant. Posten lijkt nu iets beter te gaan maar editen is nog steeds geen succes.

Ik kon trouwens ook geen nieuw topic aanmaken, kreeg de error dat ik niks ingevult had in de velden terwijl ik toch echt een lap tekst had getypt. Misschien ook een gevolg van de huidige problemenConfused
Feel&.Celebrate.Life!
Berbo    posted on 06-08-2008 00:35
klopt. ik heb het gear millenium topic ook wel 5 keer opnieuw moeten typen....
gelukkig is lead keihard aan het knokken om het forum weer op orde te krijgen! succes lead!Cool
Lead    posted on 06-08-2008 01:47
Wim ook hoor Winking my eye

We zijn hard bezig om alles weer up and running te krijgen maar moet stukje bij beetje. De overgang was voorbereid, maar blijkbaar jammer genoeg niet goed genoeg. Heel jammer is dat het op een punt mis gaat waar veel plaatsen van de site gebruik van maken.... om een lang verhaal kort te maken, komt neer op : veel werk voor ons.

Uiteindelijk wordt de site er beter op...

Update nu is dat in ieder geval de vernieuwde Search  versneld online is gegaan. Door stopword filtering en werken met keywords is hij zo'n 5x sneller dan voorheen. Nog niet helemaal klaar maar anders moest het werk dubbel in de originele module.

Registratie/login etc werkt weer
Guestbook werkt (was eigenlijk geen werk)
Forum quickreply soms (noodfix)
News > Add werkt (behalve watermerk toepassen op plaatje)
News Comments maken/edit werkt weer
Let the BASS be louder
Lead    posted on 06-08-2008 01:50
Het lijkt dus alleen fout te gaan als er een link in een posting staat
Of html zoals een smile uit de popop... de voorpagina wordt wel ge update.

De postings op de voorpagina die niet bestaan zijn dus pogingen geweest om te posten maar een van deze 2 dingen staat erin.

Gewone tekst zoals dit gaat wel....
ps smile in voorgaande posting door shortcut ; en ) zonder spatie = Winking my eye
Let the BASS be louder
bartjeu    posted on 06-08-2008 20:57
een topic aanmaken lukt nog steeds niet :s
_Ivan_    posted on 06-08-2008 22:15
kan ook geen topicreport meer sturen, aanmaken van nieuw topics aanmaken is al helemaal een probleem.
Feel&.Celebrate.Life!
zalo    posted on 07-08-2008 00:55
het lijkt ofdat nieuwe topics er steeds 2x instaan ? 
Roov    posted on 07-08-2008 01:48
Lead, hoe gaat het met alle bugs in het systeem nu? Ben je nu hard aan het werk? Succes dan iig, je doet het geweldig na de major update!

en 600ste post in DJR BR

262 Users online: 137 Guests (125 Unknown)
Pages generated today : 7.944
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.901.489