Jaaah.. volgende.. zie de onderste maar eerst een aantal ter info:
* Als je de paginanummer aanpast in de url, zou hij eigenlijk gewoon moeten springen naar de laatste pagina als dit nummer hoger is als het huidig aantal pagina's (dus topic met 6 pagina's zou je bij '////www.djresource/eu/Forum/topic/1234/p/
12/title' dus automatisch terug naar pagina 6 moeten springen). Is wel zo mooi

* Paginanummer weglaten resulteert zowiezo in een paar query errors:
////www.djresource.eu/Forum/topic/8931/p/Vinyl-naar-cd/#154718
Query Failed
SELECT * from...
En:
////www.djresource.eu/Forum/topic/8939/p/
0/samenstelling-van-een-set/#154792
Query Failed
SELECT * from ...En nu waar ik op doelde:
In je profile zoeken naar je Forum posts. Dan een thread zoeken die bestaat uit meerdere pagina's. Zodra je boven een aantal komt (ik gok op 16, maar het kunnen er ook vanaf 10 zijn), zullen de paginanummers niet meer lekker lopen.
Ik bedoel het zo:
in mijn forum posts zie ik een link naar de thread:
////www.djresource.eu/Forum/topic/3630/p/32/DJResource-Bug-Report/#154831
Deze linkt naar pagina 32, terwijl deze thread maar 20 pagina's heeft.. Ik dacht eerst iets van een hex/dec conversie probleem (niet iets wat vaak voorkomt in PHP, maar swa), maar dat conflicteerd met een andere thread die ik verderop vond:
De Late Leeuw, chat corner (DEEL 10) (////www.djresource.eu/Forum/topic/8239/p/64/De-Late-Leeuw,-chat-corner-(DEEL-10)/#152641)
Deze heeft 42 pagina's ipv de 64 die hij aangeeft. Dit klopt ook niet meer met het dec/hex verhaaltje

Na wat verder geneus zie ik dat het al bij 3 pagina's fout gaat (dus 1 en 2 pagina lange threads gaan goed). Alle foutieve pagina's zijn ongeveer op een 3:2 ratio (pagina uit mijn thread vs max aantal pagina's: 1-1, 2-2, 3-2, 9-6, 64-42, 32-20, 26-16)