Inderdaad had ik ook ondervonden. Opzich vind ik daar niets mis mee. Heb het idee dat de admins het express in hebben geschakeld.
Poster: Dj-RK
Guest Posting
Guest
Poster: Sunrise8
um ik kijk net bij mijn profile en zie dat mijn muziekstijlen er niet bijstaan. dan druk ik op edit profile en kan ik alleen op de submit knop drukken. zie alle styles niet eens meer ..
Naamsverandering: Lorenzo90 --> Lawrenz (reply) Forums -> DJ-Resource Related | jannickv | 21:43:37 | ||
![]() | new.. sammwise (reply) Forums -> Introduce Yourself | Silteo | 21:43:23 | |
![]() | DJResource op NUjij.nl (reply) Forums -> + Member Zone | jannickv | 21:42:38 | |
![]() | Pioneer Cdj-800 (MK1 / 2) Troubles (reply) Forums -> Pioneer Pro-DJ [Dutch] | djprozei | 21:20:37 | |
![]() | Pioneer Cdj-800 (MK1 / 2) Troubles (reply) Forums -> Pioneer Pro-DJ [Dutch] | Aemilius | 21:19:57 | |
![]() | Goede Gear Is Het Halve Werk! (reply) Forums -> Rookie Forum | Lawrenz | 21:17:23 | |
![]() | DJResource op NUjij.nl (reply) Forums -> + Member Zone | Aemilius | 21:17:02 | |
![]() | Goede Gear Is Het Halve Werk! (reply) Forums -> Rookie Forum | DeepSoundz | 21:15:02 | |
![]() | Dj-Booth-0.3 (reply) DJ-Booths | ![]() | djmaarten | 21:42:07 |
![]() | achterzijde drive in disco (reply) DJ-Booths | ![]() | djmaarten | 21:40:29 |
![]() | myn-booth- (reply) DJ-Booths | ![]() | djmaarten | 21:24:28 |
Poster: ccc
Even een vraagje, ik zit nu nog eens op Internet Explorer en kom erachter dat als ik een link in typ www.djresource.eu dat hij automatisch een link maakt.
In Firefox is dit niet zo. Is dit bekent?
Is dit een instelling in FF of in de website. Ik vind het geen probleem, ik wil alleen even weten of het aan FF ligt en of ik het dan kan oplossen.
Oke, geen punt.
Ik weet in ieder geval dat het niet in FF ligt dus ik doe zelf niets fout.
Zoals ik al eerder zei, het maakt me niet zoveel uit, ik wilde het alleen even weten.
Story ID Error
Poster: JayTaph
Bug #2:
Zodra ik mijn profiel heb aangepast, verdwijnt de landcode lijkt het. Mijn vlag (spaans) wordt niet getoont, hiervoor in de plaats komt de image "/images/flags/.gif". Alsof het landveld leeg wordt gemaakt na aanpassen profiel.
Poster: ccc
Dit is niet echt een bug. Spanje is helaas geen erkent land. Vandaar dat het niet wordt weergegeven.