[DJR] Bug Report (14/46)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Lead    posted on 14-06-2006 21:41
We try to design the website so it is compatible in most browsers, but because we don't have a test-version of all browsers we don't always do it right....

In the rare case that you might find any page that has an incorrectness in layout, performance or what so ever.... please post the link to that page in this topic.

If there is a line on the screen indicating an error in a certain level, please also copy that line.

Also give a short description of your findings, we'll soon check it.
Let the BASS be louder
Mod edit by W.i.M on 24-04-2010 18:06 (1%)

What do you think about [DJR] Bug Report ??

Vote :   

ScottB    posted on 28-03-2007 22:20
Ik kan geen pm meer versturen. Is dit probleem al vermeldt? Of zelfs al verholpen? :D
PatrickBeuken    posted on 28-03-2007 22:40
Poster: ScottB
Ik kan geen pm meer versturen. Is dit probleem al vermeldt? Of zelfs al verholpen? :D

Was dat een serieuze vraag?
Poster: Lead
En vanaf nu hoeven jullie ook niet meer te melden dat je geen PM meer kunt versturen, daar zijn we van op de hoogte en die gaat het vanzelf wel weer doen.

Cyspoz    posted on 29-03-2007 15:57
Op de home pagina staat bij de gallery achter afbeeldingen hoeveel mensen er naar kijken. Op het moment dat je daar op klikt dan krijg je een error.

@Lead: Dat probleem was eerst volgens mij ook in het Pro forum.

Twello    posted on 29-03-2007 18:34
ik kan geen private messages sturen
W.i.M    posted on 23-04-2007 22:06
Open
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Cyspoz    posted on 26-04-2007 09:55
Als je als gebruiker een news post plaatst dan dient deze door een moderator goedgekeurd te worden voordat deze zichtbaar wordt op de home pagina of in de news sectie. Echter kun je hem als gebruiker al wel zien in je eigen profiel waarna je een foutmelding krijgt als je er op klikt. Ik weet niet of andere gebruikers hem dan ook al in je profiel kunnen zien, maar denk dat het in beide gevallen niet helemaal de bedoeling is.

RenéKuppens    posted on 26-04-2007 16:09
Zo ver ik weet was dit voorheen ook al.
ccc    posted on 26-04-2007 23:53
Mensen ik heb net een PM naar mezelf gestuurd.  Dus het systeem werkt weer lijkt mij zo.
Ook staat bovenaan DJR weer de balk van de inbox en er kan weer polls gestemt worden.
Toch even een applausje voor de admins.
User edit by ccc on 26-04-2007 @ 23:53:29 (26%)
Cyspoz    posted on 03-05-2007 22:28
Bij sommige gebruikers kun je My Orders zien in hun profiel. Als je er op klikt krijg je wel een foutmelding te zien dat het niet jouw basket is. Maar volgens mij zou je My Orders helemaal niet moeten zien.
Lead    posted on 04-05-2007 10:04
Je ziet nu de My Orders niet meer staan. Het belangrijkste is dat er niet op geklikt kon worden door andere members. Wat je hebt besteld kon dus niemand zien. De knop in het profiel van iemand die iets besteld heeft horen andere mensen dan jezelf ook niet te zien.

Nu werkt dit weer naar behoren en zie je alleen zelf de knop My Orders staan.
Let the BASS be louder
Cyspoz    posted on 08-05-2007 17:28
Ik zie wel een stukje reclame maar heb het idee dat er wat ontbreekt. Je kan namelijk ook nergens op klikken.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Lead    posted on 08-05-2007 17:56
Poster: Cyspoz
Ik zie wel een stukje reclame maar heb het idee dat er wat ontbreekt. Je kan namelijk ook nergens op klikken.

Er hoorde de titel van de Booth te staan, er ging iets mis met een variabele onderweg. Nu klopt het weer. Je kunt er niet op klikken, maar de titel van de booth staat er nu wel weer.
Let the BASS be louder
NIekh    posted on 08-05-2007 20:08
Ik heb een serieus probleem ik weet niet of dat aan mijn computer zelf ligt of dat het aan dj r. ligt. Telkens als ik gewoon op djresource zit rond te kijken krijg ik van mijn anti virus programma een hoog risico dat er een trojan.virus, infostealer is gedetecteerd en verwijderd. Dit is nog maar sinds een aantal dagen maar het begint behoorlijk irritant te worden omdat mijn computer er super sloom van word.      Ligt het aan DJ R. of aan mijn computer en weten jullie hier een oplossing voor

OneSixty    posted on 08-05-2007 20:35
ik heb er geen last van , dus het zal wel aan jou liggen
Lead    posted on 08-05-2007 20:39
dit ligt niet aan DJR, wij doen geen rare dingen. Alleen als je inlogt wordt er een cookie gemaakt die ervoor zorgt dat je ingelogt blijft.

JavaScript wordt soms gebruikt om na het toevoegen van iets door te springen en de tekst editor is JavaScript.

Scan je computer een met een up-2-date en degelijke anti-virus programma (ik kan Kaspersky aanraden) om er zeker van te zijn dat je niet iets op je computer hebt.
Aan de site is niets veranderd dat dat ineens zou veroorzaken.
Let the BASS be louder
Cyspoz    posted on 08-05-2007 20:41
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat op bepaalde pagina's van DJ Resource gebruikers een link hebben gemaakt naar malafide websites. In dat geval moet je natuurlijk even Topic Report indienen.
Ik heb hier verder in iedergeval nergens last van, dus het zal hopelijk allemaal gewoon loos alarm zijn.
Lead    posted on 08-05-2007 22:20
Poster: Cyspoz
...gebruikers een link hebben gemaakt naar malafide websites...

Daar zijn nou de modjes en de admins voor om dat in de gaten te houden... Nee, denk dat er lokaal een virusje heerst Winking my eye
Let the BASS be louder
RenéKuppens    posted on 09-05-2007 09:59
Poster: NIekh
Ik heb een serieus probleem ik weet niet of dat aan mijn computer zelf ligt of dat het aan dj r. ligt. Telkens als ik gewoon op djresource zit rond te kijken krijg ik van mijn anti virus programma een hoog risico dat er een trojan.virus, i

Is echt een super virus.. Trojan  zo goed dat je dadelijk trojan horse er bij krijgt trojan hopper etc.. Had ik ook misselijk werd ik er van.

Maar gelukkig is het wel weg te krijgen.
NIekh    posted on 09-05-2007 15:21
ik dacht het ook dat het gewoon mijn pc was maar met norton kon je zien van welke sites die je bekijkt er de meeste virussen vanaf kwamen en daar kwam djresource van op de 2de plaats
Cyspoz    posted on 09-05-2007 15:31
Poster: NIekh
ik dacht het ook dat het gewoon mijn pc was maar met norton kon je zien van welke sites die je bekijkt er de meeste virussen vanaf kwamen en daar kwam djresource van op de 2de plaats

Volgens mij vind de scanner gewoon dat je daar teveel tijd doorbrengt Winking my eye
ccc    posted on 14-05-2007 10:53
Dit gebeurt als ik op het gastenboek klik.

Parse error: syntax error, unexpected T_ENCAPSED_AND_WHITESPACE, expecting T_STRING or T_VARIABLE or T_NUM_STRING in line 99
Mod edit by Lead on 27-02-2009 01:17 (32%)
Cyspoz    posted on 14-05-2007 11:25
Misschien is dat de misterieuze foutmelding die we wel zagen maar nog niet hebben kunnen vastleggen Happy, laughing
W.i.M    posted on 14-05-2007 18:21
Poster: ccc
Dit gebeurt als ik op het gastenboek klik.
....

Gewoon niet klikken, dan heb je er ook geen last van

Het is inmiddels verhopen.
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
jannickv    posted on 14-05-2007 18:38
weet niet of dit al gezegt is maar kan niks downloade via jullie site
heb ook al bij een vriend geprobeert lukt ook niet

weten jullie hier al van of niet

groeten
dj java
ccc    posted on 14-05-2007 18:55
Poster: jannickv
weet niet of dit al gezegt is maar kan niks downloade via jullie site
heb ook al bij een vriend geprobeert lukt ook niet

weten jullie hier al van of niet

groeten
dj java

Ctrl in houden.

Downloads will open in a Popup, hold CTRL while clicking when you use a Popup blocker.

90 Users online: 13 Guests (77 Unknown)
Pages generated today : 25.333
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.633.084