[DJR] Bug Report (11/46)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Lead    posted on 14-06-2006 21:41
We try to design the website so it is compatible in most browsers, but because we don't have a test-version of all browsers we don't always do it right....

In the rare case that you might find any page that has an incorrectness in layout, performance or what so ever.... please post the link to that page in this topic.

If there is a line on the screen indicating an error in a certain level, please also copy that line.

Also give a short description of your findings, we'll soon check it.
Let the BASS be louder
Mod edit by W.i.M on 24-04-2010 18:06 (1%)

What do you think about [DJR] Bug Report ??

Vote :   

NIekh    posted on 05-02-2007 20:27
nee de chatroom was open en hij was geel en toen keek ik en toen zat er niemand in:P snapie ?:P
PatrickBeuken    posted on 05-02-2007 20:33
Ok, was me niet duidelijk. Dan was de user zeker net op het moment dat jij erin kwam eruit gegaan.
Cyspoz    posted on 06-02-2007 11:06
Ik ging zojuist vanuit mijn profiel naar Forum Posts en klikte daar op dit topic. Kreeg vervolgens de onderstaande vreemde 17/11 afbeelding.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Cyspoz    posted on 06-02-2007 13:04
Ik heb bij news posts regelmatig het effect dat niets zichtbaar is. Terwijl het er wel degelijk staat:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Illusion    posted on 06-02-2007 13:10
Dit heeft waarschijnlijk te maken met je internet instellingen of internet beveiligingen.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Cyspoz    posted on 06-02-2007 14:22
Poster: Illusion
Dit heeft waarschijnlijk te maken met je internet instellingen of internet beveiligingen.

Zou kunnen, maar het is echt een visueel artefact. Want zodra ik dus met de muis er over ga om te selecteren wordt het wel zichtbaar.
Ik zal eens kijken of ik het op een andere pc ook kan reproduceren.
tairip    posted on 06-02-2007 14:24
Ik heb er totaal geen last van. Welke browser gebruik je?
Illusion    posted on 06-02-2007 14:57
Idd welke browser. Aan de taakbalk te zien gewoon Internet Explorer. Heb je Mozilla Firefox? Probeer die eens uit. Misschien dat hij in Firefox wel werkt.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Cyspoz    posted on 06-02-2007 15:19
Ja was Internet Explorer 6. Ik heb hier geen andere browsers, maar zal wel eens ergens anders met Internet Explorer 6 proberen.

Zojuist ergens anders geprobeerd en het werkt daar wel gewoon goed. Zal wel een beetje nukke van IE zijn geweest.
User edit by Cyspoz on 06-02-2007 @ 17:15:28 (91%)
Lead    posted on 06-02-2007 20:39
Poster: Cyspoz
Ik heb bij news posts regelmatig het effect dat niets zichtbaar is. Terwijl het er wel degelijk staat:

Soms plakken mensen tekst van een andere website en worden er stijles in CSS aangeroepen die op DJResource niet bestaan, dan kunnen er dit soort dingen gebeuren. Als je iets plakt moet je altijd dit icoon gebruiken van de tekst editor die alle onzin eruit filtert :

Ik heb dit in tijdens het maken van de module een paar keer last van gehad, maar kan het nu niet meer oproepen.... dus ook niet uitzoeken waar dit aan ligt.

Ik ging zojuist vanuit mijn profiel naar Forum Posts en klikte daar op dit topic. Kreeg vervolgens de onderstaande vreemde 17/11 afbeelding.

Je bent waarschijnlijkvia de search op dit topic terecht gekomen. Dan kan het soms zo izjn dat de pagina waar de posting staat (uit de zoekresultaten) niet goed wordt berekend. Je bekijkt hier pagina 17 van de 11 die beschikbaar zijn.

In de url staat ergens : .../p/17/... Maak van die 17 een 11 en je zit op de laatste pagina. Maar mee eens, daar moet iets aan gebeuren.

> bedankt voor je meldingen <

[edit: ik zit nu ff te zoeken, maar krijg alleen maar geldige links in mijn zoekresultaten... wie weet een query waar dit soort foute links in voorkomen ?]

Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 06-02-2007 20:41 (14%)
Cyspoz    posted on 06-02-2007 21:54
Poster: Lead
[edit: ik zit nu ff te zoeken, maar krijg alleen maar geldige links in mijn zoekresultaten... wie weet een query waar dit soort foute links in voorkomen ?]

Ik krijg die melding dus als ik via mij profile naar mijn laatste posts zoek. Als ik dan op de post klik in dit topic dan eindig ik dus op die verkeerde URL.
Lead    posted on 06-02-2007 22:02
oh... die berekening ook nog :S

Ga ik ff naar kijken

[edit: Linkjes in je profiel werken nu weer goed Winking my eye]
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 06-02-2007 22:05 (100%)
PatrickBeuken    posted on 06-02-2007 22:07
Check de poll in dat introduce yourself topic.... dat is de poll die ScottB boven zijn sport-topic had willen hebben.
Lead    posted on 06-02-2007 22:09
Da's wel een apart verhaal... alleen als ik hem uit de introduce yourself weg haal is hij voorgoed weg..... Een poll kan niet verplaats worden en moet altijd aal een topic hangen....
Let the BASS be louder
Cyspoz    posted on 06-02-2007 22:11
Er zijn wat posts over foutmeldingen in het gastenboek. Ik heb die zelf ook gezien maar net toen ik ze wilde vastleggen met een screen capture ging het allemaal te snel om dat voor elkaar te krijgen.

De foutmeldingen komen namelijk volgens mij voor op de pagina waarin de post wordt gedaan. Daarna volgt er een redirect naar het gastenboek. Misschien kun je de melding reproduceren door de redirect tijdelijk uit te zetten.
Lead    posted on 06-02-2007 23:12
Ik geef het op.... ik heb met IE7 en FF2 geprobeerd op zowel mijn computer als mijn laptop maar zie geen fout melding.

Wie me een printscreen kan sturen helpt om dit op te lossen. Als daarvoor meerdere postings voor nodig zijn om die PRNT-SCR te pakken verwijder ik die wel weer, ik krijg het alleen niet voor elkaar om de fout te zien.
Let the BASS be louder
Cyspoz    posted on 07-02-2007 07:52
Ik kreeg het wel voor elkaar maar was net te laat/vroeg met screen capture. Lijkt wel mixen :P

Ik zal vanavond nog eens proberen.
tairip    posted on 07-02-2007 22:44
Ik zat even te neuzen en klikte op de DJR banner voor de DJR UDG tas, en vervolgens kwam ik weer gewoon op de voorpagina uit, nu dacht ik heel even te zien dat firefox een poging deed om een pop-up te openen. Dus vervolgens heb ik het nog een keer met Shift ingedrukt geprobeerd maar tevergeefs.

Dit was de link DJR UDG RECORDBAG

P.s. ik zou de links naar jullie DJ hosting ook even weg halen, ik heb het al eerder aangegeven maar ze doen het nog steeds (niet dus Winking my eye).
Dus maar even op deze manier!
User edit by tairip on 07-02-2007 @ 22:46:53 (51%)
Cyspoz    posted on 12-02-2007 15:19
Ik kreeg na wat surfen de volgende pagina voor me. Is het de bedoeling dat die foutmelding er zo uit ziet en dat het tab orders zichtbaar is?

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
W.i.M    posted on 12-02-2007 19:08
Wat is er mis dan met de foutmelding ?

Het zou netter zijn om de de 'my orders' niet zichtbaar te maken als je
geen rechten hebt om deze te zien.
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Cyspoz    posted on 12-02-2007 19:23
Poster: W.i.M
Wat is er mis dan met de foutmelding ?

Het zou netter zijn om de de 'my orders' niet zichtbaar te maken als je
geen rechten hebt om deze te zien.

Ja ik zeg ook niet dat het een foutmelding is, maar had de indruk dat het niet zichtbaar zou moeten zijn. Het is dus meer een vraagstuk.
Nu zou je namelijk dus kunnen zien wie er wel en wie er niet iets hebben gekocht in de shop. Iets waarvan ik me kan bedenken dat het niet wensbaar is.
W.i.M    posted on 12-02-2007 19:39

Ja ik zeg ook niet dat het een foutmelding is, maar had de indruk dat het niet zichtbaar zou moeten zijn. Het is dus meer een vraagstuk.
Nu zou je namelijk dus kunnen zien wie er wel en wie er niet iets hebben gekocht in de shop. Iets waarvan ik me kan bedenken dat het niet wensbaar is.

Helemaal mee eens
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Lead    posted on 12-02-2007 19:50
Klopt, dit zou ook niet zichtbaar moeten zijn... je kunt alleen (in) je eigen mandje kijken. Ik zal er eens in duiken....

[edit: dit is aangepast. je ziet nu alleen nog maar je eigen mandje]
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 12-02-2007 20:05 (59%)
NIekh    posted on 12-02-2007 20:05
ik wou denet naar dj booths maar kwam er niet in hij bleef maar laden is dat een bug ??
Lead    posted on 12-02-2007 20:08
soms helpt het in zo'n geval om even op CTRL en F5 te drukken...
Let the BASS be louder

173 Users online: 16 Guests (157 Unknown)
Pages generated today : 16.224
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.404.598