Poster: Cyspoz
Ik heb bij news posts regelmatig het effect dat niets zichtbaar is. Terwijl het er wel degelijk staat:
Soms plakken mensen tekst van een andere website en worden er stijles in CSS aangeroepen die op DJResource niet bestaan, dan kunnen er dit soort dingen gebeuren. Als je iets plakt moet je altijd dit icoon gebruiken van de tekst editor die alle onzin eruit filtert :

Ik heb dit in tijdens het maken van de module een paar keer last van gehad, maar kan het nu niet meer oproepen.... dus ook niet uitzoeken waar dit aan ligt.
Poster: Cyspoz
Ik ging zojuist vanuit mijn profiel naar Forum Posts en klikte daar op dit topic. Kreeg vervolgens de onderstaande vreemde 17/11 afbeelding.
Je bent waarschijnlijkvia de search op dit topic terecht gekomen. Dan kan het soms zo izjn dat de pagina waar de posting staat (uit de zoekresultaten) niet goed wordt berekend. Je bekijkt hier pagina 17 van de 11 die beschikbaar zijn.
In de url staat ergens : .../p/17/... Maak van die 17 een 11 en je zit op de laatste pagina. Maar mee eens, daar moet iets aan gebeuren.
> bedankt voor je meldingen <
[edit: ik zit nu ff te zoeken, maar krijg alleen maar geldige links in mijn zoekresultaten... wie weet een query waar dit soort foute links in voorkomen ?]