DJ Naam (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DJDanoontje    posted on 14-06-2006 12:46
Hey,

Ik weet dat hier al vele topics over bestaan, maar ik ben er toch gewoon nog niet uit (watvoor DJ Naam ik wil). Ik heb er vele gehoord maar ik vind ze steeds net niet goed genoeg...

Ik wil een DJ Naam die  professioneel / niet kinderachtig overkomt, en die ze een beetje goed kunnen schrijven.

Voorbeelden die net niet goed genoeg zijn:
DJ Danino (is het gewoon net niet)
DJ Danovic (lijkt net of ik een buitenlander ben)
DJ DanOne (gaan veel mensen verkeerd schrijve/is het gewoon net niet/toetje)
DJ Danoontje (te kinderachtig/ toetje)

Hebben jullie een leuke variant ofzo? Het hoeft niet percee met me naam te maken hebben, maar het moet wel met mezelf te maken hebben... En er hoeft ook niet percee DJ voor!

Mijn gegevens:
Naam: Daan Geeven
Leeftijd: bijna 14 jaar
DJ Sinds: 4 jaar (ong.)
Hobby's: Hockey, Tennis, DJ
Woont in: Oisterwijk (N-B)

Ik hoop dat ik via deze manier een geschikte naam kan vinden...
In ieder geval: ALVAST BEDANKT!

What do you think about DJ Naam ??

Vote :   

DJDanoontje    posted on 07-07-2006 09:39
Eén nadeel, als ik bv. moet draaien in Amerika dan spreken ze dat uit als deen... en dat betekend een inwoner van Denemarken!
dancedimension    posted on 07-07-2006 11:38
geen zorgen, voordat jij in amerika draaid ben je JAREN verder, je bent 14, en waarom zou je dj-naam aanpassen omdat je wellicht misgien OOIT in amerika komt te draaien en die kans acht ik gewoon klein, waarom zou je je daar rekening mee houden, als jij in amerika komt te draaien dan moet jij nu al een naam hebben opgebouwd in nederland en stel je voor dat jij echt in amerika ooit komt te draaien tegen die tijd hebben ze wellicht allang een andere naam voor je bedacht want dan ben je intussen toch beroemd, maar snap nie waarom je met zo'n argument komt van: :"Eén nadeel, als ik bv. moet draaien in Amerika dan spreken ze dat uit als deen... en dat betekend een inwoner van Denemarken!" Tiesto betekend in het spaans dacht ik ook bloempot, denk je nou echt dat hij nooit in spanje draaid omdat ze daar weten wat het betekend, is iets anders maar het komt op hetzelfde neer Happy, laughing
RenéKuppens    posted on 07-07-2006 11:47
Dj Dane vind ik ook wel lkkr KLINKEN (zeer prof..)
Illusion    posted on 07-07-2006 16:16
dj sukkeltje.nl

whhha geintje hoor:p
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Verjicke    posted on 19-07-2006 11:10
Poster: Dj-RK
Dj Dane vind ik ook wel lkkr KLINKEN (zeer prof..)

Vindt ik best goed hoor
DNR    posted on 19-07-2006 11:41
dj dane vint ik ook wel lekker klinke.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

104 Users online: 15 Guests (89 Unknown)
Pages generated today : 14.781
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.823.240