CDJ-800 doet het niet meer :-( (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

BURN    posted on 14-06-2006 00:04
Een van mijn beide CDJ-800's (mk-1) wil geen cd's meer afspelen. Wanneer ik een cd invoeg gaat ie loading en blijft ie dat doen maar er volgt geen geluid. Ik dacht eerst dat de cd vuil was maar hij doet het bij geen van alle cd's meer... de handleiding heeft hier geen oplossing voor. Weet iemand wat dit is en of dit met 'n simpele reset te verhelpen is?? Of moet ie terug naar de shop??

What do you think about CDJ-800 doet het niet meer :-( ??

Vote :   

Twello    posted on 10-09-2006 15:54
Poster: Day-One

gek genoeg had ik dit probleem maar even...bij het aanzetten van mijn speler niets aan de hand tot dat ik een cd in schijft..en idd loading....daarna niets op mijn lcd...een moment laterkomt mijn cd weer uit....ik dacht ..hmmmmm gaat niet goed...even weer uitzetten en weer aan en probleem is opgelost...bij jou blijft dit dus aanhouden..ik hoop dat je het wel snel terug krijgt. (werkend natuurlijk)

dit heb ik ook 1x meegemaakt, bij mij was hij ook na het aan/uitzetten weer helemaal normaal.
Day-One    posted on 10-09-2006 23:49
Poster: Twello
dit heb ik ook 1x meegemaakt, bij mij was hij ook na het aan/uitzetten weer helemaal normaal.

Ik ook maar heb ze vanaf dec. en is mij maar 1x overkomen (bij 1 van mijn speler) vandaar mijn verbazing.. een keer is teveel zeg ik dan!
aDeagle    posted on 12-09-2006 12:48
Ik had het zaterdagavond de heletijd.. goed vervelend want wat moet je dan he!

User edit by aDeagle on 12-09-2006 @ 12:50:05 (94%)
Day-One    posted on 12-09-2006 13:10
laten we even kijken of wij dit niet in kaart kunnen brengen..
Ik gebruik sony CDR's en proggie om te branden is Viratas 8x speed branden.

1X dit probleem gehad..even uit zetten en dan weer aan..probleem opgelost..

Ik denk dat dit probleem alleen bij het aanzetten voorkomt.
User edit by Day-One on 12-09-2006 @ 13:19:29 (84%)
aDeagle    posted on 14-09-2006 18:44
Ik gebruikte normale cd's en hij deed het 2 uur lang goed en toen ineens boem wilde hij niet meer laden.. en nu doet hij het trouwens nogsteeds niet.. morgen bel ik audioboost ff
Day-One    posted on 15-09-2006 19:37
Gek genoeg heb ik het probleem nu permanent...als ik mijn speler aan zet gaat het prima laden gaat ook...draaien gaat niet! blijft stug still staan..

CD mode werkt prima het moment dat ik overschakel naar vinyl mode is het gelijk weer still...Platter sensor down denk ik. ik baal!!! als een stekker!! wie heeft het adres van pinoneer waar ik die kan opsturen..(want van dean haag naar arnhem terug zie ik niet zitten)

Lead help me out plz
User edit by Day-One on 15-09-2006 @ 20:37:00 (13%)
Day-One    posted on 18-09-2006 14:16
Okay Update...ik heb mijn cdj-800 open getrokkenen eigenlijk heel simpel dat geen over plakertje ed...zou ik niet aanraden maar zit een witte ring met 3 schroefjes + veertjes...die lopen of drukken op de strip sensor. strip sensor heb ik schoon gemaakt met een schone doekje en weer dicht gedaan en tot nu toe geen problemen...

firefly    posted on 19-09-2006 11:54
er zal in de buurt van den haag ook best een pioneer service center zitten die zitten op veel plekken in het land of je moet hem opsturen maar dan is de kans nartuurlijk wel groter dat hij beschadigt..
Day-One    posted on 19-09-2006 16:28
Poster: firefly
er zal in de buurt van den haag ook best een pioneer service center zitten die zitten op veel plekken in het land of je moet hem opsturen maar dan is de kans nartuurlijk wel groter dat hij beschadigt..

Hij doet het inmiddels weer Thumbs Up zelf de sensor strip verschoont en hij doet het als de beste....
User edit by Day-One on 19-09-2006 @ 16:28:54 (1%)

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

310 Users online: 50 Guests (260 Unknown)
Pages generated today : 49.317
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.701.329