CDJ-800 doet het niet meer :-( (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

BURN    posted on 14-06-2006 00:04
Een van mijn beide CDJ-800's (mk-1) wil geen cd's meer afspelen. Wanneer ik een cd invoeg gaat ie loading en blijft ie dat doen maar er volgt geen geluid. Ik dacht eerst dat de cd vuil was maar hij doet het bij geen van alle cd's meer... de handleiding heeft hier geen oplossing voor. Weet iemand wat dit is en of dit met 'n simpele reset te verhelpen is?? Of moet ie terug naar de shop??

What do you think about CDJ-800 doet het niet meer :-( ??

Vote :   

Lead    posted on 14-06-2006 00:06
Er is geen reset mogelijkheid op de CDJ-800. Gaat de teller wel lopen of dooet het hele display niets ?
Let the BASS be louder
BURN    posted on 14-06-2006 07:22
Enigste dat het display aangeeft is ''loading'' waarna normaliter de cd begint met playen na een paar seconden. Nu blijft ie echter ''loading'' en na een seconden of 20 spuugt ie de cd weer uit.
Lead    posted on 14-06-2006 08:39
Lijkt me iets met de laser... Zelf kun je daar niets aan doen. Ik zou hem even naar de winkel toe brengen zodat ze er naar kunnen (laten) kijken.
Let the BASS be louder
trance    posted on 14-06-2006 14:50
pioneer srvice centers (zitten door heel nederland,kijk op de pioneer site)

service centers garanderen dat je pro dj gear binnen 3 dagen weer hebt, mij cdj 1000 waren de que knoppen van kapot khad hem de volgende dag alweer terug en koste ook nog bijna niks.
phoz    posted on 14-06-2006 14:57
maar is dat ook zo in belgie?
BURN    posted on 14-06-2006 15:28
Nja k breng em terug naar de winkel, net ff gebeld en k geloof dat het de bedoeling is dat zij ernaar kijken omdat Pioneer dat uitbesteed had of iets dergelijks. Echt belachelijk, de oh zo grote kwaliteitsvolle Pioneer en whoppa, na 4 maandjes ineens verrot
Jorrit    posted on 14-06-2006 16:33
Poster: BURN
Nja k breng em terug naar de winkel, net ff gebeld en k geloof dat het de bedoeling is dat zij ernaar kijken omdat Pioneer dat uitbesteed had of iets dergelijks. Echt belachelijk, de oh zo grote kwaliteitsvolle Pioneer en whoppa, na 4 maandjes ineens verrot

Het was pas belachelijk geweest als die service niet verleend werd. Dit risico zit er gewoon in.
DJ-Emotion    posted on 14-06-2006 18:34

Belachlijk niet vervelend op zijn hoogst.
Het blijft electronica en daar kunnen altijd zaken aan kapot.
Lead    posted on 14-06-2006 21:21
Poster: trance
service centers garanderen dat je pro dj gear binnen 3 dagen weer hebt....

Dit wordt niet gegarandeerd, maar wel meestal behaald. Officieel mag een garantie afhandeling maximaal 10 werkdagen in behandeling zijn (dus 2 weekjes)

Nja k breng em terug naar de winkel...

Zit je CDJ nog in garantie, zo ja, dan kijkt de winkel er niet naar maar uitsluitend het service center.
Als hij niet in garantie zit kan het een voordeel zijn dat ze er in de winkel naar kijken, sneller en misschien voordeliger. Maar het zou ook kunnen dat het geen dealer is en hij het juiste traject niet kent.

(welke winkel heb je hem gehaald, ik kan direct vertellen of ze officieel dealers zijn)
Let the BASS be louder
BURN    posted on 14-06-2006 23:17
Pff ach ik was beetje boos vanmiddag. Hebb'em teruggebracht. Hij komt bij de Correct in R'dam vandaan, het lijkt me dat dat 'n officiele dealer is maar des al niettemin was het volgens mij de bedoeling dat zij er zelf naar zouden kijken en niet Pioneer maar ik weet dit dus niet helemaal zeker.

Daarom vondik het ook raar dat er bovenaan door iemand gepost werd dat je ehm nar een Pioneer Service Center kan brengen, op de website van Pioneer zie je namelijk per Service Center hun skills zoals tv of autoradio's of dergelijke en bij geen van allen kon ik de term Dj apparatuur vinden.

Ach het is ff vervelend zeker omdat het twee weken gaat duren, het was nu 'n drukke tijd. Wel grappige reactie van die man wanneer die de CDJ doos ziet ''die zie je hier zelden''... misschien een maandagmodelltje, who knows.

Anyway, Lead, hij zit zeker weten in de garantie omdat ie net 4 maandjes geleden gekocht is. Is het in dat geval gebruikelijk dat ze 'em meteen doorsturen naar Pioneer? Zou je mij aanraden daar achteraan te gaan in het geval dat ze dat nu niet van plan zijn?

Allemaal hartelijk bedankt (alvast) voor de reactie!
Lead    posted on 14-06-2006 23:47
Ik denk dat ze zelf kijken of het te verhelpen is, dit zou sneller klaar kunnen zijn.

Correct is een officiele dealer, ze zullen in de garantie tijd dit dus gratis voor je doen. Als ze een groter probleem verwachten sturen ze het naar Pioneer door. 2 weken is ee max termijn, bijna altijd is het sneller klaar.

Mocht je over 2 weken niets gehoord hebben, gelijk bellen (maar is niet nodig denk ik) Winking my eye
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 14-06-2006 23:47 (8%)
BURN    posted on 25-06-2006 10:39
Mailtje van ze...

Hierbij delen wij u mee dat de reparatie aan uw Pioneer CDJ-800 CD SPELER langer gaat

duren dan wij in eerste instantie verwachtten. De bestelde onderdelen zijn helaas niet direct 
beschikbaar en wij wachten nu op levering van de fabrikant. Zodra de onderdelen binnen zijn, 
zullen wij uw reparatie met voorrang behandelen Wij houden u schriftelijk op hoogte van de 
situatie en ook kunt u de status van uw reparatie bekijken op onze website, www.correct.com .

DJMichel    posted on 25-06-2006 11:17
Dat zijn altijd k*t berichten Unhappy
robbert    posted on 25-06-2006 11:47
Ja en ondertussen zit jij nog altijd zonder speler..
_Ivan_    posted on 25-06-2006 12:13
Ik zou een vervangend apparaat iniedergeval eissen
Feel&.Celebrate.Life!
Lead    posted on 25-06-2006 14:41
Vervelend, maar helaas is het soms niet anders... Dit zou toch niet meer dan 2 weekjes mogen duren...
Let the BASS be louder
Day-One    posted on 25-06-2006 16:46
Poster: Lead
Vervelend, maar helaas is het soms niet anders... Dit zou toch niet meer dan 2 weekjes mogen duren...

Is dit een garantie van pioneer of puur uit evaring?!
Lead    posted on 25-06-2006 17:54
ik praat hier uit persoonlijke titel.... (Lead's mening en dus niet noodzakelijkerwijs ook Pioneer's mening, trouwens is dit zo op het hele forum)

Als het garantie is zal Pioneer Service hem binnen 2 weken weer terug moeten sturen naar Correct, MITS onderdelen er zijn, anders zou je je toestel defect weer terug krijgen Winking my eye
Let the BASS be louder
BURN    posted on 26-06-2006 09:23
Nja het is ff pech maar goed k heb deze wk tentamenwk dus zoveel komt er dan toch niet van draaien terecht. Het is misschien goed dat er zow af en toe eentjuh verrot gaat zodat ze scherp blijven. Wat me irriteert is dat deze splinternieuw is en supernet behandeld is, alleen thuisgebruik met stofkap en al. Terwijl deze dingen ook in rokerige clubs met veel meer draaiuren zichzelf moeten bewijzen. Nouh heb ik al welis meegemaakt dat er bij A20 eentjuh uitvloog.. misschien is het mijn aura wel . Wel erg jammer dat Correct geen vervangend apparaat had mja... wat doe je eraan he...
_Ivan_    posted on 26-06-2006 11:18
gewoon afwachten lijkt me het beste hea:P succes met je tentamen
Feel&.Celebrate.Life!
BURN    posted on 28-06-2006 07:59
Gemaakt !!! Ghaha en 'n nieuwe term was born; SOD'en.... Studie Ontwijkend Dj'en
Iedereen thanx for posts/hulp Happy, laughing.
User edit by BURN on 28-06-2006 @ 07:59:40 (47%)
Day-One    posted on 29-06-2006 23:54
Een van mijn beide CDJ-800's (mk-1) wil geen cd's meer afspelen. Wanneer ik een cd invoeg gaat ie loading en blijft ie dat doen maar er volgt geen geluid. Ik dacht eerst dat de cd vuil was maar hij doet het bij geen van alle cd's meer... de handleiding heeft hier geen oplossing voor. Weet iemand wat dit is en of dit met 'n simpele reset te verhelpen is?? Of moet ie terug naar de shop??

gek genoeg had ik dit probleem maar even...bij het aanzetten van mijn speler niets aan de hand tot dat ik een cd in schijft..en idd loading....daarna niets op mijn lcd...een moment laterkomt mijn cd weer uit....ik dacht ..hmmmmm gaat niet goed...even weer uitzetten en weer aan en probleem is opgelost...bij jou blijft dit dus aanhouden..ik hoop dat je het wel snel terug krijgt. (werkend natuurlijk)
User edit by Day-One on 29-06-2006 @ 23:57:45 (5%)
BURN    posted on 30-06-2006 01:29
Ga em morgen halen.... tentamens zijn voorbij. En t ergste... haha... dan komt die djm 800 weer voorbij flitsen in de winkel.... en nja miss is het beter mn pin thuis te laten Tongue
aDeagle    posted on 10-09-2006 12:40
Ik heb nu precies hetzelfde probleem..
Day-One    posted on 10-09-2006 13:09
je gaat het niet menen....shit man! ligt het niet aan een bepaald cd of brandsnelheid (copy cd)  wat jullie gebruiken?! sterke toeval moet ik zeggen.

221 Users online: 34 Guests (187 Unknown)
Pages generated today : 53.904
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.705.916