Poster: BURN
Nja k breng em terug naar de winkel, net ff gebeld en k geloof dat het de bedoeling is dat zij ernaar kijken omdat Pioneer dat uitbesteed had of iets dergelijks. Echt belachelijk, de oh zo grote kwaliteitsvolle Pioneer en whoppa, na 4 maandjes ineens verrot
Nja k breng em terug naar de winkel, net ff gebeld en k geloof dat het de bedoeling is dat zij ernaar kijken omdat Pioneer dat uitbesteed had of iets dergelijks. Echt belachelijk, de oh zo grote kwaliteitsvolle Pioneer en whoppa, na 4 maandjes ineens verrot
Poster: trance
service centers garanderen dat je pro dj gear binnen 3 dagen weer hebt....
Nja k breng em terug naar de winkel...
Mailtje van ze... Hierbij delen wij u mee dat de reparatie aan uw Pioneer CDJ-800 CD SPELER langer gaat | |
duren dan wij in eerste instantie verwachtten. De bestelde onderdelen zijn helaas niet direct | |
beschikbaar en wij wachten nu op levering van de fabrikant. Zodra de onderdelen binnen zijn, | |
zullen wij uw reparatie met voorrang behandelen Wij houden u schriftelijk op hoogte van de | |
situatie en ook kunt u de status van uw reparatie bekijken op onze website, www.correct.com . ![]() |
Poster: Lead
Vervelend, maar helaas is het soms niet anders... Dit zou toch niet meer dan 2 weekjes mogen duren...
Een van mijn beide CDJ-800's (mk-1) wil geen cd's meer afspelen. Wanneer ik een cd invoeg gaat ie loading en blijft ie dat doen maar er volgt geen geluid. Ik dacht eerst dat de cd vuil was maar hij doet het bij geen van alle cd's meer... de handleiding heeft hier geen oplossing voor. Weet iemand wat dit is en of dit met 'n simpele reset te verhelpen is?? Of moet ie terug naar de shop??