Midi Keyboard Welke voor beginner (4/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

emre90    posted on 13-06-2006 20:40
Hallo, de topic zegt al genoeg, ik ben een beginner die met fruityloops en reason werkt maar nu wil ik dus een midi keyboard aanschaffen, maar ik heb geen idee over keyboards en daarom heb ik julie hulp nodig

Mijn vraag is dus, welk midi keyboard is geschikt/goedkoop en handig voor een beginner? mijn budget is 200 en niet meer want dit wordt me eerste keyboard en ik wil goedkoop beginnen, want als ik het later niet leuk vind ... bla bla julie kennen het verhaal wel.

Alvast bedankt voor al julie hulp

What do you think about Midi Keyboard Welke voor beginner ??

Vote :   

Jobe    posted on 18-12-2007 19:43
Als het goed is kun je inderdaad link to controller doen, en dan zie je zo'n schermpje.
Zorg ervoor dat Auto Detect aanstaat. Draai nu aan de knop die je daarvoor wilt gaan gebruiken. Het zou nu moeten werken. Ik heb geen draaiknopjes, maar als ik hetzelfde doe en dan op een toets druk (ingesteld bij master volume) dan gaat het volume elke keer dat ik de toets in druk een klein beetje omhoog... Dus Winking my eye
Melle    posted on 25-12-2007 16:09

Hee mensen, werkt de m audio oxygen 8 v2 ook op fl studio?
Want ik heb hem namelijk net binnen en anders moet ik dus overstappen naar een nieuw proggramma

Twizz    posted on 25-12-2007 18:57
jah.
in v2 is deze nog eens extra compitabel gemaakt voor fl studio(en nog een aantal andere DAW's)
ASJ    posted on 25-12-2007 20:26
Heey het is meer een tip voor de midi aansluiting. Ik gebruik namelijk de EDIROL UM-1ex dat is een midi kabel met een usb uitgang. heel handig voor bijvoorbeeld reason hij pakt het meteen, ik heb er tot nu toe geen problemen mee gehad. Winking my eye misschien heb je er wat aan.
TheMole    posted on 25-12-2007 21:12
Poster: ASJ