Poster: Laidback
wat zijn de kosten Bambam ?
ziet er leuk uit
heb intresse!
Poster: Laidback
wat zijn de kosten Bambam ?
ziet er leuk uit
heb intresse!
Poster: Illusion
Oo zoo, ja ik kom hier kompleet over als beginneling hoor, want ik ben nooit met dit soort zaken bezig. Ben ook nog maar sinds kort bezig met produceren, en daarom is het wel fijn dat ik hier even wat informatie kan verschaffen.
Maar ik wil dus zelf mijn melodien maken en dan gewoon via de pc opnemen. Dan kan ik beter een MIDI Keyboard nemen? Ik wil namelijk wel graag een beetje hardware matig produceren.
Ik zat namelijk ook naar deze te kijken, maar dit is een Midi controller CHECK
Ik wil graag zo bezig Zie dit filmpje van noisecontrollers producerend in hun studiotje.
virus ti is voor mij iets te duur. Ach nou jah, 1600 euro kan best:S
Maar even weer op een rijtje!
Ik ben bezig met het produceren van Hardstyle. Ik ben compleet een beginneling op het gebied van Produceren. Ik wil graag een goedkoop midi-keyboardje, waar ik lekker mee kan kloten, en lekker mee kan zitten spelen!
Noem eens wat types! Die niet te duur zijn, maar ook niet goedkoop!
Poster: tairip
E-mu
CME
Behringer
M-Audio
Edirol
Poster: Illusion)maar korg hoort idd bij het rijtje
...
Noem eens wat types! Die niet te duur zijn, maar ook niet goedkoop!
Poster: Illusion
Maar je hebt ook Klaviers met geluid, en zonder geluid?
wat wordt daar precies mee bedoeld?
Poster: bambamstudio
Ik heb de nieuwe Novation ReMOTE SL compact in de studio staan om uit te testen.
Dese MIDI controller is (nog) niet op de markt, of komt deze week.
Moet zeggen: super controller en Novation werkt hard aan goede en stabiele drivers voor alle leading seq. en vsti's
Poster: ccc
Hoe bevalt de controller? Heb je misschien de mogelijkheid om een filmpje ervan te maken?
Poster: ccc
Hoe bevalt de controller? Heb je misschien de mogelijkheid om een filmpje ervan te maken?