[GZ] Flightcase
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

robbert    posted on 13-06-2006 09:52
Ik ben opzoek naar een flightcase voor 2x axis-9 + dateq xtc.
Wie heeft er bijvoorbeeld nog een Prodjuser cdj-10 staan?

Het mag ook een ander soort flightcase zijn, als de dateq xtc maar goed past. Dus het midden moet gemaakt zijn voor een 10 inch mixer. De ruimtes voor de cd-spelers mogen iets te ruim zijn, dit maakt niks uit.

Wie heeft een pracht flightcaseje staan voor mij?!

What do you think about [GZ] Flightcase ??

Vote :   

DJ_Inspiration    posted on 13-06-2006 14:12
Ik heb een Prodjuser CDJ-10 (vroeger met 2 Axis-2 spelers en een 10" Numark DM3000X mixer).
Ik kan er eigenlijk niets meer mee doen maar ik weet niet of je er nog iets mee kan doen want er is wel wat aan verandert...

Ik heb erna een Reloop RMX40BPM gekocht en dan heb ik die 2 houten platen ertussenuit gehaald die normaal de 10" mixer vasthoudt. De opvulling (schuim) is dus ook beschadigd en zou eigenlijk vervangen moeten gemaakt worden.
Er dus nog wat werk aan (als je ze nog volledig naar je zin KAN maken..)

Aan de buitenkant zijn er een paar kleine gebruikerssporen op maar voor de rest is er met de buitenkant niks mis Happy, laughing
robbert    posted on 13-06-2006 19:41
Nouja toch klinkt dit wel aantrekkelijk. Ik zie dat je in belgisch Limburg woont. Waar precies woon je? Ik woon namelijk in Nederlands Limburg, dus misschien  is het niet al te ver rijden. Kun je misschien eens een foto posten van de flightcase?

DJ_Inspiration    posted on 13-06-2006 19:58
Ik ben van Riemst (heel kort bij Maastricht)
Ik zal eens kijken of ik zo snel mogelijk een foto kan maken.
'k laat wel wat weten Winking my eye
User edit by DJ_Inspiration on 13-06-2006 @ 19:58:48 (20%)
robbert    posted on 13-06-2006 20:00
Owja dat is perfect ik woon namelijk in Ulestraten, 10 minuten gelegen van Maastricht Happy, laughing
DJ_Inspiration    posted on 13-06-2006 20:42
Mijn camera doet het niet meer dus heb ik er maar even gemaakt met mijn gsm.
Ik hoop dat ze duidelijk genoeg zijn:

Pic1
Pic2
Pic3
Pic4
Pic5
Pic6
Pic7

Er zitten zoals ik al zei dus gebruikssporen op maar niet zo echt veel hoor.
Ik vind persoonlijk dat ze nog in heel goede staat is op enkele krasjes na en dat er schuim moet bijgezet worden aan de zijkant van het middenstuk (voor de Axis dus). Ik heb de 2 houten platen terug gemonteerd in de case en is nog compleet met schroefjes om mixer vast te maken en alles. Ik heb zelfs nog de vochtzakjes van bij de aankoop er nog van :D Deze heb ik gekocht bij DJ Gear.nl en de nieuwprijs was niet zo goedkoop. Zoals je ziet hangt er ook een sticker van DJ at work op Winking my eye Ik zou zeggen, doe een goed bod als je interesse hebt.

Ik heb nog een foto van een krasje gemaakt zodat je een betere kijk hebt erop maar deze is niet diep, alleen de verf een beetje.
Pic8
User edit by DJ_Inspiration on 13-06-2006 @ 20:48:00 (9%)
robbert    posted on 13-06-2006 23:07
Hoe heb je de tussenstukjes weer vast gezet? Deze zijn normaal gesproken toch verlijmd? Of zitten ze vastgeschroefd?
Ik kan de case nieuw voor 140 euro krijgen bij mijn locale winkel, dus ik vind 80 euro een nette prijs. Voor dit bedrag kom ik de case ophalen.
User edit by robbert on 13-06-2006 @ 23:08:41 (100%)
DJ_Inspiration    posted on 14-06-2006 07:31
Er zaten nog stukjes ijzer in waartussen die plaat moest staan. Die plaat zit daar opnieuw tussen geklemd nu. Maar als je wil kan ik je nog extra vastlijmen voor de zekerheid? Je ziet zelfs niet meer dat het uit elkaar geweest is (buiten het schuim aan de binnenkant van die plaatjes dan).
80 euro vind ik ook een zeer nette prijs. Wanneer kan je hem komen halen denk je?
robbert    posted on 14-06-2006 12:43
Ik zal even met mijn vader overleggen, maar ik denk dat het zaterdag wordt. Ik zal zo snel mogelijk iets laten horen!
DJ_Inspiration    posted on 14-06-2006 13:14
Zaterdag klinkt goed hoor
Laat maar weten wanneer je kan.
Stuur me maar een PM of reageer gewoon in dit topic ofzo.

This is an old Topic

No new postings for 7.044 days.
 Post CommentThat would be 234.8 months
or a whopping 19.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

341 Users online: 40 Guests (301 Unknown)
Pages generated today : 67.585
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.719.597