hoi ik ben Dennis ik ben 14 jaar. heb al 1 jaar een Drive-In maar wil nu toch echt zelf gaan mixen en scratchen. mijn booth is nog niet zo geweldig (qua PRO DJ stuff)ik nu een dateq LMP 7.3 maar ik ga ook nog een DJ CD speler aanschaffen. ik zit zelf te denken over een CDJ - 800 om mee te beginnen en over een paar jaar als nog een CDJ 1000 te halen (of wat er dan is).
computer met BPM studio CD speler komt er nog aan nu een dvd-spelertje van de aldi
ik heb zelf een keer met een CDJ 1000 mk2 gedraaid op een avond en toen dacht ik dit is het echt iets voor mij.
met vriendelijke groet DJ Dennis
What do you think about hallo iedereen ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community